- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
otherfool
-
- 18537 messages
- 3404 votes
Gisteren weer genoten van Sventastic op de 5K, en ik zie hem vandaag ook wel de 1500 pakken. Zolang hij-die-niet-genoemd-zal-worden maar buiten het podium valt 
Graaf Machine
-
- 9911 messages
- 1438 votes
De 1500 blijft een lastige voor Sven the Man. Het zou eerder bijzonder zijn als hij die wint dan dat het te verwachten valt. Het is hem natuurlijk wel gegund, wat blijft die man toch lang aan de top staan. Wie die niet te noemen is is me een raadsel? Wie bedoel je daarmee? Die nare Koen?
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Barney blijft altijd the dark horse. Hij kan van iedereen winnen, maar helaas niet altijd 5,6 keer achter elkaar. Toch zou ik het hem zo gunnen. Hij heeft het darten in Nederland een sport gemaakt.
Dit gevoel heb ik ook. Als hij van Gerwen treft, ben ik toch voor Barney, ook al is van Gerwen een grotere kanshebber op de titel. Blijf een zwak houden voor de Haagse postbode, omdat ik begin van de eeuw door hem darts ben gaan volgen. En hij laat nog vaak genoeg mooie dingen zien, zoals dit WK weer.
happie
-
- 6254 messages
- 426 votes
Bovendien heeft hij ook een bepaalde exposure met zijn Barney army. Daarom zullen er in 2017 3 nederlanders actief zijn in de PL schat ik in.
otherfool
-
- 18537 messages
- 3404 votes
De 1500 blijft een lastige voor Sven the Man. Het zou eerder bijzonder zijn als hij die wint dan dat het te verwachten valt.
Is zo, maar dit jaar gaat het als een tierelier, + een extreem hoge luchtdruk in Thialf nu... zou zomaar kunnen. Als-ie zich op de Spelen maar richt op de 10 en niet de 1500.
Sssstt 
Graaf Machine
-
- 9911 messages
- 1438 votes
Toch Kramer dus. Knap hoor. Ik had dit seizoen nog weinig wereldbekerwedstrijden gezien (kwa uitslagen), ik beperk me meestal tot de belangrijke toernooien. Maar hij blijkt inderdaad aan een goed 1500-meter seizoen bezig te zijn. Dan nog is het goed om Nuis te verslaan. Kramer lijkt weer in zijn beste doen, zoals eh... vrijwel altijd. Wat een geweldenaar.
de grunt
-
- 4338 messages
- 1577 votes
Dubbels onder de 30% en dan nog een gemiddelde wegzetten van 104, de Beer van Boxtel blijft een fenomeen
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Zit toevallig weer wat te kijken, maar eigenlijk maakt het geen drol uit wie er wint bij Taylor v Barney.
Ik zie Anderson wel winnen van Wright en de enige die Anderson kan stoppen, is Van Gerwen. Dus Van Gerwen moet de finale halen, anders is het Anderson die weer wint.
En Will Grigg's On Fire tegenwoordig in de breaks?
de grunt
-
- 4338 messages
- 1577 votes
Ja klopt! Prachtig toch. Gekkenhuis daar
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Zit toevallig weer wat te kijken, maar eigenlijk maakt het geen drol uit wie er wint bij Taylor v Barney.
Ik zie Anderson wel winnen van Wright en de enige die Anderson kan stoppen, is Van Gerwen. Dus Van Gerwen moet de finale halen, anders is het Anderson die weer wint.
Van Gerwen-Anderson zal wel de finale worden ja.
En natuurlijk maakt het wel uit wie de dartsklassieker vanavond wint. Ongeacht of je er wel of niet kampioen mee kan worden.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Sorry, voor mij maakt het niets uit wie er wint. 
Edit: Al denk ik dat Barney v MVG een mooier affiche zou zijn vanwege vorig jaar. MVG-Taylor wordt te eenzijdig en dan gaat Taylor flauw doen.
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Sorry, voor mij maakt het niets uit wie er wint. 
Edit: Al denk ik dat Barney v MVG een mooier affiche zou zijn vanwege vorig jaar. MVG-Taylor wordt te eenzijdig en dan gaat Taylor flauw doen.
Ik denk dat als je de halve finales bereikt, je sowieso het niveau hebt om het WK te kunnen winnen. Anderson heeft het net als van Gerwen dit toernooi ook bij vlagen lastig. En dit is wel een sport waarbij de geluksfactor erg bepalend kan zijn. Paar millimeter naar links of rechts...
Voordeel voor ons Nederlanders is wel dat er bij winst van RvB vanavond sowieso een Nederlander de finale speelt. Maakt het voor mij tig keer interessanter.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Je hebt gelijk, maar je hebt over zo'n lang format altijd net even wat extra's nodig. Iets wat Anderson en MVG nog wel hebben, Barney en Taylor niet meer, en Wright nóg niet. Ik hoop eigenlijk dat dit het jaar van Wright wordt, want die verdient het ook wel. Maar dan moet je langs Anderson in topvorm. Maar goed, ik kijk het niet meer
Heb het na 1 set van Barney-Taylor ook alweer afgezet. Ik lees het wel op Twitter
.
Joy4ever
-
- 4627 messages
- 1850 votes
Oef, zeker lekker! Daar had Taylor mooi de kolere in. Come on Barney!
de grunt
-
- 4338 messages
- 1577 votes
Wat een vervelende gozer zeg die Phil. Bah!
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Erg slechte, maar zeer spannende wedstrijd zeg. De wijze waarop RvB de 3-1 maakte is wel van geweldige koelbloedigheid.
j0enne
-
- 9610 messages
- 3787 votes
Maar om je eigen set dan weer zo weg te geven...
En nog één. Wat een lachwekkende laatste leg.
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
RvB wisselt echt fantastische momenten met kansloos geschutter af. Jonge jonge.
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Haha jaaaaa wat een prachtige winnende pijl!
Barney Army!
j0enne
-
- 9610 messages
- 3787 votes
Lekker hoor Barney!
Hoogstaand was 't echter niet.
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Anderson de eerste finalist. Ik vermoed tegen Van Gerwen, maar wie weet doet van Barneveld nog eens een nieuwe houdini actie.
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Geweldig schouwspel zeg.
Van Barneveld blijft ook echt een koning. Van Gerwen bij set 2 weer de turbo aan, ook machtig.
de grunt
-
- 4338 messages
- 1577 votes
Twee bazen at work. De Beer van Boxtel zet even een tandje bij
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.