• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.156 actors
  • 9.373.452 votes
Profile

De meest irritante bekende Nederlanders...

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

Godsamme, daar noem je er inderdaad eentje......Carice van Houten. Welke achterlijke gladiool het verzonnen heeft om dat mormel zo op te hemelen en eer te zetten als was het 's lands beste actrice verdient het om met een molensteen van buitenaardse proporties in de diepste diepten van de zee geknikkerd te worden, liefst met Carice er ook aan vast.

Zodra ik dat hoofd zie is het voor mij tijd om over te schakelen, die kan ik echt niet aanzien. En waarom gaan die over het paard getilde huppeldozen er ook nog eens zelf in geloven allemaal en zich zo geweldig vinden en krampachtig pogen om zo intelligent mogelijk over te komen, maar daarbij veel praten en weinig zeggen? En dan gaat zo'n stuk verdriet nog zingen ook en doen of ze verstand heeft van muziek.....natuurlijk helemaal into singer/songwriter, want dat is hip, dat is grachtengordel huppelkut. NEE, het is drek, het is overgewaardeerde troep dat intelligent wil overkomen, maar waar je met een beetje goede wil dwars doorheen kijkt! ....dat is Carice!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

moviefreak#1 wrote:

(quote)

Als er nou iemand kan acteren in Nederland is het Halina wel. Zoals Menni al zegt: ga heer eens zien in een theater. Ze is geweldig op het toneel, beter dan op film normaal gesproken. Dat heeft vast iets te maken met bepaalde Nederlandse regisseurs die niet gewend zijn dat er zowaar mensen met talent voor de camera verschijnen.

Zal best, ik bezoek nooit een theater. Ik vind haar ieder geval in films en series wat ik zo af en toe zie erg matig. En als gastvrouw bij DWDD erger ik me ook aan haar. Ze is nep.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Bakema NL wrote:

Godsamme, daar noem je er inderdaad eentje......Carice van Houten. Welke achterlijke gladiool het verzonnen heeft om dat mormel zo op te hemelen en eer te zetten als was het 's lands beste actrice verdient het om met een molensteen van buitenaardse proporties in de diepste diepten van de zee geknikkerd te worden, liefst met Carice er ook aan vast.

Zodra ik dat hoofd zie is het voor mij tijd om over te schakelen, die kan ik echt niet aanzien. En waarom gaan die over het paard getilde huppeldozen er ook nog eens zelf in geloven allemaal en zich zo geweldig vinden en krampachtig pogen om zo intelligent mogelijk over te komen, maar daarbij veel praten en weinig zeggen? En dan gaat zo'n stuk verdriet nog zingen ook en doen of ze verstand heeft van muziek.....natuurlijk helemaal into singer/songwriter, want dat is hip, dat is grachtengordel huppelkut. NEE, het is drek, het is overgewaardeerde troep dat intelligent wil overkomen, maar waar je met een beetje goede wil dwars doorheen kijkt! ....dat is Carice!

Minken

• 668 messages
  • 494 votes

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Bakema NL wrote:

Had het niet beter kunnen verwoorden.

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

Bakema

Zoals ze toen met die bril, quasi-intelligent, bij Zomergasten zat. Blgh, Dan vind ik haar nog wel een prima actrice in veel rollen, maar laat haar daar bij blijven. En dan komt ze steeds met die artiestjes uit Amerika aanzetten bij DWDD waarvan ik denk: waarom heb ik überhaupt nooit van die mensen gehoord. Kom eens met echte namen.

Overigens is dat met veel meer mensen die een bepaalde dadendrang krijgen op tv - een Frenk van der Linden denkt ook overal wat van te moeten vinden. Zwagerman ook, maar die kan dan wel weer zeer boeiend en fantastisch vertellen.

Minken

• 668 messages
  • 494 votes

Zwagerman zie ik eigenlijk alleen eens in de maand bij DWDD,en dat doet hij wel goed. Frenkie die zie je ook niet heel veel meer, maar die was rond de verkiezingen wel dagelijkse gast. Toen kreeg hij nog een keer een aanvaring met Castricum.

Over die artiesten heb je groot gelijk, iedereen die een gitaar bespeelt en kan zingen word als singer/song writer neer gezet en uitgenodigd door Carice, met het idee ze komen uit het buitenland dus moet het wel goed zijn. Ik vind het kut muziek, iets te sentimenteel.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

(afbeelding)

Deze vent is pas verschrikkelijk!

RuudC

• 4636 messages
  • 2529 votes

Nee, zeer zeker niet! Iemand die lekker zichzelf blijft, verstand van zaken heeft wat een hoop onderwerpen betreft, zijn zinnen prettig formuleert en (wanneer hij uitgedaagd wordt) stiekem nog een goed gevoel voor humor heeft.

baspls

• 4118 messages
  • 1673 votes

Ik vind Maarten van Rossem zeker niet irritant.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Ik kan 'm gewoon niet uitstaan, alsof die helemaal nergens zin in heeft of iets leuks vindt!

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

Heb die haat van sommige mensen naar Van Rossem ook nooit zo gesnapt. Hoor wel vaker van dit soort geluiden. Vind 't zelf tamelijk briljant hoe hij vaak niets meer dan feitjes zo weet te vertellen dat het gewoon grappig wordt. Dat droogklotengezicht waar hij alles mee op z'n dooie gemak vertelt wil daar wellicht ook bij helpen. Politiek niet altijd met 'm eens, maar dat doet er ook niet toe.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

mjk87 wrote:

En dan komt ze steeds met die artiestjes uit Amerika aanzetten bij DWDD waarvan ik denk: waarom heb ik überhaupt nooit van die mensen gehoord. Kom eens met echte namen.

Dat zegt vooral veel over jou, want zo onbekend is het allemaal niet namelijk. Wat zijn wel echte namen volgens jou dan?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Van Rossem vind ik juist een toffe gast. Zat ook het afgelopen jaar 2x bij Voetbal International aan tafel. Je ziet gewoon dat hij de inhoud totaal niet boeiend vind. Erg grappig. Dat Amerika programma van hem was ook de moeite.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Dat sloeg werkelijk helemaal nergens op dat hij daar zat en ook VI sloeg de plank volledig mis door hem uit te nodigen. Totaal niet grappig en een groot deel van hun achterban zal dit niet hebben begrepen en hem nauwelijks kennen vermoed ik. Jammer ook dat Van Rossem zich voor dat soort dingen laat lenen tegenwoordig. Vond hem 'vroeger' echter.

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2571 votes

Van Rossem is te veel bezig om 'grappig' te doen. Hij overdrijft het nu.

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

SelmaDuim wrote:

(quote)
Dat zegt vooral veel over jou, want zo onbekend is het allemaal niet namelijk. Wat zijn wel echte namen volgens jou dan?

Misschien wel, maar ik lees genoeg en luister genoeg en waar zij mee komt vind ik niet echt indrukwekkend en kende ik vaak niet. Ook niet mijn muziek, zeker, maar dan no. Een bekende(re) naam had wel gemogen. In de beruchte minuut heeft Giel weleens wat bekenders meegenomen. The XX is er zeker eens geweest, alsmede John Mayer of Kendrick Lamar. Dan moeten ze niet doen alsof ze de Crème de la Crème hebben als Carice wat heeft. En als ze nu eens met Bon Iver komt.

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

Dit was dan wel weer een epische aflevering met Van Rossem.

baspls

• 4118 messages
  • 1673 votes

mjk87 wrote:

Dit was dan wel weer een epische aflevering met Van Rossem.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Bakema NL wrote:

Dit is zo'n beetje de profielschets om een (tafel)gast bij dwdd te worden

Wat de denken van knuffelmulticultiturk Ali

Wat betreft singer/songwriters ben ik niet helemaal met je eens, maar dat terzijde.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Die Ali zit er ook nog eens bijna elke dag lijkt het. Op zich stoort hij mij niet zo en vind ik hem wat echter en dus niet helemaal vergelijkbaar met Carice en consorten. Hij vindt het met name heel erg 'cool' om dom over te komen. Dus zichzelf zijn

Scherp / ad rem is hij dan weer wel bij vlagen.

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

schram101 wrote:

(quote)

Dit is zo'n beetje de profielschets om een (tafel)gast bij dwdd te worden

Wat de denken van knuffelmulticultiturk Ali

Wat betreft singer/songwriters ben ik niet helemaal met je eens, maar dat terzijde.

Hahaha, maakt niet uit. Daar zitten echt wel goede muzikanten bij, die heb je overal. Maar het is meer dat het lekker hip (lol) is om te zeggen dat je er van houdt......alsof je dus automatisch onder de indruk bent als het singer/songwriter is...zo komt het een beetje over zeg maar.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Wilfred Genee, altijd al een kwal gevonden, bij de hand irritant ventje.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Zeker na gisteren: een held!

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Haha, mooie kerel die Genee. Al kan ik me voorstellen dat wanneer je VI niet volgt en je hem af en toe eens ziet je hem irritant vind.

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

Ook als je VI wel volgt. Zijn manier van vragen stellen, zeker gisteren, zit zegen het zeikerige en zuigende aan. Pedante eikel - mijn oude baas werkte in een filiaal waar hij de boodschappen deed, met zijn X5 op de stoep en denken dat hij de koning is. Wel een uitstekende presentator voor dat programma.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Tja wat voor auto hij rijdt boeit mij dan weer geen reet. Hij doet zijn werk bij VI uitstekend. En dat is nogal wat tussen figuren als Van der Gijp en Derksen.

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

Wat voor auto iemand rijdt zegt wel iets over een persoonlijkheid. Hij had ook een Volvo-middenklasser kunnen rijden. Maar in plaats daarvan zo een patserbak. Rijd dan desnoods een 7-serie, die zijn in elk geval nog stijlvol en mooi.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Al reed ie een Lada. Het doet me niets.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

schram101 wrote:

Wat de denken van knuffelmulticultiturk Ali .

is ali een turk?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.