- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Denk dat hij de meest gekende wereldburger was.....
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
.
Vreemd genoeg keek ik er niet echt van op toen ik dit vanochtend hoorde. Dat zegt wel genoeg over zijn laatste jaren.
Tuurlijk is het nooit goed als iemand al op z'n 50ste overlijdt, maar aan de andere kant ben ik ook wel een soort van opgelucht dat zijn legende niet nog meer deuken oploopt. Ik maakte me al hevig zorgen over die reeks concerten volgende maand.
belchinees
-
- 4182 messages
- 2326 votes
De enige waar ik nu eens echt fan van was. Hoe jammer. Wat een trieste dag.
Spijtig ook van Yasmine! Een groot voorbeeld voor de holebi's toch wel.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Ik was als klein menneke een groot fan van Jackson. Volgens mij draaide ik elke dag Thriller en Bad wel. Op casettebandje want de platenspeler was nog off limits voor mij. Beide platen zet ik nu ook nog wel eens op want het blijft erg goede muziek. Een goed moment ook om Off the Wall eens te checken want die heb ik nog nooit beluisterd.
Las wat jaren terug dat Jackson met The Neptunes zou gaan werken. Dat is iets wat ik graag had gehoord, want hoewel Jackson al jaren niets fatsoenlijks heeft gemaakt leek me dit een uitstekende combinatie. Helaas mocht het niet zo zijn.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31149 messages
- 5449 votes
Is me een weekje vol overlijdens... Maar vooral Michael Jackson deed me toch effe verschieten. Los van z'n freaky persoonlijkheid met de jaren, was hij gewoon een genie op showgebied. Zong niet alleen, maar was ook een sterke choreograaf, producer, songwriter, muzikant, showman, ... Een groot gemis met een carrière die door niemand evenaard werd. R.I.P.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Youtube - Michael Jackson - Black or White
Nog steeds één van mijn favo videoclips. 
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8284 votes
Denk dat hij de meest gekende wereldburger was.....
Op Chaplin na dan...
R.I.P. Michael Jackson. Als kind en nooit fan geweest van zijn muziek, maar nu zie ik toch wel zijn verdiensten.
R.I.P. Farah Fawcett. Ook als kind al fan van geweest, maar niet vanwege haar acteerkwaliteiten. Mooie dame.
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Op TMF is er een soort van ode aan Michael Jackson.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Bizar dat The King of Pop is overleden.
Zal hij net zo een legende worden als Elvis?
R.I.P.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Schrok enorm vanmorgen. Jammer, was een geweldig artiest. Michael Jackson. 
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Het laatste decennia was Jackson meer The Jester of Pop.
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Zal hij net zo een legende worden als Elvis?
R.I.P.
Ik denk zeker van wel vooral omdat michael nog groter was met de muziek en dans.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Ik denk zeker van wel vooral omdat michael nog groter was met de muziek en dans.
Ik heb altijd gezegd dat als Micheal 10 jaar geleden overleden was dat hij dan net zo'n grote of een grotere legende zou zijn dan Elvis. Maar dat kan natuurlijk altijd nog.
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Ik heb altijd gezegd dat als Micheal 10 jaar geleden overleden was dat hij dan net zo'n grote of een grotere legende zou zijn dan Elvis. Maar dat kan natuurlijk altijd nog.
Is ongelooflijk lees of kijk het nieuws eens voor de gein
duizende mensen voor het ziekenhuis.
Zo iets heb ik nog nooit gezien.
kippenvel krijg ik er van
nummervlinder
-
- 1463 messages
- 365 votes
Farah Fawcett, Yasmine en zeker Michael Jackson.
R.I.P.
zware dag gisteren, die ook nog verdergaat vandaag
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Wow Jackson dood, was geen fan van de man maar toch wel een raar idee. (Zeker aangezien ik net uit bed ben en dit het eerste is wat ik lees.)
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Bizar, om de 10 seconden wordt er een album van MJ verkocht.
En de organisator van de tour verliest zo'n 40 miljoen dollar en loopt 400 miljoen dollar mis.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Oliver Stone heeft al aangeboden om Jacko's levensverhaal te verfilmen.
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Grappig hoe snel dat allemaal gaat, het nieuws is nog geen 12 uurs bekend en er is nu al een hele mediaheisa.. 
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Grappig hoe snel dat allemaal gaat, het nieuws is nog geen 12 uurs bekend en er is nu al een hele mediaheisa..
Je wordt pas bekend als je dood gaat en mensen gaan je dan pas enorm veel aandacht geven en als je dood bent gaan ze allemaal positieve woordjes zeggen op tv, mensen zouden dat eens beter doen als mensen nog leven. Want als je dood bent heb je daar niet zoveel meer aan.
thunderball
-
- 5880 messages
- 1414 votes
Tja, Jackson....
ik ben er vanacht tot half twee voor opgebleven, om op CNN de bevestiging te horen, dat hij was overleden.
Het is onverwacht en eigelijk ook weer niet.
In mijn tienertijd was Thriller DE plaat, iedereen had hem en je moest bv bij V&D echt snel zijn wanneer ze weer in de schappen stonden, want in no-time was ie telkens weg.
Toen zag hij er tenminste nog normaal uit.
Billy Jean, Beat it en Thriller blijven geniale nr's. Daar zat je echt bij Toppop op te wachten en dan kwam Ad Visser weer vertellen dat de clip nog niet klaar was....
Het ga je goed.
Rust in vrede!
Baldur
-
- 691 messages
- 3075 votes

Baggerman
-
- 10839 messages
- 8284 votes
In mijn tienertijd was Thriller DE plaat, iedereen had hem
Hallo!?! Ik had hem NIET! 
Maar Jackson was toen wel dè artiest. Er zijn er maar weinigen die zó wereldwijd bekend zijn en in de picture staan (alleen Chaplin en Elvis zijn daarmee misschien te vergelijken).
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
In hun tijd bedoel je? Chaplin kan je qua bekendheid nu toch niet met MJ en Elvis vergelijken?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.