• 178.193 movies
  • 12.222 shows
  • 33.996 seasons
  • 647.352 actors
  • 9.374.701 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Met Ruiz erbij is de kans op Europees voetbal wel groter. 5e zou normaal gesproken nog redelijk makkelijk haalbaar zijn. Al zijn er veel concurrenten voor die plek.

Momenteel is er een echte top 4.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nicolage Rico wrote:

Met Ruiz erbij is de kans op Europees voetbal wel groter. 5e zou normaal gesproken nog redelijk makkelijk haalbaar zijn. Al zijn er veel concurrenten voor die plek.

Momenteel is er een echte top 4.

Welke teams spelen play offs? 5 tot 8 of 6 tot 9?

Meer zit er voor PSV niet in. Of ze moeten misschien Twente nog bijhalen. Die vind ik van de bovenste 4 het minste.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Ja hoor, na die uitstekende eerste helft waar je uiteraard weer alle kansen om zeep helpt was 't weer wachten om die deksel op je neus te krijgen. Je moet gewoon met 2-0 de rust in gaan. Ongelofelijk. En dan kom je weer zo uit de kleedkamer. Bedroevend. Het lijkt wel alsof we maar één fatsoenlijke helft kunnen spelen, en dan als we die tegentreffer om de oren krijgen stort 't weer volledig in en weten we niet meer wat we moeten doen.

Scoort die Sigthorsson ook nog eens. Ruiz viel me gelukkig erg mee.

Het hoogst haalbare zijn nu nog de play-offs. Plek 4 is al uit zicht verdwenen met 10 punten achterstand.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Sigthorsson kan er weinig van, maar een kans benutten lukt hem wel. Heeft een leuk trackrecord tegen PSV. Maar beter leert Frank hier van en gaat hij voor beter voetbal. Beter is De Jong snel weer inzetbaar. Tegen Feyenoord zal Sigthorsson wel weer spelen.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Montorsi wrote:

Ik reken op een barslechte en saaie wedstrijd tussen een degelijk Ajax en een mak PSV dat niet kan/durft en op een puntje speelt. Zal wel weer een hoop rondtikken en puzzelen worden met een plichtmatige 2-0 tot gevolg.

Nou, daar zaten we niet ver naast. Wat een saaie, armoedige wedstrijd.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Naomi Watts wrote:

Het lijkt me ook vrij sterk dat er opeens lijn in zou gaan zitten bij PSV. Ik verwacht een afstraffing.

En deze ook.

En dan die 'analisten' bij FOX. Je zou bijna denken dat ze op Ajax geilen...

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Zou kunnen.

De competitie vind ik belangrijker, maar met Boëtius is Feyenoord een heel stuk minder. En tegen Ajax wil je hoe dan ook winnen.

Veel belangrijker ja, de beker vind ik een fluttoernooi zeker gezien de afgelopen jaren maar dit is en blijft inderdaad een wedstrijd die je wil en moet winnen. Hopelijk stappen ze met dezelfde instelling, vorm en gretigheid het veld op als vandaag.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Bij Utd zijn ze de weg helemaal kwijt.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Vidic en Rafael, sneue hazen. Frustratie spat er vanaf bij United.

Die Januzaj is wel een topper trouwens. Willian MOTM voor mij (en Sammy natuurlijk).

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Jeez wat een tackles van United. Compleet de weg kwijt.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Montorsi wrote:

(quote)
Nou, daar zaten we niet ver naast. Wat een saaie, armoedige wedstrijd.

Het was absoluut niet saai. Dat slaat nergens op. Het was juist erg onderhoudend en vrij open.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

WWWWWDWWWWWDWWWDWWWDWWDWWWDWWWDWWWD

DWWWWDWWDWWWWDWWDWWDWWWWWWWWWWDWWWW

Mourinho's EPL Home Record

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Prima voetbalmiddagje. Feyenoord die na een werkelijk frustrerend begin toch wel goed voetbal heeft laten zien. Zo degelijk heb ik ze zelden gezien, gelukkig toch nog wel het krachtsverschil weten uit te drukken in de eindstand.

Ajax - PSV was niet zoals ik verwacht had. Voornamelijk Ajax die nog niet voetballend kon brengen wat ze normaal wel brengen maar dat zal een kwestie van tijd. PSV viel me nog wel reuze mee. Jammer dat Ajax geen punten gemorst heeft.

Kom ik er nu pas achter dat Ajax - Feyenoord a.s. woensdag is en niet vlgende week woensdag. Duur foutje in mijn IFFR programma. En nu mij voorbereiden op echt voetbal. Broncos - Patriots en Niners - Seahawks straks!

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

otherfool wrote:

WWWWWDWWWWWDWWWDWWWDWWDWWWDWWWDWWWD

DWWWWDWWDWWWWDWWDWWDWWWWWWWWWWDWWWW

Mourinho's EPL Home Record

Legende. Veel meer valt er niet over te zeggen

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Het was absoluut niet saai. Dat slaat nergens op. Het was juist erg onderhoudend en vrij open.

'Onderhoudend' het niveau was erg laag, weet niet hoe je dat nou kunt zeggen..

Kan me voorstellen dat het voor de fans best spannend was, maar voor de meer objectieve kijker was er maar barweinig aan.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Sjezus, zie nu de samenvatting van de 1e helft. Dat Ajax hier gewonnen heeft...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Montorsi wrote:

(quote)

'Onderhoudend' het niveau was erg laag, weet niet hoe je dat nou kunt zeggen..

Kan me voorstellen dat het voor de fans best spannend was, maar voor de meer objectieve kijker was er maar barweinig aan.

Sinds wanneer zijn niveau en onderhoudende wedstrijd een synoniem van elkaar?

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Sinds wanneer zijn niet saai en onderhoudend synoniemen van elkaar?

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Onderhoudend suggereert toch 'zorgvuldig', 'degelijk', 'leuk/goed genoeg'. Vond ik niet echt van toepassing.

Als je eigen cluppie speelt lijkt zo'n wedstrijd al snel heel wat.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nee hoor. Ik weet wanneer het slecht of goed is, maar onderhoudend staat aan leuk om naar te kijken. PSV was een helft sterker, Ajax kwam na rust sterk terug. Mooie goal erbij. PSV dat aandringt in de slotfase. Het was gewoon vermakelijk.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Nicolage Rico wrote:

Sjezus, zie nu de samenvatting van de 1e helft. Dat Ajax hier gewonnen heeft...

Dat scoren hè, het is week in week uit hetzelfde liedje waardoor je wedstrijden niet wint...

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Haal er nog een aanvaller bij anders

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

In Amsterdam is Ajax sinds 2008 (toen 0-2 PSV) oppermachtig tegenover PSV in competitieverband. 4-1, 4-1, 0-0, 2-0, 3-1 en nu 1-0.

Mooie cijfers. Tegen Feyenoord zullen de cijfers nog beter zijn. Ik denk dat alleen Vitesse wel echt aardige cijfers de laatste jaren heeft. Die hebben nu al 2 jaar op rij bij Ajax gewonnen.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Roel- wrote:

(quote)

Legende. Veel meer valt er niet over te zeggen

Deze nog:

https://pbs.twimg.com/media/BeXNnU9IgAA_W0g.jpg:large

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Respect voor de psv supporters. Konden toch al een half uitvak vullen. Kunnen zich op deze manier meten met toppers als Pec Zwolle.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Ook lekker nieuws voor onze Eindhovense vrienden:

Zakaria Bakkali kan dit seizoen niet meer uitkomen in Jong #PSV (teveel wedstrijden al in #PSV 1). Niet goed voor zijn ontwikkeling.

Waar moet hij nu wekelijks ervaring en ritme opdoen. Onderaan de pikorde in het eerste.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ergens wel leuk. PSV moet de komende maanden strijden voor play offs Europa League en daarvoor moeten ze de concurrenten van Ajax gaan verslaan. Feyenoord en Twente komen nog naar Eindhoven. Vitesse moet nog tegen PSV in Arnhem.

Ik sta dus nog een aantal potjes voor PSV te supporten!

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Als Bakkali zijn vorm van de eerste weken terug vindt komt hij vanzelf wel aan zijn minuten.

Anders kan hij altijd nog in de a1 terecht.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

We hebben een (virtuele) nieuwe koploper in Spanje. Frente Atleti!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.