- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Vettel naar Mercedes? Alonso?
Wehrlein, neem ik aan. Mercedes-coureur zonder stoeltje en hij kent het team al door al het testen.
Alonso hoopt volgend seizoen z'n oogstjaar te hebben en Vettel zie ik de komende jaren ook niet verkassen.
nummer2
-
- 447 messages
- 29 votes
Moet je eens indenken hoe Rosberg zich zou hebben gevoeld als Hamilton's trucje nog was gelukt ook... hij wilde dus al stoppen, maar als hij had verloren had hij er eerst wat maandjes therapie tegenaan kunnen gooien denk ik.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Als Hamilton kampioen werd zou Rosberg zijn doorgegaan.
nummer2
-
- 447 messages
- 29 votes
Als Hamilton kampioen werd zou Rosberg zijn doorgegaan.
Klopt, maar denk dat het hem heel zwaar zou zijn gevallen om zich nog een keer op te laden. Hij gaf in een video aan dat na 2 jaar teleurstellingen hij nu echt alles op alles heeft gezet om dit te bereiken. Zonder het kampioenschap zou hij niet stoppen, maar vind hem al lange tijd bijzonder gestresst overkomen in de pers.
Snap overigens erg goed dat iemand klaar kan zijn met de wereld van de F1. Enorm veel druk, en je wordt volledig geleefd gedurende het seizoen.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Klopt. Hij moet die laatste races door een hel gegaan zijn toen Hamilton zo waanzinnig goed presteerde. Kan me goed voorstellen dat hij helemaal leeg is.
Aan de andere kant had hij ook een sabbatical kunnen nemen. Of even op vakantie en de beslissing uitstellen.
otherfool
-
- 18537 messages
- 3404 votes
Mollema wil in 2017 Giro d'Italia rijden én winnen | NOS
Nu de Kleerhanger en de Vlinder nog en we krijgen een NL podium tijdens de Enige Echte Grote Ronde 
mjk87 (moderator films)
-
- 14611 messages
- 4561 votes
Mollema wil in 2017 Giro d'Italia rijden én winnen | NOS
Nu de Kleerhanger en de Vlinder nog en we krijgen een NL podium tijdens de Enige Echte Grote Ronde
Of één niet in vorm, één valt en één gaat tactisch dom rijden 
Tall man
-
- 289 messages
- 1052 votes
Badr Hari verslagen door Rico Verhoeven. 
j0enne
-
- 9610 messages
- 3787 votes
Wat een spektakel. Gaap.
In ieder geval wint die criminele kneus niet.
En dat kontenkruipen is ook altijd zo lachwekkend, eerst een grote bek en dan je tegenstander de hemel inprijzen.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Dat was wel lachwekkend ja...
Hari was licht in het voordeel totdat z'n arm in tweeen ging.
Leuk voor al die mensen die een godsvermogen lappen om erbij te zitten...
Ataloona
-
- 734 messages
- 4277 votes
Postte dit al op mume erover:
Gelukkig is/was het zwaargewicht boksen wel geweldig, want het kickboxen viel toch sterk tegen. Zeer afwachtend en dan begint de mainevent aantrekkelijk, eindigt het op zo een manier. Matig allemaal, al was die Fransman nog wel enigszins bereid om een beetje aan te vallen.
Wát een match tussen Whyte en Chisora. 12 ronden en all the way genieten. Lange tijd geleden dat m'n pa en ik zo van een bokspartij hebben genoten.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Wat is daar gek aan? Vorig jaar ook halve finale, kan met iets meer vorm en geluk ook meer worden. Van Gerwen was vorig jaar de opperfavoriet maar vloog er juist tegen RvB uit. Ik zie het in principe ook niet gebeuren, moet raar lopen wil MvG dit jaar niet bekronen met de titel, maar wie weet....
happie
-
- 6254 messages
- 426 votes
Ik vind, dat je hem altijd wel een outsider kunt noemen. Een favoriet is hij niet, maar op de Grand Slam, World Grand Prix en de Matchplay gooide hij prima, maar kwam hij duidelijk tekort tegen Anderson en MvG.
MvG is uiteindelijk de grote favoriet met kort daarachter Anderson en Taylor uiteraard. Barney, hisnall en Lewis zijn outsiders. Ik zie alleen Klaassen en misschien Barney tot de kwartfinale komen bij de Nederlanders.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Holy... Dan is hij rond de 40 als zijn contract afloopt...
McLaren wil Alonso drie jaar langer vastleggen - F1Today.net
En Bottas dus vrijwel zeker naar Mercedes met Massa/Maldonado als vervanger.
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Raymond van Barneveld 
Gooit als een malle vanavond. Misschien toch een outsider voor de halve finale of meer?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Nu Trump president wordt, durf ik niet meer te zeggen: Dat kan niet. Hij zit wel in het schema van Lewis, Taylor en MVG, dus lastig wordt het wel.
Maar ik kijk geen darts meer, dus hij doet maar 
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Maar ik kijk geen darts meer, dus hij doet maar
Een paar dagen terug post je nog over darts en nu ben je gestopt met darts kijken?
Why?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Oh ik kijk al maanden niet meer, hoor. Volg alleen de uitslagen nog. Doe het zelf niet meer, dus de interesse is wat teruggelopen. Andere dingen gaan voor en zo. Maar dat artikel kwam op m'n TL voorbij in Twitter en vond het wel komisch.
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Oh ik kijk al maanden niet meer, hoor. Volg alleen de uitslagen nog. Doe het zelf niet meer, dus de interesse is wat teruggelopen. Andere dingen gaan voor en zo. Maar dat artikel kwam op m'n TL voorbij in Twitter en vond het wel komisch.
Zelfs geen WK interesse? Kan me het nooit voorstellen dat je plots alle interesse kwijt kan raken in iets dat je jaren hebt gevolgd.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Daarom volg ik de scores nog, maar ik ben zes dagen in de week 's avonds van acht tot twaalf aan het werk en als ik darten ga kijken, verlies ik te veel tijd. Maar mocht er een mooie finale uitrollen, misschien.
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Barney naar de kwartfinales na een thriller tegen Lewis!
de grunt
-
- 4338 messages
- 1577 votes
Hij had zijn dubbels een keer op orde
Barney is een baas
Graaf Machine
-
- 9911 messages
- 1438 votes
Barney blijft altijd the dark horse. Hij kan van iedereen winnen, maar helaas niet altijd 5,6 keer achter elkaar. Toch zou ik het hem zo gunnen. Hij heeft het darten in Nederland een sport gemaakt.
de grunt
-
- 4338 messages
- 1577 votes
Dan zal hij toch de 'Beer van Boxtel' moeten verslaan 
Graaf Machine
-
- 9911 messages
- 1438 votes
Deed hij dat vorig jaar ook niet?
happie
-
- 6254 messages
- 426 votes
Nette prestatie van Barney om Lewis te pakken. Zo laat hij zich toch wel weer gelden op het WK.
Eerst zal hij waarschijnlijk Taylor over de knie moeten leggen. Alhoewel ik Huybrechts ook wel zie winnen.
Chizzy vs Klaassen word een mooie partij vandaag. Bij winst lijkt Klaassen sowieso zeker van de PL. Ben ook benieuwd naar MvG tegen Webster, die Webster was echt sterk tegen Whitlock.
Zonde van Big Ben. Hij heeft het nergens laten liggen, want Anderson was echt sterk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.