- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
En z'n cabaretshows gespeend van enige humor.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Kun je dat toelichten?
.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
moet onnodig zijn gay-zijn etaleren
Is dat niet zo met elke bekende homo?
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
In wat voor'n manier vind je dan dat Harm Edens zijn homoseksualiteit etaleert? Ik heb juist niet het idee dat hij zich verwijfd gedraagd of seksueel provoceert.
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Nee, dan is Kwalbert erger. Harm vind ik ook prima, lekker naturel en tegen het nonchalante aan. Ook leuk programma met kinderen op TV Gelderland.
RuudC
-
- 4636 messages
- 2529 votes
[quote=Dogie_Hogan]moet onnodig zijn gay-zijn etaleren [/quote]
Haha! Zit hij stiekem naar je te knipogen als hij op tv is?
bozzy
-
- 2161 messages
- 670 votes
Vind Harm een uitermate vriendelijke goede sociale Televisie-man.
Heeft een prettige persoonlijkheid,en vind hem echt niet nichterig.
Hij is lekker zich zelf en doet het erg leuk ook op t.v Gelderland.
Nee hoor hij hoort naar mijn mening niet in dit topic thuis.
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Ik heb met Harm Edens geen moeite. Ik wist wel dat hij homo was, maar overdrijft dat niet. Bovendien heeft hij wel humor. En hij is enorm adrem.
Joling en Gordon overdrijven wel en dat vind ik dan weer verschrikkelijk irritante bekende NL'ers. Hun manier van adrem zijn is puur nichterig en uiterst vervelend en ook vaak erg persoonlijk.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Ik wist niet eens dat hij een homo was.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Dan mogen jullie je gaydar weleens bijstellen.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Niet nodig, het interesseert me namelijk niet wat mensen in hun privéleven doen, en al helemaal niet in de slaapkamer...
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Zo bedoelde ik het ook niet. Dat interesseert mij ook weinig namelijk. Volgens mij spat de gayness er bij Harm Edens vanaf dus het verbaasde me dat jullie niet wisten dat hij homo is.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Oh.. nee het was me dus nooit opgevallen. Moet ik wel zeggen dat ik hem niet goed ken. Ik ken hem wel van gezicht en heb hem wel een aantal voorbij zien komen op tv, maar ik zou niet eens weten in welk programma...
bozzy
-
- 2161 messages
- 670 votes
Het verbaast mij wel dat Rob Muntz in dit topic nog niet is genoemd.
Okay het is dan niet zo'n erg bekende nederlander maar toch.
Was bekend van Was-kracht.
Filmpje:
toppunt van irritatie lijkt me...
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik heb met Harm Edens geen moeite. Ik wist wel dat jij homo was, maar overdrijft dat niet.
Rare type-fout. Hannibal ook homo? (Weten we dat ook weer
)
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Muntz... Was bekend van...
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Scherp! 
Zal het meteen maar even aanpassen. And done.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik wist niet eens dat hij een homo was.
Gelukkig, ben ik niet de enige. Laatst ook toegegeven dat ik niet wist dat het een homo was en dan krijg je van die reacties alsof het zo overduidelijk is. Sta er niet alleen in dus, dat scheelt.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Het verbaast mij wel dat Rob Muntz in dit topic nog niet is genoemd.
Okay het is dan niet zo'n erg bekende nederlander maar toch.
Was bekend van Was-kracht.
Filmpje:
(embed)
toppunt van irritatie lijkt me...

Ook al kan 't eigenlijk niet wat die doet.
Hier de volledige versie, aangezien 't gemiste deel van dat filmpje het beste is.
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Muntz
Ik kan me die uitzending ook nog wel herinneren. Op zijn Pavlovs kwam gans politiek correct Nederland uit haar stulp om hier schande van te spreken. Ach, een beetje humor moet kunnen.
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Aagh.. ik kruip bijna in elkaar van plaatsvervangende schaamte haha. Zo erg.
Minken
-
- 668 messages
- 494 votes

Man man, gister bij Knevel en van den Brink. Iets te zelfingenomen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Vond je? Tja, hij is wel zo een rechtse ingenomen bal, maar verder had hij behoorlijk gelijk. Meer dan die vrouw daar tegenover. Die liep al kenmerken van een democratie te noemen die daar niets mee te maken hebben (afluisteren mag in een democratie, mist de meerderheid...) en wel vinden dat je je aan de wet moet houden maar voor de klokkenluider gold ineens weer iets anders. Makkelijk discussies winnen zo.
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
Hij had gewoon gelijk hoor, het doel heiligt de middelen
Minken
-
- 668 messages
- 494 votes
Het gaat mij niet over de discussie zelf, maar hoe hij daar zat. Te zelfingenomen met zijn flauwe grappen.
En heb je die roeier nog gezien? Wat vond je daar dan van? Ik had soms het idee dat het soms werd aangedikt.
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Die roeier
Je bent sowieso niet helemaal goed bij je hoofd dan, maar dat er buiten gelaten: hij probeert nonchalant en grappig te zijn maar dat lukt nooit. Vooral bij die vraag waarom hij niet in het water springt bij die naderende boot. In plaats van een normaal antwoord moest hij leuk doen.
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
Mwah, ik stoorde me er niet aan, wel soms aan die D66 vrouw, die dan glimlachend naar de presentatoren keek om hem maar niet serieus te hoeven nemen, maar daar hebben wel meer mensen een handje van.
Die roeier weet ik niet echt, of het waar was wat ie allemaal vertelde, valt nog te bezien inderdaad, twee keer aan de dood ontsnapt dus
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Ik heb met Harm Edens geen moeite. Ik wist wel dat hij homo was, maar overdrijft dat niet. Bovendien heeft hij wel humor. En hij is enorm adrem.
Dat vind ik wel meevallen. Sowieso valt hij in het niet bij de penal leden van DWHN, maar Harm is verder ook totaal niet grappig.