- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Weet niet, valt meen ik om mannen met criminele achtergrond...
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Oh, ja, daarom hebben we de VVD natuurlijk als grootste partij. 
En dan heb ik het nog niet eens over de PVV, het CDA, de SGP...
Doelde natuurlijk op de figuren op de Nederlandse tv (publieke omroep)
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Dan nog. De van oorsprong linkse omroepen zijn de VARA, VPRO, BNN(?), ... en dan heb je het zo'n beetje wel gehad.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Dan nog. De van oorsprong linkse omroepen zijn de VARA, VPRO, BNN(?), ... en dan heb je het zo'n beetje wel gehad.
Laten de meeste programma's die de actualiteiten doen nou toevallig net uit die hoek komen (inclusief de helden van de NOS).
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Die zijn behoorlijk rechts inderdaad 
Maar goed, deze discussie draait weer helemaal nergens op uit eigenlijk.
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Tros is rechts ja, en voor iedereen met een IQ lager dan 90. Wat een pulp zenden die uit. En van Max geen idee. Ik weet alleen dat Jan Slagter een slimme man is. En WNL pretendeert rechts te zijn, KRO is ook zeker niet het meest links. Alleen de meeste talkshows komen van links. Opvallend, op z'n minst.
Mooiste blijft Geert die niet bij die linkse kliek van Pauw en Witteman gaat zitten omdat dat Vara is, maar wel meedoet aan debat geleid door Witteman, want dan zendt de NOS het uit 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Avro is eerder rechts. Maar niet populistisch als pownud nee
Minken
-
- 668 messages
- 494 votes
Haha Geertje, hij zegt dan: ''linkse kliek uit de Amsterdamse grachtengordel''.
Minken
-
- 668 messages
- 494 votes
Ik ga lekker naar het linkse kliekje op Nederland 3 kijken 
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Wat is dit voor non-discussie zeg. Links of rechts, DWDD is gewoon gevuld met irritante kontenlikkers.
Bakema NL
-
- 858 messages
- 118 votes
Kim Feenstra, Groningse trots. Stukken beter dan doorsnee moeke Doutzen uit Friesland. .
Oh help, wat een mormel is die Feenstra zeg. Inderdaad die vreselijke stem, nog erger gemaakt door het domme geblaat wat er van te horen is. Dan ook nog dat zelfvoldane over d'r uiterlijk......model, de tandjes, de gemiddelde leuke voorbijgangster op straat is aantrekkelijker...ik zou mijn hond er nog aftrappen als ik er een had en hij het onzalige idee had om dat secreet te bestijgen. Hopelijk snuift ze snel een keer net dat beetje teveel die neus in zodat ze nooit meer opstaat.
Kortom, ik krijg er geen martini-toren van. 
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Haha DWDD gezien net? Die was wel vervelend ja.
Minken
-
- 668 messages
- 494 votes
Ik ken haar eigenlijk ook alleen van DWDD. Vroeger was ze nog weleens tafeldame ook toen kon ik haar maar moeilijk verdragen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Halina Reijn is inderdaad vreselijk irritant. Naast het feit dat ze een droevig slechte actrice is.
RuudC
-
- 4636 messages
- 2529 votes
Als zij niet kan acteren, dan kan Ajax ook niet voetballen.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Aan de hand van vele afleveringen van de Lama's blijf ik Patrick Lodiers een kneusje vinden
hoe dan af en toe bezig is daar... 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Halina Reijn is inderdaad vreselijk irritant. Naast het feit dat ze een droevig slechte actrice is.
Als er nou iemand kan acteren in Nederland is het Halina wel. Zoals Menni al zegt: ga heer eens zien in een theater. Ze is geweldig op het toneel, beter dan op film normaal gesproken. Dat heeft vast iets te maken met bepaalde Nederlandse regisseurs die niet gewend zijn dat er zowaar mensen met talent voor de camera verschijnen.
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Ik geloof best dat ze kan acteren, want haar hele normale presence lijkt al op acteren. Komt echt vreselijk nep over in interviews en praatprogramma's.
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Ik geloof best dat ze kan acteren, want haar hele normale presence lijkt al op acteren. Komt echt vreselijk nep over in interviews en praatprogramma's.
Dat is het hem ja, zo ontzettend nep/gemaakt. En die K. Schuurman die er gisteren naast zat is al niet veel beter wat dat betreft.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Dat is het hem ja, zo ontzettend nep/gemaakt. En die K. Schuurman die er gisteren naast zat is al niet veel beter wat dat betreft.
Maar die is lekker
Minken
-
- 668 messages
- 494 votes
Inderdaad!! Die is nog fijn om naar te kijken.
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Mwah.. Ik kijk graag naar het totaalplaatje en dan scoort ze bij mij niet zo hoog, jammer genoeg.
2,5* 
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
De Katja van een aantal jaren geleden was wel lekker. Sinds ze zo afgevallen is, vind ik er niks meer aan. Ik vind haar niet mooi meer in haar gezicht. Jammer hoor al die vrouwen die zo mager/dun mogelijk willen zijn.
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Geef 'r eens ongelijk, in dat soort programma's, die sowieso zelden een reëel beeld geven. Nep overkomen in een nep omgeving, is al een stuk minder nep. En ik zie gaag zo nu en dan ongemakkelijk ogende mensen in die gezellige omgeving, zeker als ze hun eigen vak bijzonder goed verstaan. Ik ben Gerrit Zalm geloof ik nog aan het verwerken, ergeren aan actrices kom ik nooit zo aan toe. Maar goed, gelukkig gaat het inmiddels alweer over uiterlijk.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Soort zoekt soort. Hartsvriendin Carice acteert ook altijd zo als ze daar aan tafel zit.