- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Beetje schaamteloze discussie bij dit topic.
Beetje?
joyce.b
-
- 712 messages
- 0 votes
Beetje schaamteloze discussie bij dit topic.
nee,ik vind van niet.
wat vind je er eigenlijk zo schaamteloos aan?
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Moet kunnen toch, in het land waar men de vrije meningsuiting zo hoog in het vaandel draagt.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Ja, maar dat kan dan toch in een apart topic? Kan het verplaatst worden, mods?
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Moet kunnen toch, in het land waar men de vrije meningsuiting zo hoog in het vaandel draagt.
Ja hoor, alles moet kunnen. Wat niet wil zeggen dat je alles ook maar moet doen, of dat het je vrijwaart enig fatsoen te betrachten.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
nee,ik vind van niet.
wat vind je er eigenlijk zo schaamteloos aan?
Ik refereerde aan de titel van de topic. Hier worden mensen herdacht die overleden zijn.
Dan vind ik een discussie over wel/of niet koningshuis schaamteloos én onfatsoenlijk.
PartyMarty
-
- 3165 messages
- 1311 votes
Willem Duyn is overleden. Hij had in de jaren '70 grote successen als mannelijke helft van het duo Mouth & McNeal (How do you do, Ik zie een ster). Hij had ook solo een grote hit met het nummer Willem, wat heb je grote handen. Willem, ouwe zak tabak, rust in vrede!
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ai, nu is ook de grote harige warme beer verdwenen. Had altijd een lekker positieve uitstraling. 
t_v_b
-
- 296 messages
- 734 votes
Ik wil niet veel zeggen hoor maar, die mensen van het koninklijkhuis werken allemaal keihard.
Nou er zijn op de eerste plaats heel veel mensen die veel harder werken, en als we gaan kijken naar een gemiddeld mens, durf ik te wedden dat ze allemaal veel meer werk afleveren als je gaat vergelijken (euro/uur).
Ik wil aangeven dat ze bakken met geld verdienen. Te veel zelfs!!
t_v_b
-
- 296 messages
- 734 votes
We zullen maar weer verder praten over de overleden beroemdheden i.p.v. het Koninklijk Huis,
bericht hierboven hoort hier niet echt thuis!
citybird
-
- 4964 messages
- 4139 votes
Jerry Orbach overleden op 69-jarige leeftijd. Laatste jaren vooral bekend voor zijn rol in de TV-serie "Law & Order". Acteerde ook in een aantal films o.a. Prince of the City, Crimes and Misdemeanors en Dirty Dancing.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes

Dit is één van die acteurs, waarbij een gezicht meer zegt dan de naam (bij mij dan toch).
A.S.E.
-
- 386 messages
- 1476 votes
Richard Attenborough's kleindochter van 14 jaar is gestorven in Thailand, door de verschrikkelijke tsunami die daar gebeurd is. Zijn dochter en zijn schoonzuster, die daar met andere familieleden verbleven, zijn nog altijd niet teruggevonden.
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
Dan is de kans groot dat die ook omgekomen zijn.
Pacino88
-
- 608 messages
- 1480 votes
(afbeelding)
Dit is één van die acteurs, waarbij een gezicht meer zegt dan de naam (bij mij dan toch).
die vent zit ook in een Seagal film,Out for justice.Is die dood?
citybird
-
- 4964 messages
- 4139 votes
"INDIANA JONES"-SCHURK IS OVERLEDEN
De Indiase filmster Amrish Puri is in een ziekenhuis in zijn geboorteland overleden aan de gevolgen van een hersenbloeding. De Bollywood-acteur is 72 jaar oud geworden.
Amrish Puri was in het Westen vooral bekend voor zijn rol van hogepriester Mola Ram in "Indiana Jones and the temple of doom" van Steven Spielberg.
Puri acteerde in meer dan 200 films in India en werd hoofdzakelijk getypecast als de "slechterik". Hij heeft ook een rolletje vertolkt in "Ghandi" van Richard Attenborough. Donderdag wordt Amrish Puri begraven in Bombay.
(Bron: VRT teletekst)
citybird
-
- 4964 messages
- 4139 votes

Amrish Puri (foto uit Indiana Jones and the Temple of Doom)
citybird
-
- 4964 messages
- 4139 votes
Virginia Mayo overleden op 84 jarige leeftijd ten gevolge van een longontsteking en hartstilstand. Ze was één van de bekendste
filmsterren uit de jaren 40 en 50. Ze speelde o.a. met sterren als Danny Kaye, James Cagney, Gregory Peck, Burt Lancaster en Paul
Newman. Ze speelde in meer dan veertig films, waaronder "The secret life of Walter Mitty", "White heat" en "The best years of our lives".

citybird
-
- 4964 messages
- 4139 votes
Ruth Warrick overleden op 89 jarige leeftijd in New York. Ze speelde o.a. mee in Citizen Kane, The Great Bank Robbery en The Corsican Brothers. Het bekendst is ze van de serie 'All My Children'.
citybird
-
- 4964 messages
- 4139 votes
Acteur Lamont Bentley omgekomen op 31-jarige leeftijd. Hij was vooral bekend van zijn rol in de sitcom "Moesha".
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
Wat een mooi rood kruis had die man! 
Alleen als je Internet Explorert (Rotterdamse versie) gebruikt.
bioscoopzaal
-
- 2805 messages
- 4325 votes
Talk Show Legend Johnny Carson Dies
Legendary TV host Johnny Carson died Sunday morning in his Malibu home after a three-year battle with respiratory disease emphysema. He was 79.
Carson shot to fame in 1962 when he replaced Jack Paar as the host of NBC's Tonight Show, which he left in May 1992 after three decades as one of America's best-loved presenters and four consecutive Emmy Awards.
The Nebraska native made his first TV appearance when he was just 14-years-old, as a magician on The Great Carsoni, and returned to the small screen with comedy show Carson's Cellar after Navy service in World War II. He went on to host numerous TV quizzes and variety shows, most notably The Johnny Carson Show, before hosting daytime game show Who Do You Trust, where he was joined by Ed McMahon, who became his Tonight Show sidekick.
Carson's nephew, Jeff Sotzing says, "Mr. Carson passed away peacefully early Sunday morning. He was surrounded by his family, whose loss will be immeasurable. There will be no memorial service." Carson leaves behind his fourth wife Alexis Mass and two sons.

Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Wat een mooi rood kruis had die man! 
Hey, nou zie ik 'm opeens wel!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.