• 178.146 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.196 actors
  • 9.373.722 votes
Profile

De meest irritante bekende Nederlanders...

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

1. Patty Brard: Op zich niet enorm vervelend maar het feit dat ze al jaren in elke burgerlijke live-show van SBS 6 te vinden is werkt me al jaren om de zenuwen.

2. Jack van Gelder. Dit mannetje blijft iets naars hebben. Hij kruipt iedereen z'n hol in en komt in zijn programma's bij dezelfde onderwerpen altijd weer spontaan klaar. Het feit dat hij meer gelijkenissen toont met een penis dan met een mens helpt ook niet erg mee.

3. Mark van Bommel. Ook dit is een ontzettend vervelend kereltje. Hij is zo'n klein broertje die stiekem iets kapot maakt en het vervolgens voor jouw neus legt zodat jij de schuld en dus straf krijgt.

4. Emiel Schelvis. Schelvis is één van de grootste redenen om VI af en toe een avondje over te slaan. Z'n lachje is buitengewoon irritant en daarbij komt dat hij, ondanks dat hij denkt van wel, totaal niet grappig is.

5. Loretta Schrijver. Kan nog wel mee met het droogkloterige niveautje van Koffietijd en de Schoonenberg hoorcomfort reclame maar zodra ze meedoet in een iets hipper of sneller programma slaat bij haar de vroegtijdige dementie toe en kan ze het allemaal niet meer volgen.

6. Barbie, Britt Dekker en andere soortgelijke individuen. Het stoort me nogal dat dom zijn een vak is en daar nog veel mee verdient wordt ook.

7. Jochem van Gelder. Een ongelofelijk irritante vent. Z'n irritante programmaatje's gevuld met over het paard getilde kinderen loopt me de spuitgaten uit en wat dan te bedenken van z'n belachelijke DASH reclame.

8. Yes-R. In z'n videoclips is hij de gladde jongen met poen en lekkere wijven om zich heen maar onderhand beunt hij wel bij met een baantje bij Nickelodeon waar hij samen met 4 jarige snotjong een geintje met hun ouders uithaalt

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

jordandejong wrote:

5. Loretta Schrijver.

Dat vind ik één van de weinige aardige BN's die er nog zijn. Als ik iemand aardig vind kan ik me er ook niet aan irriteren, simpel.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Loretta heeft inderdaad iets liefs. Beetje dommig soms (Ranking The Stars) maar ze heeft wel zelfspot en kan tegen een geintje.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ali B mag hier ook wel regelmatig vernoemd worden. Wat een niet-grappige, irritante kneus is dat zeg. Dat eeuwige popi jopi gedrag van hem, brr. Krijg altijd meteen de behoefte om te zappen zodra die vent een seconde in beeld komt. Die nieuwe reclame van hem op tv is dan ook hemeltergend kut.

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

jordandejong wrote:

6. Barbie, Britt Dekker en andere soortgelijke individuen. Het stoort me nogal dat dom zijn een vak is en daar nog veel mee verdient wordt ook.

Helemaal mee eens Geldt trouwens niet alleen voor Barbie maar ook voor zowat al die deelnemers van dat programma.

Ruud de Wild vind ik ook een irritant persoon.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

The Oceanic Six wrote:

Ali B mag hier ook wel regelmatig vernoemd worden. Wat een niet-grappige, irritante kneus is dat zeg. Dat eeuwige popi jopi gedrag van hem, brr. Krijg altijd meteen de behoefte om te zappen zodra die vent een seconde in beeld komt. Die nieuwe reclame van hem op tv is dan ook hemeltergend kut.

Hij heeft gewoon mazzel dat vrouwen en bejaarden hem geweldig vinden. De rest van de bevolking vindt hem een stakker (mag ik toch hopen).

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Ik vind jullie twee irritanter eerlijk gezegd.

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

catherine keyl

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Vader en zoon Brandsteder. Kwijlbakken.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ron Brandsteker valt toch wel mee? Ik kijk nog maar weinig tv. Maar was vroeger best leuk. Keyl ging toen ook nog. Hoe ouder hoe vervelender ....

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Jörgen Raymann, die lul van de Dino Show, Sywert nog iets, Albert Verlinde, Jeroen van Koningsbrugge. Om er maar eens een paar te noemen.

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

Met allen ben ik het eens, zij het dat die Sywert echt nog niets heeft gepresteerd maar wel altijd om zijn mening wordt gevraagd in toch enigszins serieuze programma's. En nu ook al een eigen column in NRC om open deuren in te trappen. Blgh.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Raymann is wel pijnlijk om naar te kijken ja met zijn vreselijke multiculti-humor en typetjes. Goede keuze

Verder zou ik niet weten waar te beginnen, als ik zo'n lijst zou moeten opstellen. Dus doe ik het ook maar niet. Gewoon de meeste negeren is mijn oplossing.

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

En Gerard Ekdom en Edwin Evers en verdere elke disk-jockey die zichzelf graag hoort praten en zichzelf heel grappig vindt.

bozzy

• 2161 messages
  • 670 votes

Sonja Bakker vind ik eigenlijk ook best wel irritant.

(afbeelding)

Mescaline

• 7089 messages
  • 3224 votes

Dat was ze ook.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Evers? Das een held!

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

die lul van de Dinoshow is ontzettend irritant inderdaad, wat een kansloos figuur.

En natuurlijk die computer-nerd bij DWDD, wat een sukkel

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

schram101 wrote:

Evers? Das een held!

Een held? Iemand die zulke kutplaten draait kan toch onmogelijk een held zijn

538

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

bozzy wrote:

Sonja Bakker vind ik eigenlijk ook best wel irritant.

(afbeelding)

Wel lekker (irritant?) dan

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

Hahahaha, de meeste mensen op tv zijn irritant. Het mooiste aan een tv is dan ook dat je er een console op kunt aansluiten en games kan spelen. En een bluray-speler zodat je films kunt kijken.

Op de radio vind ik niemand irritant om de eenvoudige reden dat ik werkelijk nooit naar de radio luister. Zou ik dat wel doen dan irriteer ik me aan elke dj die door platen heen zit te lullen en dan heb ik het nog geeneens over het bedroevende aanbod van de gedraaide platen, want dat zou weer een ergernis op zich zijn.

Met andere woorden....vermijden die ellende allemaal.

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

Vermijden zeker, maar soms kan je niet anders. 538 aan op het werk, anderen met wie je samenwoont die iets willen zien of gewoon Raymann die ineens langskomt bij P&W of in een reclame dat je niet zomaar mijden kan.

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

Ik luister ook alleen maar radio op 't werk en dat is dan ook meer dan genoeg, want wordt helemaal gek van die zeikmuziek die tot in den treure wordt herhaald. Het lijkt dan ook net alsof de nummers die ik door en door kut vindt, juist de nummers zijn die tig keer per dag gedraaid worden. Momenteel stoor ik me vooral aan: Let Her Go van ene Passenger en die kut muziek van Bruno Mars, ohja en dat "hippe" nummer van Robbie Williams. Ik hoor dan denk ik nog liever die dj's slap lullen dan dat er voor de honderdste keer bagger wordt gedraaid.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Jij zit ook al aan 3fm vast op je werk?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

brymj wrote:

die lul van de Dinoshow is ontzettend irritant inderdaad, wat een kansloos figuur.

Jandino Aspiraat is dat toch? Vervelend ventje ja.

BBC

• 137 messages
  • 0 votes

brymj wrote:

WOW! nee, Alexander Klöpping is mijn held. Beauty and Brains, wie heeft het tegenwoordig nog.

Welnu, ik irriteer me mateloos aan Patty Brard. Dat behoeft geen verdere uitleg denk ik.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Peter Rudolf de Vries. Vreselijke man. Heb extreme medelijden met zijn omgeving. Zo iemand moet echt vreselijk zijn. Heeft overal een mening over, heeft nooit ongelijk. The horror!

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Ik dacht dat Nance, Wendy van Dijk, Patty Brard en Caroline Tensen in het hondsirritant zijn niet waren te overtreffen, maar dat Turkse wijf, dat nogal eens tafeldame is bij DWDD, is het gelukt. Wat een verschrikkelijk mediageil, narcistisch, arrogant en vooral allejezus dom stuk vreten is dat zeg. Tegenwoordig zap ik meteen als zij er op is, want ik vreet de knokkels van mijn vuisten als ik die irritante zelfvoldane domme kutbek alleen nog maar zie. Geen idee hoe ze heet.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Irritant: misschien niet de persoon, maar zeker die stem van model Kim Feenstra.

Valt me toch op dat de zg. schoonheden vanwege hun irritante stem maar beter niet kunnen praten (Doet-sen Kroes, Chantal Janzen, etc.), internationaal gezien eigenlijk idem-dito. Bij 'de productie' van schoonhe-den is de stem blijkbaar een sluitpost...

Kim Feenstra heeft juist een geil stemmetje

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.