• 178.229 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.386 actors
  • 9.375.261 votes
Profile

R.I.P.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dat hij apart/weird is zal niemand ontkennen maar dat is wat anders dan je schuldig maken aan kindermisbruik.

Heb ook niet het idee dat hij slecht zou zijn geweest voor zijn eigen kinderen.

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Bij mij op school sprong iedereen in het rond alsof ze net te horen kregen dat een of andere dictator was overleden. Belachelijk. Nieuwe generatie.

Onderhond wrote:

Een dikke, welgemeende R.I.P. voor Andy Hughes van The Orb. Heeft samen met naamverwanten de electronische Britse 90s kleur gegeven!

R.I.P. en vanavond Cydonia nog maar eens uit de kast trekken.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Andy Hughes RIP

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

Een hoop gescheld en offtopic reacties verwijderd + enkele waarschuwingen verzonden.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

The Oceanic Six wrote:

Dat hij apart/weird is zal niemand ontkennen maar dat is wat anders dan je schuldig maken aan kindermisbruik.

Een kind Blanket noemen is al kindermisbruik.

Onderhond

• 87595 messages
  • 12846 votes

Kraay wrote:

R.I.P. en vanavond Cydonia nog maar eens uit de kast trekken.

Precies wat ik gedaan heb. Tijdje geleden al alle versies een keer gebundeld (toch meteen 3 uur muziek), goed moment om weer eens doorheen te luisteren en nog wat nieuw materiaal te leren kennen.

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5077 votes

God, Alex Hughes. Ook al herinneringen aan. Chill Out Zone en Uk Top 40 op MTV (toen MTV nog MTV was, ben van de Ray Cokes, Marijne Van Der Vlugt, Toby Amies, Paul King enz.-generatie). De video van Little Fluffy Clouds vooral. Nog nooit zoiets gehoord toen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

The Oceanic Six wrote:

Buiten het feit dat hij zo'n kleintje over de rand van 't balkon hield, welteverstaan.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Buiten dat feit ja. Dat was gewoon levensgevaarlijk en stupide.

Onderhond

• 87595 messages
  • 12846 votes

starbright boy wrote:

God, Alex Hughes.

't Is Andy

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5077 votes

Onderhond wrote:

(quote)

't Is Andy

Ik zat iets te lezen over Clockwork Orange, raar hoe geheugens soms werken.

coldheaven

• 623 messages
  • 188 votes

Baggerman wrote:

Hûh! (ik wist niet dat die twee nog leefden!). Inderdaad ben ik het met je eens dat nu al deze sterren langzaam weg vallen bevestigt dat we oud worden. Als ik het met mijn collega's over bepaalde acteurs heb kijken ze me glazig aan. Michael Douglas? Wie is dat? Laat staan dat ze zijn vader Kirk nog kennen (die trouwens ook nog leeft!)

Ik ben 19 jaar en ik weet wie beide acteurs zijn. De reden dat jouw collega's ze niet kennen getuigd (no offence) van een desinteresse voor wat oudere films.

Heeft niet veel met oud worden te maken hoor!

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Wat mij betreft wordt een smakeloos bericht als dat van Bart Simpson meteen verwijderd. Dit topic is om overleden grootheden hun laatste eer te bewijzen. Dit topic is niet bedoeld voor mensen die aandacht tekort komen.

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

En al was hij een pedofiel, maakt dat het dan minder erg dat hij dood is?

R.I.P. Andy Hughes!

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

R.I.P. Andy Hughes

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Orblivion - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

Leuke plaat, de rest is ook altijd bijzonder geweest en nog steeds. Verder hou ik me niet zoveel bezig met de producer's achter de groep. The Orb hadden toch meerdere producer's?

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Driving force achter The Orb is altijd Alex Paterson geweest. De laatste jaren heeft hij wel veel met Thomas Fehlmann gedaan, maar die ontbreekt op de laatste plaat.

ThaMovieVoter

• 3637 messages
  • 2242 votes

Hoe kan Michael Jackson nou dood gaan?! Een groot gemis, omdat het één van de meest talentvolle, artistieke, inspirerende en aparte artiesten ooit was. Rust in vrede.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Tsja, alle mensen gaan dood. En hij zag dr al jaren uit alsof hij elk moment zijn laatste adem uit kon blazen.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Vergis je niet. Hij laat een hele generatie verweesd achter. Zo'n verlies hebben we sinds het overlijden van Elvis Presley niet meer meegemaakt.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Ik heb er niet van wakker gelegen. Heerlijk geslapen vannacht.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Jij behoort ook niet tot de generatie waarover ik het heb.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Tsja, en toch... iedereen is zogenaamd bedroefd, huilen.. whatever. Ik snap dat niet, vind het zelfs hypocriet. Vaak zijn het mensen die nu gaan beweren ; ik was zijn grootste fan, hij was mijn idool, hoe moet ik hier overheen komen bladiebla... en ondertussen hebben ze al in geen 4 jaar meer een liedje van hem opgehad of nog maar enigzins aandacht aan hem besteedt. Maar omdat hij nu dood is, is het ineens allemaal een groot drama.

I dont get it.

Rot voor zijn kids en familie dat hij overleden is, maargoed, dat moment zat er toch aan te komen. Die kerel klopte psychisch niet helemaal, en lichamelijk was ie ook niet in opperbeste staat.

aunuscus

• 591 messages
  • 115 votes

Pastichio Rocker wrote:

Ik heb er niet van wakker gelegen. Heerlijk geslapen vannacht.

Heb toch wat gevoelens.

Gij se...

Maar goed respect aan de king

1958-2009

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11890 votes

De enige echte King ligt al een jaar of 25 onder de grond.

aunuscus

• 591 messages
  • 115 votes

Als je Elvis Presly bedoelt die is al 32 jaar dood.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

speranza wrote:

Jij behoort ook niet tot de generatie waarover ik het heb.

En over welke generatie heb jij het?

Ik moest overigens wel besmuikt grinniken om al die jankende fans op de Dam.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Ik heb het over de tieners van begin jaren '80.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Tja, Michael Jackson. Ik moet eerlijk toegeven er altijd een grote hekel aan gehad te hebben. Ik kan het moeilijk uitleggen, maar ik heb zijn stem altijd onaangenaam gevonden, dus ik kon moeilijk naar zijn muziek luisteren. Daarmee bedoel ik niet zozeer dat hij vals zong als dat gewoon zijn hele stem mij niet aanstond. Heb ik bij sommige artiesten en Michael Jackson was voor mij altijd het stokpaardje dat ik als voorbeeld gebruikte voor dergelijke muzikanten. Dus om hier nou heel treurig te gaan zitten doen over zijn dood, of om te doen alsof ik schrok toen ik het nieuws vanochten hoorde zou hypocriet van me zijn. Ik heb me zelfs zitten ergeren aan de oneindige hoeveelheid Jacksonliedjes die ik vandaag overal heb gehoort.

Dessalniettemin is het jammer dat hij op zo'n jonge leeftijd heeft moeten sterven en dat hij duidelijk een moeilijk leven heeft gehad gun ik hem ook niet. Mijn R.I.P. hier is dan ook niet zozeer uit een persoonlijke laatste eerbetoon, maar wat algemener. Ik gun zo'n vent gewoon niet zo'n kort leven, zelfs al had ik er verder weinig mee.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

speranza wrote:

Ik heb het over de tieners van begin jaren '80.

Okee, ik kom uit de Bad periode. Vette clip was dat met dat konijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.