- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Irritant: misschien niet de persoon, maar zeker die stem van model Kim Feenstra.
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Kim Feenstra, Groningse trots. Stukken beter dan doorsnee moeke Doutzen uit Friesland. .
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Ik dacht dat Nance, Wendy van Dijk, Patty Brard en Caroline Tensen in het hondsirritant zijn niet waren te overtreffen, maar dat Turkse wijf, dat nogal eens tafeldame is bij DWDD, is het gelukt. Wat een verschrikkelijk mediageil, narcistisch, arrogant en vooral allejezus dom stuk vreten is dat zeg. Tegenwoordig zap ik meteen als zij er op is, want ik vreet de knokkels van mijn vuisten als ik die irritante zelfvoldane domme kutbek alleen nog maar zie. Geen idee hoe ze heet.

mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Eens met Pruim. En dat gehinnik bij de TV draait door constant tussendoor. Daar heeft Claudia de Breij ook last van.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
@Pruim: Dat geldt voor elke 'tafeldame'.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Geldt voor heel DWDD natuurlijk . Vieze, enge groep linkse rakkers die daar bakken met (ons) geld op zitten te strijken en dat ook nog eens doen met een zelfvoldane, scheinheilige, bakkes.
Ieks!
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Veel tafeldames hebben er trekjes van, dat klopt, maar ik kan zelfs het gejammer van Yvon Jaspers en het gehinnik van Claudia de Brei beter behapstuken dan die eigengereide wereldvreemde volkomen onnozele loze luchtfabriek uit Turkije. Waar haar afkomst overigens totaal los van staat, want kwam ze uit Kropswolde, Hulst of Doornik, dan zou ik ook (suicidale) moordneigingen krijgen als ik die troelatrut zou horen of zien.
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Dus omdat ze links zijn mogen ze geen geld ontvangen? Gun elkaar wat. En journalisten zijn per definitie niet onafhankelijk, dus pretendeer dat ook niet en sta ergens voor. Van mij mag rechts ook best een zender hebben van publiek geld of een fatsoenlijke krant opstarten zonder chocoladeletters en pagina's van de Privé. Zoiets als Elsevier dus.
Rechts loopt altijd te zeiken over linkse media, start zelf dan wat. Nee, gewoon zeuren aan de zijlijn, veel makkelijker. In dat vrijemarktdenken van rechts zou er bij genoeg animo vanzelf een rendabel medium (krant, omroep) ontstaan. Dus waarom doet men dat niet?
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Goede vraag. Powned timmert een beetje aan de weg, maar de linkse clan in Nederland is natuurlijk zo'n 80% van de bevolking. M.a.w. het heeft een kleine kans van slagen.
Minken
-
- 668 messages
- 494 votes
Kim Feenstra, Groningse trots. Stukken beter dan doorsnee moeke Doutzen uit Friesland. .
Doorsnee 
kos
-
- 46693 messages
- 8850 votes
Powned timmert een beetje aan de weg
.
Minken
-
- 668 messages
- 494 votes
Geldt voor heel DWDD natuurlijk . Vieze, enge groep linkse rakkers die daar bakken met (ons) geld op zitten te strijken en dat ook nog eens doen met een zelfvoldane, scheinheilige, bakkes.
Ieks!
Zelfde geldt natuurlijk voor dat rechtse cynische zooitje van Powned, die doen het ook niet gratis.
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
.
kos
-
- 46693 messages
- 8850 votes
rechts-links discussies boeien me niet. Domme hokjes.
Powned daarentegen is in de eerste plaats vreselijk dom.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Geldt voor heel DWDD natuurlijk . Vieze, enge groep linkse rakkers die daar bakken met (ons) geld op zitten te strijken en dat ook nog eens doen met een zelfvoldane, scheinheilige, bakkes. Ieks!
kos
-
- 46693 messages
- 8850 votes
Gelul altijd over dat salaris van Van Nieuwkerk. Half Nederland kijkt er naar, wat verwacht je anders.
mikey
-
- 28987 messages
- 5139 votes
Ja powned is vreselijk irritant.... ook heel rechts
Minken
-
- 668 messages
- 494 votes
Dan zie ik gelukkig toch liever van Nieuwkerk
RuudC
-
- 4636 messages
- 2529 votes
Haha, over het algemeen toch doodnormale mensen die heel politiek Nederland vertegenwoordigen. Dat Geert Wilders weigert langs te komen, is niet het probleem van Matthijs van Nieuwkerk. Het enige wat je hem kan verwijten, is dat hij een slecht interviewer is. Het zou erg mooi zijn als hij zijn gasten eens laat uitpraten.
RuudC
-
- 4636 messages
- 2529 votes
Een zielig mannetje met een grote mond die bij wat tegenwind alleen maar de middelvinger kan opsteken. Ik ben ook geen fan van Rutger, maar die durft tenminste nog zijn bek open te trekken, als het moet.... Naja, ook niet altijd...
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Minken
-
- 668 messages
- 494 votes
. Het zou erg mooi zijn als hij zijn gasten eens laat uitpraten.
Daar is geen tijd voor 
mikey
-
- 28987 messages
- 5139 votes
De meeste irritante mensen aan tafel bij dwdd zijn toch tamelijk rechts zoals Mathijs Bouman (?) & Marike Stellinga, de Jip & Janneke onder de economen.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Of het antwoord op de vraag die naar voren komt in de titel van dit topic ?
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Gelul altijd over dat salaris van Van Nieuwkerk. Half Nederland kijkt er naar, wat verwacht je anders.
Dat de Balkenendenorm gehandhaafd wordt. Het lijkt me wel logisch dat wanneer die hele publieke omroep moet korten je dan niet mer presentatoren blijft zitten die rond een half miljoen per jaar verdienen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
De meeste irritante mensen aan tafel bij dwdd zijn toch tamelijk rechts zoals Mathijs Bouman (?) & Marike Stellinga, de Jip & Janneke onder de economen.
Stelinga zit vooral bij Pauw en Witteman. Al is ze wel iets minder rechts in haar woorden in NRC dan dat ze was bij Elsevier (zit ze daar nog?). Wat is er J&J aan? Dat ze helder praten of simpele taal gebruiken? Kunnen veel wat van leren.
Powned is zo rechts nog niet, die Weesie is linkser dan menig denkt. Geenstijl is ook dommer en rechtser (vooral extremer) geworden vind ik sinds hij daar weg is. Kijk eens interviews met hem, loopt ie zelfs over christelijke opvoeding van zijn koters te lullen.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Stellinga zit niet meer bij Elsevier, maar daar leek ze inderdaad een stuk rechtser. Ik vind het overigens wel een leuke vrouw die Marieke, en alles behalve irritant.
mikey
-
- 28987 messages
- 5139 votes
Ah ze is een pragmaticus bovendien...
Ze kijkt je aan met een grijns en blik alsof je te stom voor woorden bent.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Goede vraag. Powned timmert een beetje aan de weg, maar de linkse clan in Nederland is natuurlijk zo'n 80% van de bevolking. M.a.w. het heeft een kleine kans van slagen.
Oh, ja, daarom hebben we de VVD natuurlijk als grootste partij. 
En dan heb ik het nog niet eens over de PVV, het CDA, de SGP...