• 179.446 movies
  • 12.318 shows
  • 34.175 seasons
  • 650.259 actors
  • 9.402.395 votes
Profile

Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

de grunt wrote:

Belooft sowieso een mooie start te worden morgen met weer aantal strapatsen van Mad Max

Als we een echte start krijgen tenminste. Beetje regen en we krijgen een SC-start.

de grunt

• 4338 messages
  • 1577 votes

Zwolle84 wrote:

Beetje regen en we krijgen een SC-start.

True

de grunt

• 4338 messages
  • 1577 votes

Zwolle84 je had gelijk

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Zie de race niet. Zit 'helaas' bij The Cure.

nummer2

• 447 messages
  • 29 votes

Allemachtig.... eerste een flinke gok/blunder van Red Bull, en zie hoe Verstappen het nog goed maakt. In 15 rondes van 16 naar 3...En Ricciardo bleef in dezelfde omstandigheden steken op 8...

mjk87 (moderator films)

• 14611 messages
  • 4561 votes

Help, te vroeg afgezet dus.

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Haha, wat een held. Deze man kan rijden zeg. Eeuwig zonde die keuze om voor die laatste SC de gok te maken op intermediates te gaan rijden.

nummer2

• 447 messages
  • 29 votes

mjk87 wrote:

Help, te vroeg afgezet dus.

Je kan het laatste half uur nog terugkijken

Een kudtkoekiewall. Omdat dat moet, van de kudtkoekiewet. - dumpert.nl

de grunt

• 4338 messages
  • 1577 votes

Zwolle84 wrote:

Zie de race niet. Zit 'helaas' bij The Cure.

Ik was er ook! Wat een concert, wat een stem! Alleen geen Prayers For Rain jammergenoeg

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

de grunt wrote:

(quote)

Ik was er ook! Wat een concert, wat een stem! Alleen geen Prayers For Rain jammergenoeg

Was super ja! Beetje karig alleen, slechts 30 nummers.

de grunt

• 4338 messages
  • 1577 votes

Ja niet normaal en hij is van save the best for last

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Toni Erdmann sluit overigens ook af met The Cure. Herkende Plainsong binnen de seconde.

de grunt

• 4338 messages
  • 1577 votes

McSavah wrote:

Herkende Plainsong binnen de seconde.

Die hebben ze niet gespeeld in Amsterdam Keuzes, keuzes

otherfool

• 18537 messages
  • 3404 votes

Ter Mors verkiest langebaan boven shorttrack | NOS

Huilen van geluk, dit nieuws Kannie wachten op de reactie van Jeroen O.

Graaf Machine

• 9911 messages
  • 1438 votes

Da's niet zo mooi nieuws voor Ireen Wüst.

otherfool

• 18537 messages
  • 3404 votes

Dat klopt, maar wel voor de neutrale kijker

Graaf Machine

• 9911 messages
  • 1438 votes

En voor de neutrale Nederlander. Jorien ter Mors is wat nou net wat het Nederlandse vrouwenschaatsen (langebaan) nodig heeft. Ik kijk nu al met dubbel plezier uit naar het WK Allround. Nou ja, mits Ter Mors daar aan mee mag doen natuurlijk.

de grunt

• 4338 messages
  • 1577 votes

Jammer dat Max niet van P3 start anders kon het nog tricky worden. Ik zie een Ricciardo weinig veranderen aan de eerste WK-zege van Rosberg (die hem oerdegelijk Prostiaans zal uitrijden). Misschien dat Vettel één keer iets goed kan doen dit jaar voor dat immense salaris.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Ergens hoop ik nog op het scenario dat Rosberg in de laatste ronde de auto naast de kant zet en beaamt dat hij geen kampioensmateriaal is.

Maar ik vrees van niet.

de grunt

• 4338 messages
  • 1577 votes

Zwolle84 wrote:

Ergens hoop ik nog op het scenario dat Rosberg in de laatste ronde de auto naast de kant zet en beaamt dat hij geen kampioensmateriaal is.

Dat zou pas sportief zijn!

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

de grunt wrote:

(quote)

Dat zou pas sportief zijn!

Kampioenswaardig.

de grunt

• 4338 messages
  • 1577 votes

Max zei het al: Rosberg is een racer , Hamilton is een echte racer

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Dan moet het wel waar zijn.

de grunt

• 4338 messages
  • 1577 votes

N I C O

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Rosberg

nummer2

• 447 messages
  • 29 votes

Mooi hoe Hamilton nog op allerlei manieren de zege naar zich toe probeert te trekken, maar had de indruk dat Vettel niet echt van plan was om door te drukken. Rosberg begon 'm flink te zweten, dat was ook over de radio tijdens de wedstrijd al wel duidelijk.

(wat bizar dat Hamilton z'n gedrag als onsportief wordt beschreven....alles voor de winst lijkt mij. Knap hoe Hamilton de boel op kan houden zonder zelf schade op te lopen, straalde veel controle uit.)

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

nummer2 wrote:

(wat bizar dat Hamilton z'n gedrag als onsportief wordt beschreven....alles voor de winst lijkt mij. Knap hoe Hamilton de boel op kan houden zonder zelf schade op te lopen, straalde veel controle uit.)

Daar kan ik ook niet bij, maar in m'n omgeving hoorde ik die geluiden inderdaad ook. Juist een waanzinnig goede race van Hamilton. Hij gebruikte Rosberg als aas terwijl hij steeds dat DRS-gevaar met minimale marge wist te verdedigen.

Vettels en Max' banden waren er alleen helaas aan, anders was het nog gelukt ook.

Dat Rosberg zelfs geen poging tot aanvallen heeft gewaagd, is zeer tekenend. Neem Lewis gewoon te grazen en je neemt de regie zelf over, dat zou een kampioen moeten kunnen.

Zure nasmaak van dit hele seizoen, maar wel onverwachts nog een prachtige finale.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Als het andersom was geweest, en Lewis was zo kampioen worden, hoor je er niemand over.

Zo kun je ook zeggen dat een waardig kampioen er niet in de laatste drie races met de pet naar gooit zoals Lewis vorig jaar. Rosberg heeft het gewoon heel slim gedaan. Hij laat Lewis lekker voorop rijden, maar doet wat hij moet doen om de titel binnen te halen. Ik heb niets tegen dat ophouden van Lewis, dat vind ik op zich wel slim gedaan, en het maakt de race ook spannender.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

LOL, Rosberg kapt er gelijk mee. Haha. Geen rematch dus voor Hamilton. Hij zag de bui vast al hangen dat Hamilton hem volgend jaar zoek zou rijden. Vettel naar Mercedes? Alonso?

nummer2

• 447 messages
  • 29 votes

Dat is nog eens een onverwacht bericht. Hoe regel je dat contractueel uberhaupt? Nogal duur geintje om af te kopen lijkt me...

Benieuwd wie z'n zitje krijgt. Vettel komt bij mij het eerst in me op (hoewel afkopen niet zo gebruikelijk is als in het voetbal geloof ik). Ocon en Wehrlein zijn in principe Mercedes talenten toch? (maar die lijken mij nog niet klaar).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.