- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
mjk87 (moderator films)
-
- 14544 messages
- 4522 votes
Vanaf 4 maart dus wel gewoon op 14 zonder die balk. Raar dat dat gewoon niet vanaf 1 maart is. Ook rond de 210 dan toch? Zelfs zonder balk en in HD. Althans, vorige jaren wel.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Daryl Janmaat stond in de Klassieker tegenover een debutant, Ricardo Kishna. "Ik vond het een rare gozer", zo stelt hij tegenover FCUpdate.nl. "Hij loopt er een beetje bij alsof hij Cristiano Ronaldo is. Na de rust liep hij ook zo enorm langzaam het veld op. Dan denk ik: doe gewoon normaal en loop een beetje door. Kishna zal vast een goede voetballer zijn, maar hij gedraagt zich een beetje provocerend.
mjk87 (moderator films)
-
- 14544 messages
- 4522 votes
"Hij loopt er een beetje bij alsof hij Cristiano Ronaldo is.
Dat is wel zijn doel trouwens (heerlijk zo dat interview, zonder enig spoor van twijfel):
Kishna: 'Wil beste ter wereld worden' - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com
otherfool
-
- 18529 messages
- 3403 votes
Die blunders van Veltman worden ook elke week erger he...
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Pellè: 'Ik zie aan je dat je voor Ajax bent' - foxsports.nl
The fuck. Mijn buurjongetje is nog meer volwassen in zijn reacties.
Haha, aan de ene kant beschamend, maar aan de andere kant ook een heerlijk filmpje. Eindelijk eens een speler die dit durft aan te kaarten. Ik stoor me ook vaak aan die zogenaamde objectieve journalisten die hun liefde voor Ajax niet onder stoelen of banken schuiven. Van Gangelen is er daar eentje van. Het moment wat daarop volgt, en dan doel ik op de waas die Van Gangelen voor zijn ogen krijgt is helemaal top.
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Meeste droeve van vandaag was nog wel de apathische stilte vanaf de noordzijde, niet om aan te zien/horen. Is al jaren niet meer wat het geweest is, stelletje pubers op S die al blij en stoer zijn als ze eenmaal een scc daar bemachtigd hebben en voor de rest hun muil houden, wordt steeds zieliger daar.
otherfool
-
- 18529 messages
- 3403 votes
Ik stoor me ook vaak aan die zogenaamde objectieve journalisten die hun liefde voor Ajax niet onder stoelen of banken schuiven. Van Gangelen is er daar eentje van.
Ach ja, laat die jongen lekker fan van Ajax zijn, dat mag toch? Was ook een doodnormale vraag verder.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Bedoel maar te zeggen dat wanneer ze zelf het initiatief moeten nemen dat er weinig uit komt.
Feyenoord weet juist in de Kuip wel om te gaan met het initiatief, normaal gesproken.
Reactieploeg dus
Dat je dat durft te zeggen na vandaag, wat Ajax liet zien: reactievoetbal. Loeren op de counter.
Ik vond het eigenlijk schrijnend wat feyenoord op de mat legde.
Ik vond Ajax zowaar nog slechter.
In de 2e helft was Feyenoord wel veel te onmachtig, leek alsof ze al verslagen waren.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Haha, aan de ene kant beschamend, maar aan de andere kant ook een heerlijk filmpje. Eindelijk eens een speler die dit durft aan te kaarten. Ik stoor me ook vaak aan die zogenaamde objectieve journalisten die hun liefde voor Ajax niet onder stoelen of banken schuiven. Van Gangelen is er daar eentje van. Het moment wat daarop volgt, en dan doel ik op de waas die Van Gangelen voor zijn ogen krijgt is helemaal top.
Jan-Joost is ook wel de journalist die zijn voorkeur voor Ajax het minst goed kan verbergen. Een lul met krullen.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Pellè: 'Ik zie aan je dat je voor Ajax bent' - foxsports.nl
The fuck. Mijn buurjongetje is nog meer volwassen in zijn reacties.
Haha, ik vind het wel mooi eigenlijk. Iemand die totaal niet tegen zijn verlies kan. Ik wou dat we meer van dat soort spelers hadden. Mooi, zo'n trotse Italiaan. 
Al moet je dat als aanvoerder niet zeggen en zou je er boven moeten staan.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Ach ja, laat die jongen lekker fan van Ajax zijn, dat mag toch? Was ook een doodnormale vraag verder.
Het gaat me er juist om dat ze allemaal objectief beweren te zijn. Als ie gewoon zegt dat ie een fan van Ajax is is het al een stuk minder erg. Theo Reitsma is bijvoorbeeld een commentator die objectief beweert te zijn, maar wel spontaan klaarkomt als Ajax een goal scoort (of grote kans krijgt). Daar wordt je gewoon misselijk van als je dat hoort als supporter van de tegenstander.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4086 votes
Haha, ik vind het wel mooi eigenlijk. Iemand die totaal niet tegen zijn verlies kan. Ik wou dat we meer van dat soort spelers hadden. Mooi, zo'n trotse Italiaan. 
Elke week moeten we dit zeggen over deze italiaanse engnek. Deze gast is gewoon een zelfingenomen, arrogante kwal. En dat durft een mening over onze Jantje Vertonghen te verkondigen. Gekker moet het niet worden
Geen enkele speler kan tegen zijn verlies, alleen die zijn wel zo fatsoenlijk om het niet overal voor de camera's te uiten. En al stelt Frank de Boer de vraag, het is gewoon een nette vraag waar je op dient te antwoorden. Jan Jood van Gangelen doet hier verder niets verkeerd en die Italiaanse droeftoeter zet zichzelf en jouw club wederom voor lul. Maar mensen krijgen soms wat ze verdienen en jullie club is er het grootste voorbeeld van.
Twee keer misdragen buiten het veld in 1 week en dan ook nog er op los meppen in het veld. Het verbaast mij niets dat deze kamper populair is bij jullie
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Italianen zijn altijd arrogant.
En hij heeft gewoon gelijk, natuurlijk:
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Als Toivonen dat had gedaan, was hij een enorme lul geweest.
Maar goed, dat is hij nu ook.
happie
-
- 6236 messages
- 426 votes
De Italiaanse psychopaat heeft weer toegeslagen. Eerst zeggen dat hij het zich niet kan herinneren, daarna zeggen dat het niet bewust was en ook nog dat hij dat soort dingen niet doet. Al geschorst geweest voor een kopstoot, vorige week de boel kort en klein geslagen en nu een bewuste elleboogstoot.
Nee Pellè doet dat soort dingen niet. Misschien moet hij eens in de spiegel kijken en niet alleen voor zijn haar.
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Jan Joost is natuurlijk de vieste engnek van allemaal maar dat was al bekend
otherfool
-
- 18529 messages
- 3403 votes
Het gaat me er juist om dat ze allemaal objectief beweren te zijn. Als ie gewoon zegt dat ie een fan van Ajax is is het al een stuk minder erg. Theo Reitsma is bijvoorbeeld een commentator die objectief beweert te zijn, maar wel spontaan klaarkomt als Ajax een goal scoort (of grote kans krijgt). Daar wordt je gewoon misselijk van als je dat hoort als supporter van de tegenstander.
Maar het punt is dat het een normale vraag is, of Gangelsma nu rode koontjes van de hoofdstedelijke voetbaltrots krijgt of niet. Ik zou dat op basis van dit gesprek niet durven zeggen iig. Natuurlijk kan het vervelend zijn als 'journalisten' wat al te nadrukkelijk hun clubvoorkeur door laten schemeren (met als uitschieter Cheque) maar daar was hier toch totaal geen sprake van?
Overigens kan ik het soms ook wel waarderen, Sierd de Vos met zijn Atletico fetish of Leo Driessen de mopperende Ajax fan. Maarja ik til er bij de meesten ook gewoon niet zo zwaar aan.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Vind JanJoost ook een vreselijke vent hoor die ze liever nog vandaag als morgen een baantje aanbieden bij een plaatselijke zender. Maar elke voetbaljournalist heeft een voorkeur voor een club. Wordt beetje lastig om dan ook nog rekening te moeten gaan houden waar je wie naartoe stuurt.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Het lijkt me ook niet handig voor een journalist om je clubvoorkeur bekend te maken. Maar Jan-Joost weet het absoluut niet te verbergen. Daarnaast heeft hij zo'n typisch Ajaxhoofd. 
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Maar het punt is dat het een normale vraag is, of Gangelsma nu rode koontjes van de hoofdstedelijke voetbaltrots krijgt of niet. Ik zou dat op basis van dit gesprek niet durven zeggen iig. Natuurlijk kan het vervelend zijn als 'journalisten' wat al te nadrukkelijk hun clubvoorkeur door laten schemeren (met als uitschieter Cheque) maar daar was hier toch totaal geen sprake van?
Overigens kan ik het soms ook wel waarderen, Sierd de Vos met zijn Atletico fetish of Leo Driessen de mopperende Ajax fan. Maarja ik til er bij de meesten ook gewoon niet zo zwaar aan.
Maar jij kent dan ook geen echte clubliefde. Ik kan er echt woest van worden als tijdens Ajax-AZ die Reitsma de commentator is en je hem steeds orgastische gilletjes hoort uitslaan als Ajax een grote kans heeft.
En ja, het was foute timing van Pellè, want Van Gangelen liet daar niet echt doorschemeren voor Ajax te zijn. Maar daarom zei ik in mijn eerste bericht al dat het een beschamend (foute timing en kinderachtig), maar ook heerlijk fragment is (eindelijk eens een journalist op de vingers tikken en de reactie van Van Gangelen).
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4086 votes
Waarom zou hij hem op de vingers tikken, voor het stellen van doodnormale vragen? Heeft hij ooit iets kwaads over feyenoord gezegd? Het is bovenal gewoon enorm onnozel van Pelle . Pelle neemt het gedrag van het publiek over. Hij is nu een rasechte rotterdammer
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Maar jij kent dan ook geen echte clubliefde. Ik kan er echt woest van worden als tijdens Ajax-AZ die Reitsma de commentator is en je hem steeds orgastische gilletjes hoort uitslaan als Ajax een grote kans heeft.
En ja, het was foute timing van Pellè, want Van Gangelen liet daar niet echt doorschemeren voor Ajax te zijn. Maar daarom zei ik in mijn eerste bericht al dat het een beschamend (foute timing en kinderachtig), maar ook heerlijk fragment is (eindelijk eens een journalist op de vingers tikken en de reactie van Van Gangelen).
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
zo even veel serieuzer nieuws dan nobody Van Gangelen en andere journalisten/commentators: de twee mensen die bij station Zuid onder de trein zijn gekomen schijnen overleden te zijn volgens nos.nl
otherfool
-
- 18529 messages
- 3403 votes
Haha, heb je Hugo Walker nog meegemaakt? Die had nota bene nog bij Ajax in de jeugd gespeeld, dat waren geen gilletjes meer maar gewoon hardop juichen als de club had gescoord.
Ach ja, ik snap best dat dat vervelend is. Ik kan die Cheque ook wel schieten als-ie weer met opgewonden blosjes bij de CL zit om Madrid of Chelsea af te zeiken, ter meerdere eer en glorie van Barcelona. En natuurlijk zijn Duitsland haat die zo nu en dan om de hoek komt kijken.
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
moeilijk lezen heh, zo zonder smileys erbij
depri83
-
- 6805 messages
- 1491 votes
Inderdaad 2 fans overleden na ongeluk met trein
Ai.
Maar misschien heeft rep_robert nog wel een goede grap over dode Feyenoorders?
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Waarom zou hij hem op de vingers tikken, voor het stellen van doodnormale vragen? Heeft hij ooit iets kwaads over feyenoord gezegd? Het is bovenal gewoon enorm onnozel van Pelle . Pelle neemt het gedrag van het publiek over. Hij is nu een rasechte rotterdammer
Ik begrijp ook niet waarom jij niet voor Feyenoord bent. Je bent echt een typisch voorbeeld van een ras Feyenoorder.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Inderdaad 2 fans overleden na ongeluk met trein
Ai.
Maar misschien heeft rep_robert nog wel een goede grap over dode Feyenoorders?
Het zijn waarschijnlijk geen Feyenoorders.
Daar zal Rep ook wel stevig van balen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.