- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Bier en andere alcoholische dranken
Bier en andere alcoholische dranken
FX
-
- 931 messages
- 685 votes
je eigen smaak onderbouwen met het argument dat anderen het lekker vinden is uiteraard toegestaan, maar niet erg sterk...
(bovendien ben ik een van die studenten en ik vind het dus niet lekker).
GFM
-
- 1116 messages
- 1536 votes
Ik onderbouw niet mijn eigen smaak met dat anderen het lekker vinden,,,,,
Jij betitelt een bier als crap, (vrij vertaalt rotzooi), wat ik overdreven vind omdat rotzooi nooit als lekker zal worden betiteld...
Maar het maakt verder ook geen kl**tviool uit, het is jouw mening en daar heeft iedereen recht op, zo ook jij...
Wilde alleen maar wat aangeven... wist niet dat je er zo fanatiek op in zou gaan.....
proosten op de goede afloop vanavond??
Art
-
- 13507 messages
- 3658 votes
Heineken is ook lichtjes favoriet bij mij
Maar er zijn nog zat biertjes die bij mij favoriet zijn zoals Grolsch Herfstbok, Gladiator, Hoegaarden, Celis White, Budweiser en ga zo maar door. Ik kan ze allemaal wel gaan opschrijven maar dan wordt het een hele waslijst 
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
volgens mij hebben studenten maar 2 argumenten:
* er moet genoeg alcohol inzitten
* het moet goedkoop zijn
Voldoet het hieraan dan is het dik in orde voor hen.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3278 votes
* het moet goedkoop zijn
Exact. En bier dat goed aan deze omschrijving voldoet is Brouwmeester. Goed te drinken en kei goedkoop.
dttom
-
- 2146 messages
- 2156 votes
nou dat goedkope AH bier krijg ik bij het derde biertje al hoofdpijn van. Dus dat koop ik iig niet meer! Brouwmeester idd prima te drinken.
dttom
-
- 2146 messages
- 2156 votes
- Heineken
- Grolsch
Haha, ik kan me nog als de dag van gister herinneren dat je bier vies vond en alleen maar pasoa ranja shite dronk.
Ik ga overigens voor palm of das of kwak of het elfde gebod of gewoon een heerlijk koud biertje op een warme dag 
Jassie
-
- 398 messages
- 1095 votes
normaal bier
1. hertog jan
2. alfa
3. gulpener / brand
prijs kwaliteit bier:
jaeger (of zoiets, in ieder geval zeer goedkoop en bij de c1000 te verkrijgen)
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
*Leffe dubbel
*Leffe blond
*Amstel 1870
*Dab
...liefst van de tap.
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5824 votes
als je hoofdpijn wilt krijgen moet je oranje boom drinken..
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Inderdaad, waarom doen ze daar niet 's wat aan? Ik ontwijk dus gewoon kroegen als er een oranjeboom-bord buiten hangt... terwijl het best te drinken is
flipsen
-
- 1696 messages
- 482 votes
Ik vind Corona wel lekker, liefst met een partje citroen in de hals van het flesje, en dan lekker uit het flesje lurken. Daar zijn die lange slanke flesjes uitermate geschikt voor.
Menghini
-
- 1306 messages
- 941 votes
En daarna kun je er geweldige geluidseffecten mee maken!
FeZ
-
- 460 messages
- 3170 votes
Het lekkerste bier:
1.De Koninck
2.Duvel
3.Grolsch
Het vieste bier:
1.Brouwmeester
2.Schutters
3.Export
Beweert bier te zijn, maar daar is het toch echt te ranzig voor :
1.Bavaria
flipsen
-
- 1696 messages
- 482 votes
Ik denk als je der bij jou 4 duvels in giet, dat je daarna niet meer proeft of je bavaria in je glas hebt zitten of grolsch! 
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
Ik vind Corona wel lekker, liefst met een partje citroen in de hals van het flesje, en dan lekker uit het flesje lurken. Daar zijn die lange slanke flesjes uitermate geschikt voor.
Doe mij maar met limoen 
V
-
- 8369 messages
- 3362 votes
Lekkerste bier is toch echt Heineken, gevolgd door Palm en Duvel. Maar aangezien ik beroepsdrinker ben en mijn budget het niet toelaat om deze 'exclusieve' merken aan te schaffen, drink ik Jaeger. Koud nog lekker ook.
Meest smerige bier vind ik Amstel, wat een ranzige nasmaak, bah.
De Vries
-
- 97 messages
- 1778 votes
Weet je wat het is zo'n speciaal biertje is erg lekker maar dan meestal ook maar 1 of 2 en dan heb ik het wel weer gehad. Dan doel ik op een Westmalle of een Duvel of een Hertog Jan tripple.
Maar ja als ik in het zonnetje zit of een voetbal wedstrijdje zit te kijken gaat het bier vaak in een constant tempo
en dan drinkt Heineken veruit het lekkerste weg.
o ja Oranjeboom.....=...... Slootwater
GFM
-
- 1116 messages
- 1536 votes
Dus de Vries jij houdt van Heineken bij het "sneller en gestaagder" bier drinken?
Kunt u even uitleggen wat u daarmee bedoeld???
De Vries
-
- 97 messages
- 1778 votes
Tja zoals je ziet GFM heb ik mijn spelling al aangepast. Maar er is ook een nederlandse taal forum misschien dat je je daarop kan uitleven 
Tich
-
- 130 messages
- 176 votes
Speciale biertjes:
1 /2 Duvel / La Chouffe
3 Leffe (blond, tripple allemaal lekker)
4 Westmalle (wederom alle degradaties)
5 Hoegaerden (met citroentje!) op terrasje
6 Kwak
Pils:
1 Hertog Jan
2 Dommelsch (Ice, drinkt ook erg prettig weg)
3 Grolsch (lang leve de beugels!)
en tja, goedkoop huismerk bier voor arme studenten zoals ik, meer bier voor minder geld