- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Ik zoek... hulp bij computerproblemen (/computertips)
Ik zoek... hulp bij computerproblemen (/computertips)
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3224 votes
Provider is het zeker teweten niet.. heb het bij een kennis uitgeprobeerd die ook online heeft en werkt perfect
De fout zit echt bij hun.. al teveel keren aan de telefoon gehangen..
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
De provider = Online (vroeger orange). Als het niet aan je computer of modem ligt dan zal het aan de provider liggen en is overstappen inderdaad beter, voorkomt veel ergernis. Probleem is dat je misschien een contract hebt voor enkele jaren?
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3224 votes
ZIt idd vast aan een jaar contract.. nu even modem gerestart en weer even internet.. zit maar vreemd in elkaar.. hoop dathet zosnel mogelijk geregeld kan worden..
In april stap ikzeker over zolang zit iknog vast aan Online 
Goede providers die me aangeraden worden..?
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Op welke toets moet ik drukken om mijn weergave weer gewoon te krijgen? Als ik nu bijv apestaartje intoets krijg ik komma's? Heb het geweten, maar ben het kwijt...
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Een collega heeft me zopas enkele bestanden doorgestuurd met extensie .0 - .1 - .2 - etc. Iemand enig idee welk programma ik nodig heb om het gehele bestand te extracten?
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Inderdaad, "Hacha" was het programma dat ik zocht. Hartelijk dank, Metalfist! 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3224 votes
Ben van plan internet te nemen van Tele2.. betaal ik wel een tijdje dubbel aangezien ik nog aan orange vast zit maar datmoet dan maar.. mijn vraag: is Tele2 een beetje te vertrouwen? zijn er leden die het hebben of hebben gehad?
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Tele2 is waardeloos, maar niet zo erg als Ziggo. Ik mis de tijd dat ik nog bij AdHome, Planet of Casema zat.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3224 votes
Waarom is Tele2 waardenloos dan? kwam er in april dit jaar bij de concumenten bond het beste uit.. nu bij orange heb ikal sinds de 23ste wegvallend internet(de hele tijd door) dusjaa.. watis dan beter..
Wat heb jij voor provider dan flashheart?
Arkadi.
-
- 797 messages
- 870 votes
Ik heb nu ongeveer 3 jaar tele2 en ben zeer tevreden. Het internet heeft er in het begin een keer uit gelegen maar daarna nooit meer.
Ik weet dat ik ergens goedkoper kan maar dit laat ik echt niet gaan. Het kan volgens mij niet beter dan dit dus ik blijf lekker bij tele2.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3224 votes
3 jaar tevreden.. kijk dat klinkt goed 
Orange ben ik nooit echt over tespreken geweest.. bijvoorbeeld een modem update die ikal een paar x had.. ligt er zonder waarschuwing je internet voor 20 min uit.. was dus ook een x het geval toen ik wat aan het bestellen was.. en dat kwam dus behoorlijk slecht uit.
Orange heeft een lijn gehuurd van kpn zoals ik hoorde.. en zodoende nu dit probleem.. en kpn is de snelste niet.. :S
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3224 votes
Heb internet besteld bij tele2.. duurd een maand zeggen ze.. dus ben er de komende maand wel op moviemeter.. maar post waarschijnlijk minder door die verbinding die steeds wegvalt..
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Sinds 22-10-1997 bij xs4all... NOOIT problemen.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
De dvdrom-speler van mijn 'computerkastje' leest de schijfjes niet langer. Maakt eerst wel wat lawaai alsof hij aan het laden is, maar houdt er dan mee op en geeft aan dat er geen schijfje in zit. Zou hier wat aan te doen zijn?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Zijn het gekopieerde of originele schijfjes?
Manschot
-
- 152 messages
- 0 votes
De dvdrom-speler van mijn 'computerkastje' leest de schijfjes niet langer. Maakt eerst wel wat lawaai alsof hij aan het laden is, maar houdt er dan mee op en geeft aan dat er geen schijfje in zit. Zou hier wat aan te doen zijn?
Herkent je computer nog wel je dvdrom? Als je bij 'Deze Computer' bent, moet je even kijken of je dvdrom icoontje er nog staat.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Misschien eerst een schoonmaak Dvd erin gooien, anders is de drive kapot denk ik.
Kosten ongeveer 10Euro, en altijd handig voor later.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Misschien eerst een schoonmaak Dvd in gooien, anders is de drive kapot denk ik.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Welnee, misschien lukt het niet bij jou, bij mij wel iig.
Dikke pak stof op de lens is funest.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Gewoon originele schijfjes. Dvdrom icoontje is er ook nog gewoon.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Heb je ervaring met het opendoen van je pc? Anders zou ik eens checken of je dvd lezer nog wel met alle kabels inzit.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Normaal is het dat ook niet, maar het is altijd eens het beste om het eens te checken maar je kan altijd eens Erwinners raad opvolgen.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3224 votes
Zomaar een kabeltje los? nou dan moet de pc al van zijn plaats zijn geweest.. want dat schiet heus niet zomaar los.. en je pc opendoen kan opzich niks verkeerds bij gaan.. jehoeft niks aanteraken alleen even kijken bij de dvdrom.. maargoed zoals ikal zei dat lijktme sterk..
Is het zo gekomen van het 1 op het andere moment? of ging het met gebreken..? zelf ookal lastvan dat tie soms schijfjes moeilijk pakt.. of midden in de film opeens nietmeer verder draaid.. maargoed dat heb ikvaak alleen met goedkope dvds haha
Goodfella.. denk datje een nieuwe dvdrom moet kopen ben ikbang..
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3224 votes
Na een aangetekende brief gestuurd te hebben naar Online(voorheen orange) is er na 6weken wegvallend internet eindelijk een monteur langs geweest.. lag het aan de voeding.. pff wat een service.. na 6weken tijd :S ben blij dat iknaar tele 2 ga..
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Na een aangetekende brief gestuurd te hebben naar Online(voorheen orange) is er na 6weken wegvallend internet eindelijk een monteur langs geweest.. lag het aan de voeding.. pff wat een service.. na 6weken tijd :S ben blij dat iknaar tele 2 ga..
wat je dan moet doen.
klacht indienen en schade vergoeding vragen voor de problemen die je hebt gehad.
want tenslotte betaling gaat gewoon door.
wij hadden thuis (mijn ouders) geen email verkeer meer 2 weken lang.
en hoop bellen ja dit en dat (je kent wel)
er was bij hun een storing en code's waren weg.
dus er moest een code komen maar, dat mocht niet per telefoon.
maar per post.
2 weken dus heeft het geduurd en nu hebben we telefoon kosten vergoed gekregen