- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Dit is sowieso de beste pot van dit WK. Wat een optreden van beide mannen zeg. Doodzonde dat er eentje de finale niet haalt. Van Gerwen maakt dit WK zijn favorietenrol waar en van Barneveld toont wederom aan dat je hem nooit mag afschrijven op een WK. Net als vorig jaar, maar nu is hij constanter en scherper.
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Ik denk weer even terug aan je link die je een week of 2 terug in dit topic had gepost over RvB die dacht dat hij best nog kampioen kon worden

Nee, geintje. Echt genieten wat we vanavond zien. Heb zelden een betere wedstrijd gezien.
Nicolage Rico
-
- 20225 messages
- 2375 votes
Is toch leuker/spannender als er maar 1 Nederlander in de finale staat.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik denk weer even terug aan je link die je een week of 2 terug in dit topic had gepost over RvB die dacht dat hij best nog kampioen kon worden 
Nee, geintje. Echt genieten wat we vanavond zien. Heb zelden een betere wedstrijd gezien.
Van Barneveld-Anderson zou over het hele jaar genomen een totaal onverdiende finale zijn, maar zo werkt het nu eenmaal. Je moet het op dit toernooi laten zien. Benieuwd of ze dit volhouden, maar mooiste partij ooit blijft voor mij Taylor-Lewis van Grand slam of darts van een paar jaar terug.
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Is toch leuker/spannender als er maar 1 Nederlander in de finale staat.
Ik zou een Nederlandse finale in het grootste toernooi in de sport fantastisch vinden.
Heb er vanavond ook wel wat moeite mee, ik heb geen overduidelijke favoriet die ik support. Wil beide mannen het WK zien winnen. Lichte voorkeur RvB, maar van Gerwen is ook prima.
Van Gerwen wel de grootste kanshebber tegen Anderson vermoed ik, al kan RvB hem ook aan als hij dan gooit zoals nu.
Nicolage Rico
-
- 20225 messages
- 2375 votes
Niet normaal dit hoor. Beste pot allertijden tot nu toe.
j0enne
-
- 9610 messages
- 3787 votes
Ik hoop op van Gerwen, als Barney 't gaat redden weet je nu al dat die er dan weer niets van gaat bakken.
Hij kan beter denken dat elke tegenstander van Gerwen is, dan kan 't op de één of andere manier vaak wel.
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Ik hoop op van Gerwen, als Barney 't gaat redden weet je nu al dat die er dan weer niets van gaat bakken.
Hij kan beter denken dat elke tegenstander van Gerwen is, dan kan 't op de één of andere manier vaak wel.
Waar baseer je dat niets van bakken op als je beseft dat hij in 2 weken tijd wereldspelers als Lewis en Taylor naar huis stuurt en het van Gerwen nu retemoeilijk maakt?
Hij is mentaal sterker dan voorgaande jaren.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik denk omdat Anderson geen speler is waar hij dat extra beetje motivatie tegen heeft. Tegen Lewis (na nederlaag vorig jaar), tegen (een ondermaatse) Taylor (duh) en tegen van Gerwen ook. Met Anderson heeft hij 'niets'. Denk ik.
j0enne
-
- 9610 messages
- 3787 votes
Tegen Phil was 't ook niet veel soeps hoor.
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Ik denk omdat Anderson geen speler is waar hij dat extra beetje motivatie tegen heeft. Tegen Lewis (na nederlaag vorig jaar), tegen (een ondermaatse) Taylor (duh) en tegen van Gerwen ook. Met Anderson heeft hij 'niets'. Denk ik.
Heb je in een WK finale dan extra motivatie nodig?
Klopt wel dat de namen die je noemt zijn echte rivalen zijn ja.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Heb je in een WK finale dan extra motivatie nodig?
Klopt wel dat de namen die je noemt zijn echte rivalen zijn ja.
Anderson zal net zo gemotiveerd zijn, maar het gaat om dat beetje extra. Maar goed, Van Gerwen gaat dit natuurlijk winnen, van Barney houdt dit niet vol.
Nicolage Rico
-
- 20225 messages
- 2375 votes
Barney denkt ook: zo goed heb ik nog nooit gegooid en ik sta achter.
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Een buitenaards niveau halen en vermoedelijk zal RvB alsnog redelijk ruim verliezen gok ik. Van Gerwen is echt krankzinnig bezig nu.
de grunt
-
- 4338 messages
- 1577 votes
Hij hoort in het rijtje: Federer, Jordan, Hamilton, Woods, Usain Bolt
Nicolage Rico
-
- 20225 messages
- 2375 votes
Barney op het hoogste gemiddelde ooit en hij maakt geen schijn van kans.
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Dit niveau van Van Gerwen heeft Taylor ook nauwelijks ooit behaald. Die man had geluk dat hij tig jaren nauwelijks een concurrent van allure had.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Dit niveau van Van Gerwen heeft Taylor ook nauwelijks ooit behaald. Die man had geluk dat hij tig jaren nauwelijks een concurrent van allure had.
LOL.
j0enne
-
- 9610 messages
- 3787 votes
Maar hé, darts is helemaal geen sport en daarom nomineren we van Gerwen helemaal niet als sportman van 't jaar na 25 prijzen.
Het blijft te lachwekkend voor woorden.
Al helemaal omdat ik werkelijk helemaal niets heb met dat rondjes rijden in je racewagen.
j0enne
-
- 9610 messages
- 3787 votes
Nog even in stijl eindigen, man man man. Bizar.
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
In stijl de finale bereikt.
Respect voor Barney, wat een held. Maar wel terecht eruit, van Gerwen zijn niveau slaat nergens op. Als hij dit niveau morgen haalt is hij wereldkampioen.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25174 votes
Gaat helemaal nergens over. Van Barneveld staat na 8 (!) sets een gemiddelde van boven de 109 te gooien en hij is gewoon geveegd. En dan kan Jelle Klaasen wel zuur lopen doen op de televisie maar hij won Lakeside met een gemiddelde van amper 90.
Morgen de finale waar heel de dartwereld op had gehoopt. 
happie
-
- 6254 messages
- 426 votes
Mooie pot tussen MvG en Barney. Ongelooflijke gemiddeldes van beide mannen. Barney laat wederom zien, dat hij zich kan opladen voor het WK. Alhoewel hij wel de laatste toernooien goed bezig was. Met zo'n gemiddelde had hij iedere andere partij gewonnen, maar MvG kon opschakelen naar een nog hoger niveau.
Vanavond kan het dezelfde pot worden. Als Anderson weer hoog scoort en ook goed blijft op zijn dubbels. Dan zal MvG weer een tandje erbij gooien en Anderson kan daar misschien nog wel beter in meegaan, dan Barney.
Graaf Machine
-
- 9911 messages
- 1438 votes
Hij hoort in het rijtje: Federer, Jordan, Hamilton, Woods, Usain Bolt
Wat doet Hamilton in dat rijtje?
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Bizarre vergelijking. Die anderen zijn topsporters die hun lichaam in absolute topconditie houden. Dit is iemand met een uitgezakt papperig lijf die heel goed is in een kroegspelletje.
Niets ten nadele van hem hoor, ik doe het hem niet na. Maar hij is natuurlijk geen sporter.
happie
-
- 6254 messages
- 426 votes
Dat het niet te vergelijken is qua fysiek, dat is logisch, maar deze jongens trainen soms misschien net zoveel in hun tak van sport, dan andere sporters.
Biljart is ook een kroegspelletje. Dammers en schakers zijn ook geen sporters.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.