• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.168 votes
Profile

R.I.P.

bioscoopzaal

• 2805 messages
  • 4325 votes

Innige deelneming EmDee. Hou Jerry in zoete herinnering.

citybird

• 4964 messages
  • 4139 votes

REGISSEUR PHILIPPE DE BROCA OVERLEDEN

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

De Franse cineast Philippe de Broca is overleden. Hij werd 71. De filmmaker was al een tijd ziek. Aan de promotie van zijn laatste film "Vipère au poing" die op 6 oktober uitkwam, heeft hij zelf niet meer kunnen meewerken.

Zijn eerste succesfilm, het pseudo-historische "Cartouche" met Jean-Paul Belmondo, dateert uit 1962. Een andere kaskraker, "L'Homme de Rio", werd in 1965 genomineerd voor een Oscar voor het beste scenario.

De Broca werkte met Yves Montand, Philippe Noiret, Catherine Deneuve, Claudia Cardinale en Catherine Zeta-Jones.

Bron: VRT teletekst

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Ik weet niet of dit forum geschikt is voor dit soort berichten maar ik weet niet waar ik het anders neer moet zetten en ik wil het even van me af schrijven.

Geen filmmaker of acteur overleden, maar ik heb te horen gekregen dat mijn 35 jaar jonge broer binnenkort zal overlijden. Hij leed al een tijd aan kanker, maar het bleef toch altijd wel goed gaan met hem, ondanks vele chemokuren en operaties.

Uit de uitslag van de laatste scan bleek dat er uitzaaiingen over zijn gehele longen te zien waren en dat er geen redding meer mogelijk is, de behandeling wordt gestaakt.

Sorry dat ik jullie hiermee lastig val maar ik ben er nogal kapot van en ik wil het gewoon graag met jullie delen, het is mijn enige broer en ik ben hem binnenkort kwijt. Het is niet te geloven...

Van mijn broer moet ik de moed niet laten zinken en gewoon doorleven en genieten van de dingen die ik normaal ook dagelijks doe, dus dat zal ik ook proberen, hoe moeilijk dat ook is.

Ronald heet mijn broer, hij kijkt ook wel eens op Moviemeter, dus zal dit berichtje ook lezen.

Ik wens je sterkte de komende tijd en ik hou van je.

empirekees

• 1597 messages
  • 2401 votes

Misschien is het een goed idee om een variant van deze topic te maken. Waar mensen iets kwijt kunnen over hun overleden naaste. Zowel voor mens als dier. En voor andere emotionele berichten zoals deze van Hannibal.

Iedergeval veel sterkte, Ronald en Jeroen.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

empirekees wrote:

Misschien is het een goed idee om een variant van deze topic te maken.

Een heel goed idee. Ik ben er helemaal ondersteboven van. Ook omdat ik ook net in de krant gelezen heb dat een 26-jarige zangeresje van bij ons, Kim Kay ook kanker heeft met complicaties.

Veel sterkte, Ronald en Jeroen.

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Wat klote, ik weet niet wat ik hier nog meer op kan zeggen...Heel erg veel sterkte Hannibal en Ronald.

Bandit

• 607 messages
  • 4021 votes

Heel veel sterkte, Ronald en Jeroen.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Veel sterkte allebei.

blabla

• 2070 messages
  • 5243 votes

Heel veel sterkte beiden (en de rest van de familie).

aegron

• 4030 messages
  • 1267 votes

Poeh, Onwijs veel sterkte gewenst voor jullie allebei en voor alle andere familie!

PartyMarty

• 3165 messages
  • 1311 votes

Wat vreselijk! Heel veel sterkte!

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5072 votes

Sterkte allebei.

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Heel veel sterkte ...

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Hier schieten woorden toch echt tekort.

Ronald, Jeroen en familie: ongelooflijk veel sterkte!

stinissen (crew films & series)

• 23441 messages
  • 76928 votes

sterkte, Ronald en Jeroen............

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

Ik weet hoe het is en voelt. Heel erg veel sterkte, maak van je hart geen moordkuil. Dat zal je helpen.

REGENCY

• 73 messages
  • 339 votes

Heel veel sterkte..

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Wat een afschuwelijk nieuws. Ik wens jou en Ronald heel erg veel sterkte.....

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Bedankt iedereen voor het medeleven. dit doet mij goed. Ik twijfelde heel erg of ik dit bericht op MM zou moeten zetten, omdat het natuurlijk erg persoonlijk is en ik wil ook geen medelijden opwekken. Toch heb ik er geen spijt van, ik vind het een echte opkikker om jullie reacties te lezen, en ik sla me er echt wel doorheen. Ik ga gewoon vrolijk verder, zoals mijn broer mij ook heeft opgedragen. . En hij is nog niet dood, we gaan de komende tijd alleen nog maar leuke dingen doen, zolang het nog kan.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Jongens, sterkte ! Maak er een gezellige tijd van.

Ben er persoonlijk enorm van geschrokken.

Maar ja, dooddoeners, zo is het leven, werken normaal niet echt, hoewel je dit met heel veel humor moet proberen op te lossen.

Doet me weer enorm aan de film Simon denken. Moeilijke keuzes maken en je er proberen doorheen te slaan.

Sterkte voor de gehele familie, mijn gedachten zijn bij jullie. En ontzettend veel incasseringsvermogen toegewenst !

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Sterkte Hannibal & familie!

moviemike

• 1309 messages
  • 5762 votes

Sterkte allebei.

bioscoopzaal

• 2805 messages
  • 4325 votes

Verschrikkelijk nieuws dit. Veel sterkte allebei.

Quentin

• 10202 messages
  • 8550 votes

Sterkte ....

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Hier wordt je echt even heel stil van.

Ronald, Jeroen en verdere familie/vrienden,

heel veel sterkte gewenst!

t_v_b

• 296 messages
  • 734 votes

Veel sterkte Ronald en Jeroen ik hoop dat jullie inderdaad nog veel leuke dingen kunnen doen!

bioscoopzaal

• 2805 messages
  • 4325 votes

Actor John D. Barrymore Dies

Drew Barrymore's actor father John Drew Barrymore has died at the age of 72. No information was released about the cause of death or where in Los Angeles he died. But in a statement issued by her publicist yesterday, Drew said, "He was a cool cat. Please smile when you think of him."

John D. Barrymore was part of an acting dynasty that included his father, John Barrymore, and his father's siblings, Lionel Barrymore and Ethel Barrymore. He had a sporadic film career that began with Hollywood films in the 1950s including The Big Night and While The City Sleeps.

Yet he also possessed a rebellious streak that led to numerous scrapes with the law, friends and family, including a long estrangement from Drew and her brother John. At various times he was reported to be living like a hermit or a beggar, and Drew once said in an interview that there were times when she did not know where her father was.

(afbeelding)

Bron: IMDb

Quentin

• 10202 messages
  • 8550 votes

Prins Bernard overleden ...... tja niet veel over te melden eigenlijk ......

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

1 publiek net is blijkbaar niet genoeg. De eerste helft van Feyenoord - Schalke werd zelfs bruut afgekapt.

3 netten tegelijk, alsof je naar meer dan 1 tegelijk zou kunnen kijken.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Dus een potje voetbal is belangrijker dan dit nieuws

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.