• 179.462 movies
  • 12.317 shows
  • 34.175 seasons
  • 650.346 actors
  • 9.402.604 votes
Profile

Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Mooi dat Federer in de finale staat. Hoop dat hij hem wint, maar het zou wel heel typisch zijn als uitgerekend Nadal daar een stokje voor zou steken, al gun ik hem ook wel een titel.

otherfool

• 18537 messages
  • 3404 votes

Federer - Nadal en dan nog de Sister Act.

Het is gewoon weer 2007 ofzo.

Oh en hup Federer natuurlijk (hartjesmiley is weg )

happie

• 6254 messages
  • 426 votes

Geweldig dat Federer dit doet op zijn eerste GS na zijn rentree. Als Nadal van Baby Federer weet te winnen, dan hebben wij twee klassiekers in de finale.

Teunnis

• 769 messages
  • 519 votes

otherfool wrote:

(hartjesmiley is weg )

< 3, maar dan zonder spatie

otherfool

• 18537 messages
  • 3404 votes

Teunnis wrote:

(quote)

< 3, maar dan zonder spatie

Hij is ook weer terug in het overzicht

Dusseh Roger

de grunt

• 4338 messages
  • 1577 votes

Federer gaat niet winnen van Rafa. Daarvoor is zijn trauma ook te groot

freek_93

• 668 messages
  • 1667 votes

Dit was een heerlijke pot tennis. Dimitrov had een grote kans om op 5-3 te komen en te mogen serveren voor de match. Maar dankzij vier hele goede punten pakte Nadal als nog de game. Op dat moment was het ook wel gedaan met Dimitrov. Werd gelijk gebroken. Nadal had wel 3 matchpoints nodig.

Wat een spanning. En wat heb ik een zin in zondag!

Joy4ever

• 4627 messages
  • 1851 votes

Als Nadal zondag weet te winnen, dan is hij de eerste man in het zogenaamde Open Era die er in slaagt om alle grandslamtoernooien minstens twee keer te winnen. Wat een onwaarschijnlijke held is het toch.

Na zondag is het 24-11 in het voordeel van Rafa

otherfool

• 18537 messages
  • 3404 votes

Ritsma toegang ontzegd bij opening Thialf | NOS

Ik zie zo'n pennenlikker helemaal voor me 'En wie bent u dan wel?'

de grunt

• 4338 messages
  • 1577 votes

Als Kingfed zijn trauma wil overwinnen zal hij koste wat kost de eerste set moeten pakken zondag

eRCee

• 13450 messages
  • 1981 votes

Sja, ik ga er ook eens goed voor zitten zondag, mooie gelegenheid om voor het eerst sinds lange tijd weer eens live een tenniswedstrijd te volgen op tv. (Ben eigenlijk fan van Djokovic, maar het affiche van deze finale heeft natuurlijk wel iets erg bijzonders.)

The Oceanic Six

• 60513 messages
  • 4107 votes

Ik ga er zondag denk ik ook naar kijken, al kijk ik vrijwel nooit tennis. Maar een finale met Federer op deze leeftijd mag je niet missen, kan wel eens de laatste van deze sympathieke legende zijn.Dat hij die Spanjool maar van de baan slaat.

Graaf Machine

• 9911 messages
  • 1439 votes

Federer - Nadal

Williams - Williams

Trump is nog geen week aan de macht en de klok is al 10 jaar teruggezet.

Joy4ever

• 4627 messages
  • 1851 votes

The Oceanic Six wrote:

Maar een finale met Federer op deze leeftijd mag je niet missen, kan wel eens de laatste van deze sympathieke legende zijn.

Lol. Als Federer iets niet is dan is het sympathiek.

Graaf Machine

• 9911 messages
  • 1439 votes

otherfool wrote:

Ritsma toegang ontzegd bij opening Thialf | NOS

Ik zie zo'n pennenlikker helemaal voor me 'En wie bent u dan wel?'

Protocol in verband met aanwezigheid Koning. Heeft de pennenlikker verder weinig invloed op.

otherfool

• 18537 messages
  • 3404 votes

Zelfs als de Beer van Lemmer midden in de nacht in beschonken toestand Thialf in wil, dan dient de rode loper stante pede te worden uitgerold en de keuken geopend.

Joy4ever wrote:

(quote)

Dit kan alleen uit het toetsenbord van een fan van de Spaanse dopingboy komen

Graaf Machine

• 9911 messages
  • 1439 votes

otherfool wrote:

Zelfs als de Beer van Lemmer midden in de nacht in beschonken toestand Thialf in wil, dan dient de rode loper stante pede te worden uitgerold en de keuken geopend.

Stoere puberpraat.

Het beveiligingsapparaat rond de koning kun je niet even negeren. Als de koning komt, bepaalt Thialf niet hoe er beveiligd wordt. Daar kun je het mee eens zijn of niet, maar het is gewoon een staand feit.

The Oceanic Six

• 60513 messages
  • 4107 votes

Joy4ever wrote:

(quote)

Warning, warning. Nadal fan gespot

Nee, doe mij maar de wel degelijk zeer sympathieke Federer. Die dopingzondaar uit Spanje is niet waar ik voor kan juichen.

otherfool

• 18537 messages
  • 3404 votes

Graaf Machine wrote:

Stoere puberpraat.

Het beveiligingsapparaat rond de koning kun je niet even negeren. Als de koning komt, bepaalt Thialf niet hoe er beveiligd wordt. Daar kun je het mee eens zijn of niet, maar het is gewoon een staand feit.

Om te huilen, deze regeltjesfetish-mentaliteit. Waar is schreef huilen, bedoelde ik kotsen. Verschrikkelijk.

Bovendien, de Koning van Thialf is niet Prins Pils, maar de Beer.

freek_93

• 668 messages
  • 1667 votes

Ha, ik ben ook voor Nadal, voor zo lang ik mij herinneren kan. Meegekregen van mijn oma.

Mooie tijden, finales kijken met mijn moeder en oma. Oma en ik voor Nadal en mijn moeder voor Federer. Altijd gekibbel. Heerlijk.

Ik ben heel benieuwd morgen. Hoop vooral op een mooie, spannende pot. Zoiets als gisteren met Nadal en Dimitrov. En het is het mooist als Nadal winnend van het veld stapt .

de grunt

• 4338 messages
  • 1577 votes

Als Federer's service niet loopt en hij geen serve-volley speel verliest ie

Joy4ever

• 4627 messages
  • 1851 votes

The Oceanic Six wrote:

Nee, doe mij maar de wel degelijk zeer sympathieke Federer. Die dopingzondaar uit Spanje is niet waar ik voor kan juichen.

Dan vind jij Suarez ook een zeer sportieve speler zeker? Federer is een begenadigd tennisser maar als het woord sympathiek valt dan kan je toch moeilijk aan Federer denken.

Elke top tennisser gebruikt. Erg naïef om anders te geloven. Hoewel het bij Nadal natuurlijk wel heel obvious is .

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Even het tennisgelul doorbreken

Graag meer dames veldrijden op TV

Dit was ongelooflijk spannend!

Of Cant of Vos nu had gewonnen het was geweldig. Wel blij dat het voor de Belgische eindelijk prijs is. Maar ook veel respect voor Vos.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Graaf Machine wrote:

Bernie Ecclestone is niet langer baas

van de Formule 1.Liberty Media,kersvers

eigenaar van de Formule 1,maakte bekend

dat de 86-jarige Brit adviseur wordt.

Afgelopen week werd bekend dat Liberty

Media de koningsklasse van de autosport

had gekocht van CVC Capital.De overname

heeft naar verluidt zeven miljard euro

gekost.Aanvankelijk was het plan dat de

Brit aan zou blijven als directeur,maar

dat blijkt dus anders.Ecclestone leidde

de Formule 1 zo'n veertig jaar.

"Ik ben weg.En dat is officieel",aldus

Ecclestone in het Duitse magazine Auto,

Motor und Sport.De 62-jarige Amerikaan

Chase Carey is vanaf nu de hoogste baas

binnen Formule 1.

Alsof je een kleuter zijn lollie afpakt. Bernie Ecclestone WAS Formule 1.

Ja, al was hij de laatste jaren meer een last dan promotie voor F1. Het is door zijn hebzucht dat er al veel Europese races gesneuveld zijn. Ook kwam hij vaak met idiote ideeën op de proppen die gelukkig zelden erdoor kwamen.

Zwolle84 geen fan van Max Verstappen? Niet dat ik Bottas een slechte piloot vind maar hij is zo verdomd saai. Ik hoop dus ook dat de hegemonie van Mercedes wordt doorbroken.

Mijn droomscenario is een titelstrijd tussen de Red Bull en McLaren rijders: Alonso - Vandoorne - Ricciardo en Verstappen. Geweldige line-ups. Van de Finnen bij Ferrari en Mercedes word ik niet warm van. Zeker Kimi had zijn handschoenen al aan de haak mogen hangen. En ik word ook niet vrolijk om Massa zijn bleit-smoel nog een seizoen te moeten zien. Eigenlijk hadden KImi en Massa op pensioen moeten zijn en Rosberg en Button er wel nog bij.

Maar ik hoop dus vooral dat het veld door elkaar wordt geschud.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Nope, vreselijk ventje, die Verstappen. Erg overgewaardeerd ook.

Ik hoop dit jaar op een Ferrari-kampioenschap, zoals elk jaar. Is veel te lang geleden. Maar nog een keer een overwinning van Kimi zou ook al fantastisch zijn. Deed het afgelopen jaar zeer goed en is zeker nog steeds een verrijking voor de sport.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Belgische volkslied zou trouwens ook leuk zijn dit jaar. Heb zeer hoge verwachtingen van Stoffel, ondanks de schildpadnaam.

The Oceanic Six

• 60513 messages
  • 4107 votes

Zwolle84 wrote:

Erg overgewaardeerd ook.

Mijn god. Dat iemand dit serieus kan menen. Wat een afgunst.

Graaf Machine

• 9911 messages
  • 1439 votes

otherfool wrote:

(quote)

Om te huilen, deze regeltjesfetish-mentaliteit. Waar is schreef huilen, bedoelde ik kotsen. Verschrikkelijk.

Bovendien, de Koning van Thialf is niet Prins Pils, maar de Beer.

Nogmaals: dit is geen beleid van Thialf, maar beleid van de beveiligingsdienst van de koning. Voor hen is "prins pils" wel even belangrijker dan "de beer". Die beer had overigens ook zelf zijn komst kunnen bevestigen, of even een uurtje kunnen wachten. Ik denk dat je dit allemaal best begrijpt, maar liever gewoon iemand beledigt. Eventjes een werknemer daar bij Thialf, die zijn baan niet kwijt wil en dus gewoon de orders volgt, voor pennenlikker uitmaken.

otherfool

• 18537 messages
  • 3404 votes

Een pennenlikker uitmaken voor pennenlikker is mijns inziens een minder grote belediging dan één der allergrootste schaatshelden de toegang tot zijn tweede thuis ontzeggen omdat één of andere megalomane wandelende kroket een kroontje opheeft omdat mammie dat ook altijd had.

Het nieuwe Thialf staat er dankzij Ard en Atje, Yvonne en Rintje, Ireen en Sven. Zij hebben de schaatssport groot gemaakt, niet een fluthoogwaardigheidsbekleder.

Dit was mijn ergernis, Matthijs.

trebremmit

• 3015 messages
  • 1467 votes

Zoiets valt ook gewoon niet goed te praten, een enorme blunder die ze zelf maar beter gewoon toe kunnen geven.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.