• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.718 votes
Profile

De meest irritante bekende Nederlanders...

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Kwalbert, vreselijk figuur inderdaad. Als ik die lach van em hoor krijg ik spontaan kotsneigingen. Alsof ie een haarbal probeert op te hoesten ofzo. Moest gelijk hier aan denken trouwens, prachtig:

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

kos wrote:

Daar is helemaal niks mis mee imo. Integendeel.

Dwarsliggen om het dwarsliggen. Vervelender vind je ze tegenwoordig niet. Hij is bovenal ook erg dom, moet overal met zijn geschreeuw een mening over hebben. Alleen dit filmpje hierboven al. Die man kan ook niet eens normaal een discussie voeren. Snel afvoeren van de televisie die man!!

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

En met hem bijna al die typetjes van DWDD, vooral de breij, jan mulder en al die onuitstaanbare kwallen

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Ik heb er lang over nagedacht, maar in willekeurige volgorde mijn top 5:

1. Jack van Gelder

2. Lange Frans

3. Patty Brard

4. Giel Beelen

5. Patrica Paay

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

brymj wrote:

vooral de breij

Vooral hinnikend paard ja, vreselijk als je elke keer die domme lach overal tussendoor hoort. Grappige filmpjes zijn ineens niet meer grappig meer.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wat hebben zoveel mensen tegen Giel Beelen? Ik vind 'm wel tof.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Vroeger was Giel nog tof maar nu is hij een brutale, commercie-geile kerel geworden. Hij is nog steeds een goede DJ, dat wel.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Frits en Barbara, zonder twijfel.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Elineloves wrote:

Wat hebben zoveel mensen tegen Giel Beelen? Ik vind 'm wel tof.

Bij mij zou Giel ook hoog in het een lijstje eindigen.

Wat een vies, oversext en eng mannetje vind ik dat zeg. En ook werkelijk bij iedereen in de kont kruipen, nooit eens kritisch.

Sowieso dat hele 3fm, manman, zit daar zo'n halve week verplicht naar te luisteren op m'n werk. Vre-se-lijke zender is dat toch (geworden). En dan heb ik het nog niet eens zo zeer over de muzikale kant die ze steeds meer op gaan (538 2.0).

Ik kan zo slecht tegen die DJ's die zichzelf té grappig vinden en zichzelf als grote helden zien, met die eeuwige zelfde jingles en schijtlolligheid. Zo vermoeiend. Draai gewoon een plaat en kondig de volgende aan. Wat dat betreft kunnen ze nog een voorbeeld nemen aan het veel meer bescheiden Studio Brussel.

Ik nomineer bij deze de DJ's van 3fm.

kos

• 46690 messages
  • 8847 votes

Daar sluit ik me helemaal bij aan.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Inderdaad hét probleem van 3fm. 'Kijk ons eens alternatief zijn'

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

Zo herkenbaar, maar dat heb ik met Evers op 538 ook, en dat op de vroege morgen. Daar kraag ik echt uitslag van. Sowieso, radio op het werk, vreselijk, maar goed.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Evers vind ik dan wel weer leuk, de rest op 538 is vrij matig inderdaad.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Hoor persoonlijk toch echt liever de schijtlolligheid van de 3FM-dj's dan de schijtlolligheid van het uitschot dat op Veronica de plaatjes aan elkaar zwetst.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Somertijd

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Veronica .

Heerlijk wakker worden zo. Arjan de Krantenman . Ja, mensen, ik kom zo laat mijn bed uit.

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

Die gasten die ze bij Q-music door de ether heenslingeren zijn vaak ook niet te verteren.

kos

• 46690 messages
  • 8847 votes

schram101 wrote:

Inderdaad hét probleem van 3fm. 'Kijk ons eens alternatief zijn'

terwijl ze dat totaal niet zijn. Ooit eens mot gehad met die sukkel Michiel Veenstra die NL zangers als Hazes en Frans Bauer zat af te kraken omdat bands als Keane en Coldplay zoveel cooler waren. Flikker toch op man.

Draai dan echte alternatieve muziek ipv die meuk waar je ouders nog naar luisteren.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Lol. Jij denkt serieus dat DJ's totale vrijheid hebben mbt wat ze draaien?

kos

• 46690 messages
  • 8847 votes

Nope. Maar dan moeten ze ook niet net doen alsof het ene zoveel beter is dan het andere.

Overigens valt het bij 3FM enorm mee, die kunnen heel veel eigen keuzes draaien qua muziek.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Is dat zo?

Ik kan dat nauwelijks geloven. Neem nou zo'n Van Ekdom, die heeft toch ontzettend veel verstand van (goede) muziek. Als je dan hoort wat voor bagger hij moet draaien en de hemel in prijst. Dan kan ik bijna niet geloven dat hij het meent. Maar goed hij moet natuurlijk wel zijn baan behouden.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Lefgozer wrote:

Kwalbert, vreselijk figuur inderdaad. Als ik die lach van em hoor krijg ik spontaan kotsneigingen. Alsof ie een haarbal probeert op te hoesten ofzo. Moest gelijk hier aan denken trouwens, prachtig:

(embed)

http://i51.tinypic.com/2lwa9w3.gif

Johan Derksen. 1 van de helden van de Nederlandse tv

kos

• 46690 messages
  • 8847 votes

merijn82 wrote:

Is dat zo?

Ik kan dat nauwelijks geloven. Neem nou zo'n Van Ekdom, die heeft toch ontzettend veel verstand van (goede) muziek. Als je dan hoort wat voor bagger hij moet draaien en de hemel in prijst. Dan kan ik bijna niet geloven dat hij het meent. Maar goed hij moet natuurlijk wel zijn baan behouden.

Ekdom is inderdaad DE uitzondering. En die heeft de pech een programma te hebben op de drukke uurtjes. Dan betaal je daarvoor de prijs.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

De zwarte-piet leg ik nu bij ene Anouk.

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

Radio is een verschrikking....daarom luister ik er ook niet naar. Klote muziek en nog ergere dj's...nee bedankt.

En ja, Anouk mag in de zak mee terug op de stoomboot!

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

1. Albert Verlinde

2. Patty Brard

3. Catherine Keijl

4. Glennis Grace

5. Kim Holland

6. Tineke Schouten

7. Henk ten Cate

8. Dolf Jansen

9. Sara Kroos

10. Clarence Seedorf

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

merijn82 wrote:

Is dat zo?

Bekende DJ's zijn de machtigste personen in de muziekwereld. Beelen & co luisteren zelf naar demo's waarmee pluggers aan komen zetten.

Die DJ's hebben veel vrijheid. Wel binnen de lijntjes van hun zender uiteraard, rekening houdend met hun doelgroep.

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

Vrijwel alles wat ik wil luisteren en koop wordt niet op de radio gedraaid, heerlijk om niet door die kneuzen lastig gevallen te worden, heerlijk je niet druk maken om wat zogenaamd populair is.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Ik luister ook nog zelden naar de radio. Maar goed, veel mensen moeten verplicht naar een bepaalde zender luisteren op het werk.

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

Nicolage Rico wrote:

Ik luister ook nog zelden naar de radio. Maar goed, veel mensen moeten verplicht naar een bepaalde zender luisteren op het werk.

Met dat probleem zit ik dus. 538, wat een kutzender. Als je mensen een depressie wil aanjagen, dan moet je die zender opzetten.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.