• 178.171 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.252 actors
  • 9.374.478 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

rep_robert wrote:

En in dezelfde wedstrijd kregen we ook een penalty tegen...

Oke dan mag de tweede niet meer? Volgens mij kwam Ajax daar gewoon goed weg.. mag ook best, de scheids kan het niet altijd goed hebben.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Ik had het niet over Feyenoord. Ik had het over penalty's die we maar niet mee krijgen. Al het andere is een gevolg van troll gedrag. En jij reageerde op Quido, die die opmerking gewoon plaatste vlak na de wedstrijd. En je mag over de wedstrijd praten lijkt me? Dat er dan weer 100 andere zaken bij gehaald worden is dan ook weer typisch. En zo wordt het weer opgeblazen tot epische proporties

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Waar hoor je mij zeggen dat Zeist hiermee bezig is? Ik zeg alleen dat scheidsrechters geïntimideerd worden in Rotterdam en daardoor veel sneller de thuisclub matsen. Zo ontelbaar veel voorbeelden van gezien. Het zit Feyenoord thuis eigenlijk nooit tegen qua arbitrage. Echt zelden dat Feyenoord zich thuis na afloop daarover kan beklagen. Makkelie fluit Feyenoord-PSV en gister Ajax-NAC. Wij krijgen de penalty niet, in de Kuip had hij op de stip gelegen.

Verder mag je om Quido lachen. Doe ik ook Ik ben zijn teksten over Ajax en PSV van begin dit seizoen nog niet vergeten. De Boer kon een voorbeeld aan Cocu nemen, daar kwam het ongeveer op neer

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

rep_robert wrote:

Ik had het niet over Feyenoord. Ik had het over penalty's die we maar niet mee krijgen. Al het andere is een gevolg van troll gedrag.

Troll gedrag van...? Ik citeer maar even:

Misschien moeten we even les nemen bij feyenoord, die 90 minuten bezig zijn met onsportief gedrag en continu duikelen in de 16 meter. Niet normaal die zooi penalty's...

Om een lang verhaal kort te krijgen. Het is een feyenoorder die het zegt, dus het is complete bullshit

Tsja...

En 100 andere zaken? Waar heb je het over?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Ja, het was een reactie op JOU!(je begon weer over andere zaken) En dat is gewoon irritant, omdat het alom bekend is dat jouw club wel makkelijke penals mee krijgt. Dan zijn dit soort discussies ook wel erg makkelijk te voeren vanuit jouw kant. Vandaar. Als je elke week in de Kuip een penal mee krijgt kan je ook wel makkelijk roepen you win some and you lose some

Ik heb dit soort discussies dan ook liever met een PSV'er bijvoorbeeld haha.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Montorsi wrote:

(quote)

(quote)

Voor Materny nog even, die val van Fischer is dan heel typisch wel een pingel, maar die van Pelle tegen PSV is dan ineens een duikeling en is 'Kuipvrees van de scheids'. Zo ken ik er ook nog wel een paar.

Grapjas, ik heb geen woord gerept over die specifieke pingel. Lees maar na.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Materny wrote:

(quote)

Grapjas, ik heb geen woord gerept over die specifieke pingel. Lees maar na.

Ik lees toch echt 'haha weer een pingel'..

Verder reageer ik toevallig met jouw naam ondat jij op me reageert, maar het punt heeft meer te maken met reppie's reacties.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Door al die commotie zie ik dat Hveen-Feyenoord al bijna begint. Maar eens een broodje maken en de tv aan gaan doen

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Montorsi wrote:

(quote)

Ik lees toch echt 'haha weer een pingel'..

Dat is me toch een behoorlijk verschil met; 'het is een duikeling' of 'Kuipvrees van de scheids'. Kon er namelijk wel om lachen toen PSV de deksel weer op de neus kreeg,

Verder reageer ik toevallig met jouw naam ondat jij op me reageert, maar het punt heeft meer te maken met reppie's reacties.

Fair enough -)

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

rep_robert wrote:

Ja, het was een reactie op JOU!(je begon weer over andere zaken) En dat is gewoon irritant, omdat het alom bekend is dat jouw club wel makkelijke penals mee krijgt. Dan zijn dit soort discussies ook wel erg makkelijk te voeren vanuit jouw kant. Vandaar. Als je elke week in de Kuip een penal mee krijgt kan je ook wel makkelijk roepen you win some and you lose some

Ik heb dit soort discussies dan ook liever met een PSV'er bijvoorbeeld.

Ik begon helemaal niet over 'andere zaken'. Ik reageerde plagerig op de wekelijkse 'Ajax wordt zo benadeeld' opmerking van Quido. Dat jij je dan blijkbaar aangesproken voelt moet je zelf weten, net als dat je gaat zitten zeuren over Feyenoorders en dat je die niet serieus moet nemen. Maar doe dan daarna niet net of ik zit te trollen..

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

The Oceanic Six wrote:

Door al die commotie zie ik dat Hveen-Feyenoord al bijna begint. Maar eens een broodje maken en de tv aan gaan doen

Tijd voor een filmpje. Ik hecht waarde aan mijn leven en ben niet zo sadomasochistisch ingesteld

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Montorsi wrote:

(quote)

Ik begon helemaal niet over 'andere zaken'. Ik reageerde plagerig op de wekelijkse 'Ajax wordt zo benadeeld' opmerking van Quido. Dat jij je dan blijkbaar aangesproken voelt moet je zelf weten, net als dat je gaat zitten zeuren over Feyenoorders en dat je die niet serieus moet nemen. Maar doe dan daarna niet net of ik zit te trollen..

Ik voel me niet aangesproken, maar ik vind wel typisch dat een feyenoorder hier op reageert met zulke opmerkingen. Niet meer en niet minder Misschien had ik wat genuanceerder moeten zijn, maar ik ben moe, zit hier met een lege maag en ga nu net zoals A&L even een broodje smeren.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Dat Friese volkslied ook altijd. Leuk voor de supporters, maar de spelers kijken altijd als een Joennetje.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

rep_robert wrote:

(quote)

Ik voel me niet aangesproken, maar ik vind wel typisch dat een feyenoorder hier op reageert met zulke opmerkingen. Niet meer en niet minder Misschien had ik wat genuanceerder moeten zijn, maar ik ben moe, zit hier met een lege maag en ga nu net zoals A&L even een broodje smeren.

Arm veulen Nou beterschap dan maar he!

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Naomi Watts wrote:

Vond die van Assaidi knap maar niet heel bijzonder, gewoon een goede poeier in de kruising maar zo zie je er 50 in een PL seizoen, die van Osvaldo daarentegen.

Ging me meer om het feit dat je anderhalf jaar bijna niks van de beste jongen hoort en dan ineens poeiert hij de winnende tegen Chelsea binnen.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Wow!

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Voetbal intelligentie.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Slecht afgerondt zeg door mister Schorem zeg, tering..

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Zuivere overtreding... Immers maakt 0-2.

Sta je dan als grens langs de lijn...

Lachwekkend.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Hey Joenne, lekker geslapen jongen ?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Fluit ook als een drol weer. Janmaat had ook geel moeten hebben.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Helemaal geen overtreding, speelt de bal.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Materny wrote:

Hey Joenne, lekker geslapen jongen ?

Wat denk je zelf...

Na vanavond gewoon elfde...

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Kan me een soortgelijke situatie een paar jaar geleden herinneren waar Engelaar voor een zelfde situatie rood kreeg, nu mag Feyenoord de 0-2 maken...

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Wat ons het kampioenschap kostte. Bovendien floot Kuipers daar ook.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

depri83 wrote:

Kan me een soortgelijke situatie een paar jaar geleden herinneren waar Engelaar voor een zelfde situatie rood kreeg, nu mag Feyenoord de 0-2 maken...

Dat was er toen ook geen idd. Gaan er twee voor de bal, en eentje speelt 'm, en de ander heeft pijn. Wil niet meteen zeggen dat je een overtreding mee moet krijgen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Haha sourpuss joenne is er weer hoor.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

j0enne wrote:

Wat ons het kampioenschap kostte. Bovendien floot Kuipers daar ook.

Ohja haha, 1 beslissing was toen verantwoordelijk voor een heel jaar. Zegt eigenlijk wel genoeg.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Kuipers gaat de WK finale fluiten maar hij kan er helemaal niks van haha.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

depri83 wrote:

(quote)

Ging me meer om het feit dat je anderhalf jaar bijna niks van de beste jongen hoort en dan ineens poeiert hij de winnende tegen Chelsea binnen.

Op dat gebied eens ja.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.