- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Bier en andere alcoholische dranken
Bier en andere alcoholische dranken
Max en Joep
-
- 1815 messages
- 0 votes
jawel hoor, van mij mag alles.
maar ik vind dat elitaire gezever hier soms zo vermoeiend.
die MoMe-maniertjes...
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Ik ben niet zo'n 'echt bier' drinker. Is me wat te zwaar en dan doe ik een uur over een glas.
Pils is goed te doen, maar ook ik vind Heineken wel 1 van de minst lekkere. Echt van dat evenementenbier. Niks elitairs aan.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Zet Heineken naast Hertog Jan of Grolsch en ik weet wel wat ik zou kiezen iig. Vind Heineken ook vrij saai bier dat is niet elitair dat is gewoon gebruik maken van je smaakpapillen. Het kan nog erger trouwens, Amstel dat vind ik echt vies bier.
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Amstel en Heineken vind ik erg op elkaar lijken. Hertog Jan is idd wel 1 van de betere.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Komt ook uit dezelfde fabriek.
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
ja, maar dat betekent niet automatisch dat het dezelfde formule is.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8150 votes
Geef mij ook maar HertogJan, erg lekker inderdaad. Verder ook geen problemen met Heineken of Amstel.
Dommels of Oranjeboom, dat is wat mij betreft pas ranzig.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Heineken vind ik niet zo.. drinkt niet lekker weg.. Amstel is net iets zachter van smaak.
Dommelsch Brand en soms Palmke 
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11904 messages
- 5310 votes
Brand, en sinds mijn drie maanden in Suriname het onvolprezen Parbo-bier! En de daarbijbehorende Chiller, natuurlijk!
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Parbo-bier!

Mijn favorieten:
-Palm
-Hoegaarden
-Chouffe
-Kwak
-Moeder Overste
en Desperado na tequilla.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Hertog Jan blijkt ook heel lekker te zijn. Verder ga ik me nu wat in Bavaria verdiepen...
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
ach, dat sneue elitaire anti-Heineken gebazel toch.......
Bier is nog één van de weinig dingen waar Belgen nog chauvinistisch in zijn. Voor een Belg komt Heineken in een bier-topic hetzelfde over als Lada in een auto-topic. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heineken is heerlijk man!
Eigenlijk het standaard biertje dat ik drink met vrienden of uitgaan.
Op zn tijd is een exclusievere ook wel lekker. Ik kan erg genieten van een lekkere koude Corona met een stukje limoen erin!
Owja tot besluit! Grolsch is pis! Wie dat ook gebrouwen heeft heeft er weinig van gebrouwen 
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Heineken en Corona das toch geen bier man... Mijn (kroeg)maatjes en ik hebben daar en hele plastische omschrijving voor die ik hier niet ga herhalen anders moet ik als mod weer m'n eigen bericht verwijderen 
Max en Joep
-
- 1815 messages
- 0 votes
Eigenlijk het standaard biertje dat ik drink met vrienden of uitgaan.
Op zn tijd is een exclusievere ook wel lekker. Ik kan erg genieten van een lekkere koude Corona met een stukje limoen erin!
Owja tot besluit! Grolsch is pis! Wie dat ook gebrouwen heeft heeft er weinig van gebrouwen
kerel, over Rob Zombies Halloween zullen we het nooit eens worden
, maar qua bier ben ik het van a tot z met je post eens!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heineken en Corona das toch geen bier man... Mijn (kroeg)maatjes en ik hebben daar en hele plastische omschrijving voor die ik hier niet ga herhalen anders moet ik als mod weer m'n eigen bericht verwijderen
Schande!
Wat is er mis mee? 
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Bier is nog één van de weinig dingen waar Belgen nog chauvinistisch in zijn. Voor een Belg komt Heineken in een bier-topic hetzelfde over als Lada in een auto-topic.
Ik ben wel geen Belg, maar ik ben het 100% met je eens. Vanavond ga ik in mijn stamcafé weer een paar lekkere Westmalle Dubbel (Brune) drinken. Hmm, ik krijg al dorst als ik er aan denk.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
Bij ons in de kroeg is er maar 1 soort bier en dat is Heineken. Vind ik een heerlijk pilsje. Maakt me verder niet veel uit wat voor bier ik moet drinken, zolang het maar geen Grolsch is. Te ranzig gewoon. Zelfde geld voor bier met smaakjes zoals citroen of gemixt met cola. En die "zware bieren" zoals Duvel moet ik helemaal al niets van hebben. Een Jupiler is zo af en toe ook erg lekker. Als het om Duits bier gaat, ga ik voor Warsteiner of Veltins.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
. Als het om Duits bier gaat, ga ik voor Warsteiner of Veltins.
Heb jij Paulaner en Weihenstephan wel eens geproefd? Heerlijk terrasbier. 
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
Nog niet geproefd nee, zal volgende keer als ik in Duitsland ben eens even wat meenemen om te proeven. Woon vlak bij de grens dus altijd Duits bier binnen handberijk. Jever is trouwens ook een lekker terrasbier.
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Warsteiner is inderdaad lichtjes geweldig.
Corona vind ik ook best lekker af en toe, maar dat kun je nauwelijks bier meer noemen.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Paulaner Weiss is goud waard! 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Wat vinden jullie van Bitburger & Warsteiner?
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Beetje afgezaagd maar Heineken is slootwater. 
Corona ken ik niet. Aanrader?
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Corona ken ik niet. Aanrader?
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik zag het net in de supermarkt liggen. Ik vond het meer op een Breezer lijken. 
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Het is gewoon niet lekker, for starters 
Heineken heeft een wat zoetig weeïg bijsmaakje waar ik niet van hou, Corona is nauwelijks bier te noemen dat schijfje citroen of limoen zit er in om er tenminste nog iets van smaak aan te geven.
Ik vind een lekkere Bud op zijn tijd ook wel erg okay als we het dan toch over wat exotischere bieren hebben.
B_B
-
- 1969 messages
- 776 votes
Wanneer komt die biermeter.nl er eigenlijk aan? 
Drink zelf trouwens het meest Hertog Jan en Grolsch maar vind Heineken ook wel goed te doen. Een coronatje gaat er trouwens ook wel in zo met het warme weer 
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
In de zomer kan een witbier ook heerlijk smaken op een terras.
Maar ben ff kwijt welk merk,want zit altijd in een glas dan....