• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.347 votes
Profile

R.I.P.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Bizar hij is hersendood, (nog) niet overleden zo blijkt nu.

Deze ochtend ook gezien. Volgens hln.be is het, sorry om een lelijk woord te gebruiken, een soort van 'uitdoofscenario'. Het is een kwestie van dagen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Acteur Jérôme Reehuis overleden - BINNENLAND - PAROOL

Hij werd bij het grote publiek bekend door zijn rol als Napoleon in de film De Boezemvriend (1982) met André van Duin.

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

Clandestino RIP

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Zouden Willem en Maxima naar zijn begrafenis gaan?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

kappeuter wrote:

Hij werd bij het grote publiek bekend door zijn rol als Napoleon in de film De Boezemvriend (1982) met André van Duin.

Heb ik nog mee gewerkt bij de Zeemeerman. Aparte man.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Mooie film op jouw cv dus

Dutchfan

• 1576 messages
  • 754 votes

kappeuter wrote:

Een bekende acteur.zeker van gezicht...Vreemd dat er zo weinig aandacht in de media is geweest voor zijn overlijden...

Dutchfan

• 1576 messages
  • 754 votes

PAUL SHANE,het best bekend door de serie "Hi de Hi",die nog steeds in veel landen te zien is, is na een kort ziekbed op 72 jarige leeftijd overleden.

Later was hij ook te zien in de BBC-serie:"You Rang, M'Lord"

(afbeelding)

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

rep_robert wrote:

Mooie film op jouw cv dus

Was de meest chaotische shoot ooit. Heb me enorm vermaakt op en om de set.

Dutchfan

• 1576 messages
  • 754 votes

Film,TV en toneel acteur AUBREY WOODS is op 85 jarige leeftijd overleden.

(afbeelding)

Woods begon op 17 jarige leeftijd in de film:'Nicholas Nickleby (1947)"...Na een aantal rollen in films in de jaren 40 en 50,werd hij wereldberoemd door zijn rol in de film: Willy Wonka and the Chocolate factory",waarin hij de trol van de egenaar van de snoepwinkel vertolkte.

Hij zong daar het bekende lied"Candy man"...

Hier een clip met Aubrey Woods uit de film:

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

De Russische cultregisseur Aleksej Balabanov is zaterdag op 54-jarige leeftijd aan een hartinfarct overleden.

Regisseur Aleksej Balabanov (54) overleden - film - VK - volkskrant.nl

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

wow, heftig, en weer een Russisch regisseur weg

RIP

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

Sterk, net een film van aangeschaft uit de dumpbakken van de FRS(Of Freaks and Men).

R.I.P.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Damn Dit jaar twee erg sterke films van hem gezien.

Finisterra

• 15532 messages
  • 4689 votes

Wow...

RIP Balabanov.

Gruz 200 vond ik erg sterk en Of Freaks and Men ligt hier ook nog klaar.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

kappeuter wrote:

Speelde vaak kleine, komische bijrollen in bekende Nederlandse producties:

Jérôme Reehuis - Subtiele overdrijving | alles over Nederlandse films en tv-series | Artikelen, Front Page, Specials | Neerlands Filmdoek - NLfilmdoek.nl

Kon hem altijd wel waarderen. Vrij theatraal en grotesk, maar nooit té, vind ik.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Rust Zacht Ruben en Julian.

Echt woorden schieten te kort, ook al wist ik dat er geen goed einde zou komen.

Politie bevestigt: Julian en Ruben overleden - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik heb hier ook nauwelijks woorden voor. Onbeschrijfelijk wat die vader iedereen heeft aangedaan.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Poeh poeh... eindelijk gevonden en bevestigt. Er is geen dag voorbij gegaan dat ik er niets over gelezen heb. Geen woorden voor...

Moge in diepe vrede rusten

(afbeelding)

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

kappeuter wrote:

De Russische cultregisseur Aleksej Balabanov is zaterdag op 54-jarige leeftijd aan een hartinfarct overleden.

Regisseur Aleksej Balabanov (54) overleden - film - VK - volkskrant.nl

Dat is jong. Was in Januari nog redelijk kwiek op het IFFR..

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

RIP Balabanov. Geweldig regisseur! Veel te jong.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Als vader van twee dochters vind ik het onbegrijpelijk dat je je kinderen kwaad kunt doen. Dat je zelf niet meer wil, prima, maar blijf van je kinderen af. Die vertrouwen je. Jij bent hun held. En dan doe je zoiets. Onvergeeflijk.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

AHWA wrote:

Als vader van twee dochters vind ik het onbegrijpelijk dat je je kinderen kwaad kunt doen. Dat je zelf niet meer wil, prima, maar blijf van je kinderen af. Die vertrouwen je. Jij bent hun held. En dan doe je zoiets. Onvergeeflijk.

Helemaal mee eens, al hoewel ik zelf geen kinderen heb.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

AHWA wrote:

Maar jij bent waarschijnlijk een vader die niet onderworpen is aan psychische/geestelijke problematiek; daarom kun je het ook niet begrijpen. Mensen onderschatten in welke mate een dergelijke `ziekte` je sloopt over de jaren heen, Alle vormen van rationeel denken verdwijnen langzaam, en wanneer (professionele) hulp of liefde vanuit je omgeving niet werkt of aanwezig is dan gebeuren helaas dergelijke voorvallen soms. Ik praat het niet goed wat die man gedaan heeft, het is immers een afschuwelijke daad, maar ik heb er op een bepaalde manier wel begrip voor.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ik verbaas me vooral op de Noord-Koreaans aandoende massahysterie rondom deze zaak.....

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Dat is Nederlands handelsmerk. Kinderen zijn off-limit in Nederland met dit soort voorvallen.

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

Reinbo wrote:

Ik verbaas me vooral op de Noord-Koreaans aandoende massahysterie rondom deze zaak.....

Manmanman, mijn hele wall op facebook staat vol kaarsjes. Het is erg, natuurlijk, maar ik en velen met mij kennen die mensen niet. Sowieso gisteravond, die persconferentie, daar hebben we toch journaal 24 voor? Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt, dat dat ineens op tv wordt uitgezonden voor zo een in feite onbelangrijke zaak (behalve inderdaad dat hele horde's zijn gaan zoeken en 'meeleven'). Maar misschien ben ik wel harteloos.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

mjk87 wrote:

(quote)

Maar misschien ben ik wel harteloos.

Nee hoor. Het is dat ze blond haar hebben en bloemkool eten, anders had er geen haan naar gekraaid. Cliché om te vermelden hoeveel massa's kinderen verdwijnen buiten onze grenzen, maar zoals ik al zei; die eten geen bloemkool.

Hoe dichter bij je bed hoe hysterischer de Nederlander wordt.

(met alle respect; want het is natuurlijk een drama voor die moeder).

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Lijkt me prima te rechtvaardigen hoor mjk, zoals Materny ook zegt heeft het ook wel te maken me tdat ze Nederlands zijn. Hoor bijna niemand over die Britse vader die zijn twee kinderen heeft omgebracht in Lyon.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.