- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Bier en andere alcoholische dranken
Bier en andere alcoholische dranken
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
![]()
B52... Lovely
Heerlijk shotje.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Oei, fikkende shotjes, nare vakantieherinneringen met veul koppijn 's ochtends en ondergesproeide luifels onderweg van de campingbar naar mijn tent. Die tijd ligt gelukkig weer ver achter me.
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Vorige maand voor het eerst La Chouffe gedronken in Amsterdam. Beviel aardig. Al was ik getrakteerd door een Belg, en die beweerde dat het in België minder zuur en zoeter smaakte. Ach, hij zal het weten.
Diezelfde Belg trakteerde mij afgelopen week op een Affligem (tripel). Ook geen verkeerd biertje. Zo proef je nog eens wat.
Aardige mensen hé, die Belgen.
Tayama
-
- 1102 messages
- 522 votes
Dat zal ik dit weekend zeggen, nadat ik voor het eerst de gronden van Antwerpen zal betreden.
Maar op basis van een paar vrienden uit dit land zeg ik, ja best aardige mensen, die Belgen.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Oei, fikkende shotjes, nare vakantieherinneringen met veul koppijn 's ochtends en ondergesproeide luifels onderweg van de campingbar naar mijn tent. Die tijd ligt gelukkig weer ver achter me.
Je moet er ook geen 10 achterelkaar drinken natuurlijk 
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Dat dacht ik de dag erna ook altijd. 's Avonds echter... Het blijft een tienervakantie hè
.
Tayama
-
- 1102 messages
- 522 votes
Volges mij heb jij momenteel wat te veel op, want ik snap er echt geen kut van.
noknoke
-
- 391 messages
- 134 votes
Uigaansleven.
Als je weet wat dat is.
Dan zijn er altijd wat mensen die door drinken, ik niet voel me al goed genoeg zonder alco....
Maar ik drink met mate.
Tayama
-
- 1102 messages
- 522 votes
Ik snap het nog niet. Maar je bericht is nu weg. Dus ik denk dat ik het snap. Maar... ..uh.. ja.
noknoke
-
- 391 messages
- 134 votes
2 Ber... neergezet de eerste als je hem nog had kunnen lezen dan snapte je het wel, 1ste was weggehaald door de mods was verwarrend. 
Deze digitale wereld vind ik nou weer verwarrend.
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
noknoke: als je wat meer punten, komma's en Hoofdletters gebruikt en ook nog wat aan zinsbouw probeert te doen, misschien dat je berichten dan wat minder vaak worden verwijderd door mod's.
Het is een vriendelijk bedoeld advies. Kijk maar wat je er mee doet.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
noknoke houdt gewoon van spelletjes: hij schrijft zijn teksten als 'galgje'
.
noknoke
-
- 391 messages
- 134 votes
Nee, dat is het niet, ze komen wat grof over, als je ze verkeerd leest en dat doen de meeste, ze begrijpen de achterliggende gedachte niet.
Ik praat liever dat is duidelijker.
Weer on-topic graag.
Zeg, drink met mate. Dat bedoel ik.
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
Nee dat is het niet ze komen wat grof over, als je ze verkeerd leest en dat doen de meeste ze begrijpen de achterliggende gedachte niet.
Ik praat liever dat is duidelijker.
Weer on-topic graag.
Zeg, drink met mate. Dat bedoel ik.
En wederom een warrige post, nauwelijks punten en komma's, om vervolgens te beweren dat het daar niet aan ligt.
Je bent een beetje eigenwijs, noknoke.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Gisteravond heb ik weer eens Hertog Jan - Grand Prestige op. Nu weet ik weer waarom ik dat niet vaker heb gekocht. Het is veel te zoet en veel te sterk. Mijn voorkeur gaat dan toch uit naar een Amstel Gold, 1870, de Leffe's of een Duvel.
Van mij mag Jan zich meer bezig gaan houden met deurmatten rechtleggen dan bierbrouwen
.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Het bier dat ik meestal drink:

qua speciaal bier dan het liefst Duvel

Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Desperado is toch gewoon Shandy alleen dan met een andere naam zodat je je niet hoeft te schamen als je het drinkt?
Of vergis ik me nu met een andere drank.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Ik denk dat je je vergist. Heb ook wel al zoiets gehoord maar toch niet over Desperado.
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
Ik vind het in ieder geval niet te hachelen 
noknoke
-
- 391 messages
- 134 votes
Desperado is toch gewoon Shandy alleen dan met een andere naam zodat je je niet hoeft te schamen als je het drinkt?
Of vergis ik me nu met een andere drank.
Als je goed leest staat er op de fles 5.9% alco....Geen shandy dus.
Maar waarom zou iemand zich moeten schamen, als hij op stap af en toe fris pakt.
Dan blijf je ook bij de les, terwijl je zelf rot lacht, ik dan, om andere die zich laten vol lopen.
Soms zit er wel een mooi tafereel tussen.
Vaak genoeg meegemaakt. 
misterwhite
-
- 4726 messages
- 656 votes
Desperados is eigenlijk bier met tequilla. En ik ben verzot op bier en tequilla en nu de combinatie is perfect 
noknoke
-
- 391 messages
- 134 votes
Moet je hem horen de broekie, hij is verzot op tequilla. 
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Nogal verraderlijk drankje, dat eigenlijk niet echt naar bier smaakt.
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Mijn favoriete drankje:

Vooral met dit weer vind ik het heerlijk! 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Een warrig bericht plus reacties daarop verwijderd.
Miron
-
- 744 messages
- 74 votes
Ik heb nog nooit Bourbon gedronken, lijkt me erg lekker.
Is het heel anders dan de gewone whiskey?
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Nee het is vrijwel hetzelfde alleen een iets stevigere bite.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Bourbon is een speciale variant van whiskey, gebrouwen in Kentucky. De smaak verschilt niet zo veel, het ene merk is zachter, het andere steviger dan een 'normale' whiskey. Maar het brouwproces moet aan een aantal officiële eisen voldoen voordat het een bourbon genoemd mag worden.
Dus 'alle bourbon is whiskey, maar niet alle whiskey is bourbon'. Zeg maar hetzelfde als 'alle vrouwen zijn mensen, maar niet alle mensen zijn vrouw'.