• 177.896 movies
  • 12.200 shows
  • 33.969 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.891 votes
Profile

De meest irritante bekende Nederlanders...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

starbright boy wrote:

Ik heb wel ooit gekeken en laat ik zeggen dat het op mij heel anders overkomt.

Je kan niet niet-kijken en toch vinden dat je gelijk hebt bij iets dat op tv is gebeurd wat je niet hebt gezien.

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5066 votes

Ik heb het over hoe splinters uitdrukt hoe het programma overkomt. Zo kwam het op mij niet over de paar keer dat ik het zag. Dat is al jaren geleden, dat wel. Helemaal in de begintijd dat het dagelijks was.

Maar goed. Ik weet inmiddels wel dat jullie er anders over denken. En zo belangrijk vond ik het verder niet.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik vind dat Derksen de eer aan zichzelf moet houden.

Hij geeft niet meer om het geld heeft hij gezegd. Het geld gaat toch naar zijn nageslacht.

Als het echt met tegenzin is dan ga je toch je laatste jaren niet slijten bij John de Mol.

En Gijp laat ook meermaals zien dat zijn interesse niet meer bij het programma ligt.

Of maak het gewoon weer iets voor 2x per week.

Maar goed ik vind het programma inmiddels te genant voor woorden, ik kan die usual suspects (altijd dezelfde gasten) niet meer zien het is net alsof je GTST kijkt met matige acteurs.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

kappeuter wrote:

Ik vind dat Derksen de eer aan zichzelf moet houden.

Hij geeft niet meer om het geld heeft hij gezegd. Het geld gaat toch naar zijn nageslacht.

Als het echt met tegenzin is dan ga je toch je laatste jaren niet slijten bij John de Mol.

En Gijp laat ook meermaals zien dat zijn interesse niet meer bij het programma ligt.

Of maak het gewoon weer iets voor 2x per week.

Maar goed ik vind het programma inmiddels te genant voor woorden, ik kan die usual suspects (altijd dezelfde gasten) niet meer zien het is net alsof je GTST kijkt met matige acteurs.

Dat laatste is best grappig, denk dat VI de show is waar de meeste diversiteit aan verschillende gasten aanwezig is. Ze hebben vrij geregeld een nieuw gezicht aan de bar of zelfs tafel die er nog nooit eerder zat. Denk dat een Op1 (gestopt, maar toch), Jinek, Bar Laat en noem ze op veel meer dezelfde bekende namen optrommelen die al 20 jaar bij talkshows zitten.

Wel eens dat niemand door moet gaan als het niet met plezier is. Denk dat Johan wel eens de eerste afhaker kan zijn. Qua persoonlijkheid onvervangbaar, als tafelgast wel vervangbaar.

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Ja maar Johan is ook wel iemand die zich dood verveeld als hij dit dagelijkse geintje niet meer heeft denk ik.

Voor wie zou je hem vervangbaar vinden als tafelgast? Bij zo'n Rutger Castricum zou ik bijvoorbeeld echt afhaken.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

The Oceanic Six wrote:

Dat laatste is best grappig, denk dat VI de show is waar de meeste diversiteit aan verschillende gasten aanwezig is.

Die kale meneer zit er toch nog steeds he? Roxane? Die jolige Amerikadeskundige? De seksuologe? Verstrooide professor Ben? En die sportmarketing meneer die met consumptie spreekt en Valentijntje? Bas ik ben heel blij met mezelf Nijhuis.

Ik vind Merel Ek wel leuk.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Die kale meneer zit er toch nog steeds he? Roxane? Die jolige Amerikadeskundige? De seksuologe? Verstrooide professor Ben? En die sportmarketing meneer die met consumptie spreekt en Valentijntje? Bas ik ben heel blij met mezelf Nijhuis.

Ik vind Merel Ek wel leuk.

Los van dat de meesten er vrij weinig zitten zijn er genoeg die er niet meer of nauwelijks zitten. Roxanne in maanden niet gezien. Die seksuologe zat er denk ik max 5 keer. Wie is de kale meneer bij jou?

Natuurlijk komen bepaalde gasten vaker terug, is toch normaal bij elke talkshow? Maar ze vernieuwen en rouleren behoorlijk.

Merel is top ja. Leuke meid.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

jordandejong wrote:

Ja maar Johan is ook wel iemand die zich dood verveeld als hij dit dagelijkse geintje niet meer heeft denk ik.

Voor wie zou je hem vervangbaar vinden als tafelgast? Bij zo'n Rutger Castricum zou ik bijvoorbeeld echt afhaken.

Bedoel meer dat Johan zijn meningen niet meer zo relevant zijn. Vaak herhaling. Maar wat ik al zei, als persoonlijkheid is hij onmisbaar. Moet hij zijn programma alleen wel leuk blijven vinden.

Zijn beste vervangers vind ik denk ik Nico Dijkshoorn of Albert Verlinde. Beiden zijn echt hele sterke gasten daar en hebben humor en kennis. En da's best gek, ik vond Albert vroeger echt een vervelende vent maar die is heel positief veranderd. Rutger hoef ik ook echt niet geregeld zien, die is vermoeiend.

Eus is er trouwens ook zelden of nooit meer. Lijkt een beetje niet meer te klikken. Die mis ik ook niet.

• 22396 messages
  • 5066 votes

The Oceanic Six wrote:

Natuurlijk komen bepaalde gasten vaker terug, is toch normaal bij elke talkshow? Maar ze vernieuwen en rouleren behoorlijk.

Nee dat hoort wat mij betreft niet normaal te zijn. Dat is lui. De meeste talkshows zijn dat tegenwoordig (vroeger was dat veel en veel minder, zelfs ten tijde van Pauw en Witteman al) omdat ze veel te veel uren moeten vullen en slecht functionerende redacties hebben. Maar het is een van de zaken waar ik me mateloos aan stoor. Ik wil geen enkele gast vaker zien dan een keer per half jaar. Geen enkele.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Albert Verlinde is een irritant lachebekje. Enige dat hij daar kan doen aan tafel.

Dijkshoorn vind ik daar helemaal niet passen.

Rutger is geen schim van wat hij ooit was. De botox is in zijn hersenen geslagen denk ik.

Met die kale meneer bedoel ik die VVD-meneer / terrorisme / oorlog deskundige.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

kappeuter wrote:

Albert Verlinde is een irritant lachebekje. Enige dat hij daar kan doen aan tafel.

Dijkshoorn vind ik daar helemaal niet passen.

Rutger is geen schim van wat hij ooit was. De botox is in zijn hersenen geslagen denk ik.

Met die kale meneer bedoel ik die VVD-meneer / terrorisme / oorlog deskundige.

Pieter Cobelens, de dikke generaal?

Dijkshoorn was er recent 2x, is heel goed bevallen. Ook vanuit de achterban veel complimenten.

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Ik gooi em op. Ik zou Guido den Aantrekker wel geschikt vinden. Al denk ik niet dat dat een hele populaire keuze is hahahaha.

En eens Johan qua persoonlijkheid niet te vervangen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

The Oceanic Six wrote:

Ja die.

Dijkshoorn was er recent 2x, is heel goed bevallen. Ook vanuit de achterban veel complimenten.

Ik zie hem veel liever bij Veronica Offside.

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Eus is er trouwens ook zelden of nooit meer. Lijkt een beetje niet meer te klikken. Die mis ik ook niet.

Ja dat is toch nooit meer helemaal goed gekomen na die filmpjes rel van Matthijs van Nieuwkerk hahaha. Rox Kneteman. Nog zo iemand die (godzijdank) niet meer wordt uitgenodigd

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

jordandejong wrote:

(quote)

Ja dat is toch nooit meer helemaal goed gekomen na die filmpjes rel van Matthijs van Nieuwkerk hahaha. Rox Kneteman. Nog zo iemand die (godzijdank) niet meer wordt uitgenodigd

Nee, hele lieve meid maar echt dodelijk saai en correct. Helpt ook niet dat ik wielrennen geen bal aan vind.

En Arend Jan Boekestijn ook weglaten. Kan ik ook niks mee.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

starbright boy wrote:

(quote)

Nee dat hoort wat mij betreft niet normaal te zijn. Dat is lui. De meeste talkshows zijn dat tegenwoordig (vroeger was dat veel en veel minder, zelfs ten tijde van Pauw en Witteman al) omdat ze veel te veel uren moeten vullen en slecht functionerende redacties hebben. Maar het is een van de zaken waar ik me mateloos aan stoor. Ik wil geen enkele gast vaker zien dan een keer per half jaar. Geen enkele.

Verschil tussen VI en andere talkshows is wel dat ze bij andere shows gasten vragen rondom bepaald nieuws en dat ze bij VI gewoon gevraagd worden om mee te babbelen over het nieuws van de dag. Hoogstens dat soms een bargast erbij zit vanwege wat er die dag (of dagje eerder) is gebeurd in de wereld.

• 22396 messages
  • 5066 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Verschil tussen VI en andere talkshows is wel dat ze bij andere shows gasten vragen rondom bepaald nieuws en dat ze bij VI gewoon gevraagd worden om mee te babbelen over het nieuws van de dag. Hoogstens dat soms een bargast erbij zit vanwege wat er die dag (of dagje eerder) is gebeurd in de wereld.

Het is deels de formule die me al niet trekt. Ik ben niet geïnteresseerd in meningen van (vaak Bekende) Nederlanders die me niet boeien over het nieuws van de dag. Het kan me echt niets schelen wat Albert Verlinde van de toestand in Gaza vind of wat Gerard Joling van het gedrag van Glennis Grace bij de Jumbo vind. VI heeft daar hun hele formule van gemaakt en dat mogen ze natuurlijk. Maar mij boeit het programma daarom echt totaal niet. Ik vind dat slaapverwekkend. Wat ik vervelender vind (en dat was al voor VI, maar erna nog wat meer) is dat andere talkshows dat ook steeds meerzijn gaan doen. Ik ben echt enorm afgeknapt op tafelheren en dames, sidekicks en gasten die met andere gasten in discussie willen. Wat ik het liefste wil is een uur, drie gasten die om beurten komen. Bijvoorbeeld een die iets uit het nieuws duidt waar hij verstand van heeft. Iemand die een nieuwe film, boek, tentoonstelling, sportwedstrijd of wat dan ook heeft en een derde die gewoon iets boeiends heeft te melden los van de actualiteit. Ëen goede presentator. En als een kwartier voorbij is gaat de eerste gast weg en komt de tweede aan tafel. En geen vaste duiders van wat dan ook, maar juist veel verschillende zodat je eigen mening kunt vormen en ook weleens tegengestelde dingen aan tafel hoort.

Splinters

• 2619 messages
  • 1390 votes

Laat ik dan maar een lans breken voor ruktor. Bij pownews vond ik hem niks, of vooral flauw en niet grappig. Maar juist rutger castricum laat tegenwoordig zien dat hij wel degelijk iets toevoegt.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Splinters wrote:

Laat ik dan maar een lans breken voor ruktor. Bij pownews vond ik hem niks, of vooral flauw en niet grappig. Maar juist rutger castricum laat tegenwoordig zien dat hij wel degelijk iets toevoegt.

Ik vond Rutger een aantal keer wel leuk bij VI, maar toen hij bij de spin-off de Oranjezomer er weken achter elkaar zat als vaste gast (niet dat ik van dat programma elke keer keek) werd het vervelend. Rutger durft ook niet meer die vervelende provocateur te zijn, hij is braaf geworden en daardoor zoals vele anderen. Hij was juist leuk als die vervelende vent op het Binnenhof met een Powned microfoon.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

SergioMalick wrote:

Graag weer maandag en vrijdag Voetbal Inside. Dat concept is gewoon veruit het beste. Ook qua gasten heb je veel meer interactie. Voor de politiek ben ik allang afgehaakt bij Vandaag Inside. Dat eindeloze gezever over de onderbuik en 2,3 miljoen mensen bla bla bla. Met als dieptepunt het beruchte sbs-debat.

Nou vooral dit, als ze zich met serieuze zaken gaan bezighouden wordt het echt verschrikkelijk dom en treurig.

Maar op voetbalgebied hebben ze buiten wat geintjes inhoudelijk ook nauwelijks iets te melden hoor.

Curry

• 313 messages
  • 112 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

VI is gewoon een leuk uurtje niet hoeven denken en flauwe ontspanning, niets meer of minder voor mij.

Derksen is de spil, ook al valt hij veel in herhaling, ik vind zijn humoristische manier van doen gewoon vermakelijk en de generatiekloof die duidelijk speelt met de tijd van nu. Wilfred Genee vind ik vreselijk, maar die zuigt vooral omdat er zoveel onderwerpen doorheen lijken te moeten worden gejaagd. In tegenstelling tot velen vind ik Eus wel een tafelgast die zijn mening goed kan duiden, ook Mart de Kruijf, Cobelens en Olcay Gulsen vind ik leuk. De enige bargasten en gasten waarbij ik niet kijk zijn ons wielrentrutje, Arend Jan en Wierd Duk en die advocaat met zijn strontjasjes die geen humor heeft.

Curry

• 313 messages
  • 112 votes

Als ik trouwens al een voorstukje zie van Yvon Jaspers voor het journaal, word ik al agressief.

Zij en die Stax zijn 2 vreselijke presentatrices op de zondag.

Verder valt het wel mee want je kan alle irri's vermijden en dat doe ik ook, alleen is mijn vrouw een echte BZV fan helaas.

SergioMalick

• 1230 messages
  • 1830 votes

Ze is al weer een paar maanden niet genoemd, dus daar komt ie: Angela de Jong!

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Achterbakse onderkruiper Wouter de Winther nadert ook met rasse schreden.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Linda de Mol, Wendy van Dijk, Martijn Krabbé, Irene Moors, Jeroen van Koningsbrugge, Johan Derksen, René van der Gijp

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Stuk voor stuk

SergioMalick

• 1230 messages
  • 1830 votes

Ik was eigenlijk van plan om Angela de Jong weer eens te noemen, maar eerlijk gezegd begint ze ietwat te ontdooien. Ze is er natuurlijk nog lang niet, maar chapeau Angela. Iets meer zelfspot en humor staat haar goed. Maar goed, aangezien heel de tv-wereld net zo braaf is geworden als haar, valt er ook weinig zuur meer over te zijn.

Wierd Duk gaat erop en erover en is de meest irritante bn'er van deze eeuw. Het lijkt wel alsof Wierd Duk express het tegenovergestelde zegt van wat ik denk. Geen idee hoe dat mogelijk is....

Maar goed, zonder deze irritante bn'ers geen topic. Dus dank Wierd, Angela en Albert.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

John Milton wrote:

Johan Derksen.

Wat een onuitstaanbaar vervelend en simpel figuur. Niet zo aardig om te zeggen, maar aangezien hij zelf ook nooit een blad voor de mond neemt, voel ik weinig neiging tot nuance. Helaas werkt 'dan kijk je toch niet' voor geen fluit, want zijn stompzinnigheid rijkt zelfs tot MovieMeter. Voor je het weet heb je in een kop gelezen wat hij nu weer van iets vindt waar hij weinig vanaf weet.

Niet te doen, die kerel.

Het is alweer een jaar geleden dat ik dit zei, maar het heeft niet louterend gewerkt. De antipathie zit nog steeds even hoog.

Wat een naarling. Bah. Soms voelt in herhaling vallen bijzonder zinnig en voldoening gevend.

peter74

• 643 messages
  • 3253 votes

1. Gordon

2. Johan Derksen

3. Martien Meiland

4. Mart Smeets

5. Sylvie Meis

6. André Hazes jr.

7. Pieter Omtzigt

8. Angela de Jong

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

eva jinek

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.