• 178.142 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.194 actors
  • 9.373.588 votes
Profile

Ik zoek... hulp bij computerproblemen (/computertips)

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11880 votes

Zo gaat het ook hier bij mij met UPC, ik heb regelmatig geen telefoon en dus ook geen internet. Als het een half uurtje is, kan het natuurlijk gebeuren. Maar het gebeurt nu redelijk vaak (soms ook langer dan een uur) Ik heb het wel een beetje gehad eigenlijk, we hebben al verschillende keren gebeld, en dan word er vriendelijk beloofd dat er iets aan gedaan gaat worden, maar daar geloof ik niks van.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Lui wrote:

Zo gaat het ook hier bij mij met UPC, ik heb regelmatig geen telefoon en dus ook geen internet. Als het een half uurtje is, kan het natuurlijk gebeuren. Maar het gebeurt nu redelijk vaak (soms ook langer dan een uur) Ik heb het wel een beetje gehad eigenlijk, we hebben al verschillende keren gebeld, en dan word er vriendelijk beloofd dat er iets aan gedaan gaat worden, maar daar geloof ik niks van.

gewoon klachten lijn bellen het werkt

bij ons wel in ieder geval

Mescaline

• 7089 messages
  • 3224 votes

Ben van plan een digitale tv ontvanger tekopen voormijn pc.. deze had ik op het oog:

http://www.bol.com/nl/p/notebooks-pc-accessoires/pinnacle-pctv-dvb-t-stick-72e/1003004005651429/index.html#product_overview

heeft iemand hier ervaring mee..? hoeveel zenders kan ik ontvangen via de ether bijvoorbeeld?

Mescaline

• 7089 messages
  • 3224 votes

Iemand een idee welke zenders er gratis te ontvangen zijn via de ether?

Is dat alleen nederland 1/2/3 of nogmeer?

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Mijn computer heeft nogal problemen met het openen van grote (>1GB) .exe bestanden. Hij opent ze wel alleen duurt dat echt minuten, in die tijd is de computer tergend langzaam. Heeft iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik dat zou kunnen oplossen?

Mescaline

• 7089 messages
  • 3224 votes

Je zou game-xp eens kunnen proberen.. maakt je pc een stukje sneller en zet overbodige programmas in windows uit.. ken verschillende mensen die het gebruiken

Of heb je vista?

Kan trouwens ook spyware zijn.. maar daarheb je waarschijnlijk al op gescant?

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Helemaal gemist dat bericht van Mescaline, dus nu de late reactie.

Ik heb inderdaad Vista dus dat Game XP gaat helaas niet werken. Spyware is het niet daar heb ik inderdaad op gescand.

En kan iemand mij uitleggen waarom er geen verjaardagskalender gadget bestaat? Ik HAAT het als een groot bedrijf als Microsoft zoiets simpels niet eens kan verzinnen. En waarom maakt niemand zoiets, daar moet toch veel vraag naar zijn?

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Als je eenmaal gaat zoeken op internet, kun je waarschijnlijk niet meer kiezen welke te nemen.

De Mees

• 558 messages
  • 64 votes

Weet niet of mijn vraag hier op zijn plaats is.

Volgende;

Nou wil ik een scan maken van de cover van Phileine Zegt Sorry, de 2DVD.

Deze cover heeft aan de boven en onderkand een zilverkeurige balk met zwarte tekst, dat lukt me dus niet, wordt gewoon zwart, iemand die mij kan helpen?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Wanneer ik een gecomprimeerde map wil aanmaken lukt dit niet meer. Groot probleem vind ik zelf want nu krijg ik i.p.v. een gecomprimeerde map een Win-rar file...

Ook krijg ik deze foutmelding (geen enkele optie werkt om terug zo'n map met een rits op te krijgen)

(afbeelding)

(afbeelding)

Mescaline

• 7089 messages
  • 3224 votes

BoordAppel wrote:

Ik HAAT het als een groot bedrijf als Microsoft zoiets simpels niet eens kan verzinnen

Tjah.. Microsoft he.. veranderen het uiterlijk van xp hier en daar wat.. geven er hogere eisen aan.. en kijk! daar hebje vista..

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

ik heb hier nu al een tijdje een probleem met mijn computer. Telkens als ik een link open loopt hij vast. Wat wel bijzonder frustrerend is als je spelletjes speelt zoals 'maak van iemand anders top 10 jouw top 10'. 2 internetpagina's openen en dan de gebruiker opzoeken.

Ik dacht eerst dat het alleen hier op MM was, maar op andere site's is het ook. Is dit een virus of is mijn pc gewoon weg naar de maan?

Dogie Hogan wrote:

(quote)
Kabels losgetrokken, opnieuw aangesloten en ook uitgewisseld. Haalt niets uit. Brander zit met cd-romstation op 1 IDE-kabel. Diskette-station en HDD heb elk een eigen IDE kabel. Alleen de HD werkt nog.
Hmm.. das jammer he, dan moet je een andere oplossing verzinnen

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Kevin13 wrote:

ik heb hier nu al een tijdje een probleem met mijn computer. Telkens als ik een link open loopt hij vast. Wat wel bijzonder frustrerend is als je spelletjes speelt zoals 'maak van iemand anders top 10 jouw top 10'. 2 internetpagina's openen en dan de gebruiker opzoeken.

Ik dacht eerst dat het alleen hier op MM was, maar op andere site's is het ook. Is dit een virus of is mijn pc gewoon weg naar de maan?

Ik heb nergens last van op 2 pc´s.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Heb ik ook, maar dat is toch alleen als je je scanner hebt laten lopen ? Met de nieuwe updates moet het weer goed zijn geloof ik.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

kwam onderlaatst ook op mijn computer: Trojan Horse detected.

Heb het venster gesloten en zo te zien maar goed ook.

stinissen (crew films & series)

• 23442 messages
  • 76929 votes

Als ik films download en het zijn hd of blueray films of media moet ik dan een speciale brander hebben ? Ik heb sinds kort een blueray speler gekregen

Mescaline

• 7089 messages
  • 3224 votes

Blue-ray films moeten op een Blue-ray schijfje idd.. of je moet er een data disk vanmaken.. maar dan weet ikniet ofje speler die pakt..

Maare.. wist niet datjij zo downloader was?

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

Kan ik van privéberichten die ik op hyves ontvang achterhalen wat het ip-adres is?

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Lijkt me een beetje tegen de privacyregeling ingaan, dus ga er niet vanuit dat het op "normale" legale manieren kan .

Quentin wrote:

Voor mensen die (net als ik ) AVG gebruiken:

http://www.nu.nl/news/1831927/53/Virussoftware_verwijdert_per_abuis_systeembestand.html

Ik gebruik ook AVG.

Mijn probleem (wat ik tot dusver merk) is dat als ik op een zoekresutaat bij Google klik ik direct naar een spam site waar gestuurd, ook is de computer bijzonder traag. Ik had al geprobeerd om AVG te updaten , maar dat lukte niet, om dat ik niet in contact mat de site kon komen, nu blijkt waarom dus. ik heb van alles geprobeerd om het google probleem op te lossen (hitman hielp verder niet ) maar programmas zoals adaware en spybot kan ik ook in 1 keer niet meer instaleren.. Iemand tips?

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

Bij een pc met meerdere accounts (Windows XP Home) krijg je na het opstarten van de computer eerst een welkomstscherm waar je tussen de accounts kiezen kan. Hoe kan je de achtergrondafbeelding van dit scherm wijzigen?

unaej

• 5 messages
  • 0 votes

@ Goodfella: Via configuratiescherm, gebruikers, vermoed ik.

Weet iemand overigens of de Aziatische 'NamiPan download manager' betrouwbaar is of niet?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Hoe kun je een prt scr nemen van iets van windows media player? Krijg constant een zwart scherm en met irfanview begint hij te scrollen zonder reden. Zelfs Paint werkt niet

JJ_D

• 3815 messages
  • 1344 votes

Metalfist wrote:

Hoe kun je een prt scr nemen van iets van windows media player? Krijg constant een zwart scherm en met irfanview begint hij te scrollen zonder reden. Zelfs Paint werkt niet

Ik gebruik Windows Movie Maker: sleep het bestand dat je normaal gezien met Windows Media Player afspeelt naar dit programma en klik op het screenshot-icoon. Het plaatje heeft geen grote resolutie, maar het kan er mee door...

JJ_D

• 3815 messages
  • 1344 votes

Zelf heb ik een probleem met mijn dvd-brander. Cd's kan hij nog probleemloos afspelen en branden, maar met dvd's lukt geen van beide. Een tijdje geleden heeft zich hetzelfde probleem voorgedaan, maar toen heb ik het kunnen fixen. Alleen weet ik nu niet meer hoe...

Iemand, aub?

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Metalfist wrote:

Heel vreemd, bij mij lukt het gewoon met paint.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ook opslaan? Want dan krijg ik zwart scherm.

De Mees

• 558 messages
  • 64 votes

Mijn huidige externe harde schijf heeft soms wat keuren.

Nieuwe gekocht, Western Digital 1 TB. Wilde hem opdelen in verschillende partieties maar nu zie ik dat het FAT32 is en mijn schijven in de computer zijn allemaal NTFS. Wat moet ik nou doen?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.