- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 messages
- 76936 votes
Beroemdheden sterven altijd eerder dan ''de normale'' mensen.
Noem eens een 10 legendes op die de 70 hebben gehaald... zul je niet halen. Sterren hebben vaak een kort leven met veel geld, verdriet, bloed, zweet & tranen en geen rust. Daarnaast laten ze ook duizenden operaties doen waardoor ze sowieso eerder sterven door b.v. de gevolgen daarvan.
Je moet wel een onderscheid maken tussen filmsterren en zangers/dansers. De zangers/dansers gaan meestal veel eerder dood dan de filmsterren. De filmsterren halen vaak een hogere leeftijd en zijn vaak ook ''normaler''. Denk b.v. aan Clint Eastwood, Steven Spielberg, Niro etc.
Maar ja, toch R.I.P Michael.
James Stewart 89 jaar
James Cagney 85 jaar
Charles Chaplin 88 jaar
Frank Sinatra 84 jaar
Clint Eastwood 79 jaar en nog in leven
John Wayne 72 jaar
Shirley Temple 81 en nog in leven
Charlton Heston 85 jaar
Lauren Bacall 85 en nog in leven
Doris Day 87 en nog in leven
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3296 votes
Hij woonde zelfs in een huurhuis.
Je vergelijking met WOII veteranen slaat totaal op kaas, trouwens.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
YouTube - Michael Jackson - Heal The World
Zingen kon hij zeker....
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Dat er weinig popsterren oud zijn geworden zijn heeft een heel simpele oorzaak: Er bestond voor midden jaren 50 niet zoiets als popmuziek. De mensen die toen sterren waren zijn nu pas echt oud aan het worden en er leven er nog heel veel.
kArIzMa_Movie
-
- 1290 messages
- 334 votes
Echt vreselijk dat Michael is overleden!
MJ heeft de popwereld op z'n kop gezet, de man kon destijds geweldig dansen en zingen. Ja, ik was een fan.
En nu verlaat de man de wereld op een 50-jarige leeftijd, vreselijk jammer. Die roddels over de kindermisbruik zijn bullshit overigens!
R.I.P. Michael!
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Denk ook eens aan de mensen die vandaag overlijden maar vergeten zullen worden door het overlijden van deze ene man!
Die mensen ken ik niet. Hun familie zal om hun rouwen, maar ik niet. Als ik elke dag om mensen moet rouwen die ik niet ken, dan heb ik geen leven meer. Michael Jackson kennen we allemaal, niet persoonlijk, maar je weet wel wat ik bedoel.
Michael Jackson is, (met de nadruk op IS) een legende, en dat zal altijd zo blijven.
En dit is trouwens zeker niet het moment om de wijsneus uit te hangen.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8284 votes
In hun tijd bedoel je? Chaplin kan je qua bekendheid nu toch niet met MJ en Elvis vergelijken?
Ja, ik bedoelde in hun tijd. Maar ook Michaels populariteit was toch al een tijd aan het zakken. Ik wil wedden dat kinderen en tieners van nu nauwelijks zijn muziek en/of die van de Jackson 5 kennen.
Ik denk dat Elvis over 30 jaar nóg zo'n legende is, en Michael ook. Chaplin heeft die tijd niet overleefd.
Mmm, Chaplin piekte in de jaren twintig en dertig en toch kent nog iedereen zijn naam en silhouet. Elvis is inmiddels ook tanende en dat zal met Jackson ook gebeuren.
Hûh! (ik wist niet dat die twee nog leefden!). Inderdaad ben ik het met je eens dat nu al deze sterren langzaam weg vallen bevestigt dat we oud worden. Als ik het met mijn collega's over bepaalde acteurs heb kijken ze me glazig aan. Michael Douglas? Wie is dat? Laat staan dat ze zijn vader Kirk nog kennen (die trouwens ook nog leeft!)
Liz Taylor 77 nog in leven
Kirk Douglas 92 nog in leven
Christopher Lee 87 nog acterend
Eli Wallach 93 nog acterend
Ernest Borgnine 92 nog acterend
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dat er weinig popsterren oud zijn geworden zijn heeft een heel simpele oorzaak: Er bestond voor midden jaren 50 niet zoiets als popmuziek. De mensen die toen sterren waren zijn nu pas echt oud aan het worden en er leven er nog heel veel.
Daarnaast, hoeveel grote popsterren heeft de wereld nou ooit gehad. Elvis ging jong dood, Michael Jackson nu ook maar het is niet dat we tientallen van dit soort zangers/zangeressen van niveau hebben die zon wereldstatus hebben.
Madonna leeft nog en die zie ik heus wel oud worden als ze normaal doet zoals nu.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Echt vreselijk dat Michael is overleden!
MJ heeft de popwereld op z'n kop gezet, de man kon destijds geweldig dansen en zingen. Ja, ik was een fan.
En nu verlaat de man de wereld op een 50-jarige leeftijd, vreselijk jammer. Die roddels over de kindermisbruik zijn bullshit overigens!
!
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12847 votes
Een dikke, welgemeende R.I.P. voor Andy Hughes van The Orb. Heeft samen met naamverwanten de electronische Britse 90s kleur gegeven!
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Ik kende Michael Jackson helemaal niet zelfs, voor vandaag.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De rechters.
Vrijgesproken is vrijgesproken. Als je echt als ouder weet dat MJ schuldig was dan had je geen genoegen genomen met een afkoopsom.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Wie zegt dat?
Zeker is dat bullshit.
Als je geld hebt, dan wil iedereen iets van je hebben. Dan gaan ze dingen verzinnen om je door het slijk te halen.
Michael Jackson was gewoon een grote kindervriend waar velen een voorbeeld aan kunnen nemen.
De rechters.
Vrijgesproken is vrijgesproken. Als je echt als ouder weet dat MJ schuldig was dan had je geen genoegen genomen met een afkoopsom.
Zo is het!
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Ja, ik bedoelde in hun tijd. Maar ook Michaels populariteit was toch al een tijd aan het zakken. Ik wil wedden dat kinderen en tieners van nu nauwelijks zijn muziek en/of die van de Jackson 5 kennen.
Michael heeft genoeg hits die nog dagelijks op de radio worden gedraaid. Er komen misschien niet meer zoveel clips van hem langs op MTV en TMF, maar ze kennen hem wel - in mindere mate dan de mensen die met hem opgegroeid zijn.
kArIzMa_Movie
-
- 1290 messages
- 334 votes
Sowieso is dat bullshit. Ik had dat echt nooit serieus genomen.
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Oef.. verreweg zijn meest vervelende single.
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Ik vind deze toch echt wel de leukste videoclip hebben. Heal the World is niet slecht maar een heel ander liedje dan zijn jaren '80 hits: Thriller, Bad enz.
kArIzMa_Movie
-
- 1290 messages
- 334 votes
Dit is wel interessant om te zien: YouTube - Gianinni - Michael Jackson
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
James Stewart 89 jaar
James Cagney 85 jaar
Charles Chaplin 88 jaar
Frank Sinatra 84 jaar
Clint Eastwood 79 jaar en nog in leven
John Wayne 72 jaar
Shirley Temple 81 en nog in leven
Charlton Heston 85 jaar
Je noemt nu voor het grootste gedeelte filmsterren van vroeger op.
Zoals je in mijn bericht kon lezen heb ik een andere mening over filmsterren van toen (en de oude van nu die nog in leven zijn) dan de popsterren die drugs gebruiken en elke maand een operatie laten doen 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zeg kan iemand me eens zeggen wat ''trollen'' inhoudt? Ik las dit gister ook al eens op de site. Noem me een leek maar geen idee wat het is..
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Een dikke, welgemeende R.I.P. voor Andy Hughes van The Orb. Heeft samen met naamverwanten de electronische Britse 90s kleur gegeven!
Andy Hughes is dood, wtf!!?
Edit: vandaar dat ze hun Amerikaanse toer hebben afgelast.
Edit Edit: The Orb dus, waar Hughes begin jaren '90 lid van was.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Volgens zijn redenatie mag je eigenlijk niemand die niet een land bevrijd heeft veel respect geven.
Als over een aantal jaar Clint Eastwood sterft dan zal hij dat niet erg vinden want heeft Clint op Normandie gevonden? Dacht het niet...
Dat de man ons 50 jaar lang al vermaakt telt dan effe niet...
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik was absoluut geen fan van Michael Jackson en vond hem oerlelijk maar zijn overlijden voelt toch raar. Ik vond Ghosts wel een leuke videoclip. Volg het al de hele dag op TMF. Veel herhaling maar 't is wel interresant 
R.I.P
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Ik vind iemand namelijk geen legende wanneer hij kinderen misbruikt.
Daar is vrouwe Justitia het niet mee eens, dus wat zeur je nou?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Verhip 
Slecht voorbeeld van mij dan.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Jackson heeft toegegeven dat hij slaapt met kinderen. Hij raakt ze echter niet aan.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Wat al eerder aangegeven is: MJ was gewoon naïef. Hij dacht dat het onschuldig was, want het in feite ook is, als je niets doet. Maar het hoort niet: een volwassen man die met kinderen slaapt.
Er is niets bewezen dat hij de kinderen misbruikt heeft. Ook niet dat hij het niet heeft gedaan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.