- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Leuke poging, maar ze staan op 5 punten van de degradatiezone...
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 messages
- 4515 votes
9e begroting van de PL, enkel Southampton heeft een kleinere, althans van de clubs die er boven staan. Dan doe je het gewoon naar behoren.
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Ze kunnen het merendeel van hun thuiswedstrijden niet winnen, en ze zakken bijna altijd naar het einde van een wedstrijd in (was vorig seizoen ook al). Dan heb je toch een structureel probleem? Ik verwacht niet dat ze meespelen voor de prijzen en tickets maar een beetje visie en niet blind vertrouwen op één speler die niet in vorm is, die hun vorig seizoen in eerste heeft gehouden dat dan wel,zou al heel wat zijn. De ruimtes die ze lieten voor Liverpool, het niet te belopen gat in het middenveld. Ik zie geen organisatie. En dat is toch de verantwoordelijkheid van de trainer, niet?
Ik dacht trouwens dat Aston Villa wel redelijk wat budget heeft tegenover de andere ploegen die vechten tegen degradatie.
Natuurlijk is het een jonge ploeg, maar iedere wedstrijd zie je dezelfde problemen, niet enkel individuele fouten, maar een soort collectief falen.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
En Higler smijt weer met zijn rode kaartjes hoor. Geel was op z'n plaats geweest hier.
Wat een debuut voor de jonge Hans Hateboer(HaHa om het op z'n otherfool's te benamen.
Na een rush de assist op de 0-1 geven en vervolgens met rood eraf. Inderdaad een HaHa moment.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Jongejongejonge 1-2 Vitesse in de slotminuten. Wat onverdiend, Zwolle had recht op de winst.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Weer in de laatste minuut. Begint toch erg op Twente's gloriejaar te lijken zo voor Vitesse ...
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Ze kunnen het merendeel van hun thuiswedstrijden niet winnen, en ze zakken bijna altijd naar het einde van een wedstrijd in (was vorig seizoen ook al). Dan heb je toch een structureel probleem.
En toch maar twee doelpunten geïncasseerd in het laatste kwartier dit seizoen.
Daarnaast hebben ze behoorlijk wat pech met blessures en is de eigenaar die er zit niet echt scheutig met zijn geld (als je in de winterstop moet teruggrijpen op Grant Holt, zegt dat wel genoeg).
En Lambert liet Norwich in zijn 5ijd wel behoorlijk voetbal spelen dus hij kan het wel.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Weer in de laatste minuut. Begint toch erg op Twente's gloriejaar te lijken zo voor Vitesse ...
Vijfde keer dat Vitesse het geloof ik flikt dit seizoen. NEC, Heerenveen, Ajax, vanavond en nog 1 die ik effe vergeten ben. Jammer. Komt Ajax met 2 van zulke zeges nog niet bij in de buurt.
Nouja, morgen zelf maar winnen, staan we weer eerste.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Vijfde keer dat Vitesse het geloof ik flikt dit seizoen. NEC, Heerenveen, Ajax, vanavond en nog 1 die ik effe vergeten ben. Jammer. Komt Ajax met 2 van zulke zeges nog niet bij in de buurt.
Nouja, morgen zelf maar winnen, staan we weer eerste.
NEC, 92e, 2-3.
Heerenveen, 93e, 2-3.
Ajax, 90e, 0-1.
FC Utrecht, 86e, 93e, 3-1.
PEC, 90e, 1-2.
...
Ik zet de tv aan, als eerst teletekst 819. Ah, Vitesse dus nog gewonnen, was te verwachten.
822. Natuurlijk, weer in blessuretijd...
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
En toch maar twee doelpunten geïncasseerd in het laatste kwartier dit seizoen.
versus Newcastle: 73' 1-2 verlies
versus Crystal Palace: 90' 0-1 verlies
versus Cheffield United: 80' 1-2 verlies
Tegen Swansea hun voorsprong niet kunnen vasthouden, vandaag tegen Liverpool ook niet. Ze maken de gelijkmaker tegen Stoke, 5 minuten later de winnende goal voor Stoke.
Misschien overdrijf ik maar ik zie geen beterschap. Vorig seizoen was het wel veel erger.
Dit weet ik niet, zoals ik al zei, ik dacht dat Aston Villa wel een traditieclub is met relatief voldoende middelen. Heb jij of mjk87 dan rapporten die dit tegenspreken?
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Heeft die dan eindelijk 't licht gezien?
Lekkere penalty weer voor Heerenveen, gaat weer helemaal nergens om.
Heerlijk buitenkantje van Hupperts. 2-2.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
versus Newcastle: 73' 1-2 verlies
versus Crystal Palace: 90' 0-1 verlies
versus Cheffield United: 80' 1-2 verlies
Tegen Swansea hun voorsprong niet kunnen vasthouden, vandaag tegen Liverpool ook niet. Ze maken de gelijkmaker tegen Stoke, 5 minuten later de winnende goal voor Stoke.
Misschien overdrijf ik maar ik zie geen beterschap. Vorig seizoen was het wel veel erger.
Dit weet ik niet, zoals ik al zei, ik dacht dat Aston Villa wel een traditieclub is met relatief voldoende middelen. Heb jij of mjk87 dan rapporten die dit tegenspreken?
Afgelopen transferperiode een 13e plek qua uitgaven.
En de voorbijgaande jaren waren de uitgaven (zeker gezien de giga inkomsten van de Pl) niet exorbitant.
Aston Villa - Transfer balance sheet â?? revenues and expenditures - transfermarkt.co.uk
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Echt he. Van de twaalf overwinningen slepen ze er vijf binnen na de 86e minuut.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Zo, nu ik eindelijk klaar ben met huilen is het tijd voor mijn analyse. Ondanks het resultaat heb ik voor het eerst sinds tijden weer een PEC gezien met gif. Een PEC dat zich kon meten met de grotere jongens van de eredivisie. Vitesse werd niet alleen afgetroefd in de tweede helft, maar mocht zich gelukkig prijzen dat het geen 2-1 of 3-1 werd. Onze nieuwe aanwinst Karagounis was weer op dreef en bracht veel gevaar. Veel meer dan Hiwat. Fernandez is officieel gekroond tot dé spits van PEC, want hij is in alles driemaal beter dan Benson. Broerse en VD Werff vormden samen het koppel van begin dit jaar. Het enige verschil tussen het PEC van nu en het PEC van augustus is dat het PEC van nu niet het geluk heeft van het PEC van augustus. Ik durf zelfs nog te zeggen dat ik vandaag het beste Zwolle van het afgelopen seizoen heb gezien, want het lag zeker niet aan Vitesse dat het zo ver naar achteren werd gedrukt. Als alle uitslagen meezitten (en gelukkig zitten die mee) zie ik vandaag als een kleine overwinning. De teleurstelling heerst voor even, maar ik denk dat wij tegen NAC weer de eerste punten sinds tijden kunnen bijschrijven.
P.S. Leuk publiek hebben ze daar in Arnhem. Hebben niets van zich laten horen tot de laatste minuut om vervolgens de arrogantie te hebben om te roepen dat heel Zwolle op hetzelfde geslacht valt, terwijl zij pittig weinig in te brengen hadden. Smerige lui. Beter trekt die Rus heel snel de stekker eruit, zijn wij daar ook van verlost.
Groetjes!
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Ook verrassend:
RBS - Bayern: 3-0 (na een helft).
First Half Lineup: Neuer; Martínez, Boateng, Dante, Alaba; Hojbjerg, Kroos; Götze, Thiago, Shaqiri; Müller.
Dus laten we niet denken dat we Red Bull zomaar gaan oprollen straks.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Mondeju wat een zenuwen! Wellicht ook omdat het weer de eerste match is sinds een kleine maand. Laatste keer dat ik zo in de stress zat was 14 april vorig jaar.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Komt goed, we gaan gewoon winnen !
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik heb eigenlijk weinig zenuwen. PSV komt als een bang hondje naar Amsterdam toe. Ze beginnen 10 minuten te jagen, merken dat het niks wordt, trekken zich massaal terug en Ajax komt in het ritme. Dan volgen minimaal 3 Ajax goals en na afloop zegt Cocu dat Ajax verdiend heeft gewonnen en dat hij meer van PSV had verwacht. De Boer vindt dat Ajax heeft gedomineerd en dat er weer een stapje is gezet. De goals komen van Fischer, Klaassen en Schone.

Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Het lijkt me ook vrij sterk dat er opeens lijn in zou gaan zitten bij PSV. Ik verwacht een afstraffing.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Ik ben er nog niet zo zeker van aangezien PSV mag gaan counteren. Kijkend naar de selectie, eigenlijk het spel dat het best bij ze past.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Die Makkelie
Fluit weer een...bijzondere....wedstrijd
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Ik reken op een barslechte en saaie wedstrijd tussen een degelijk Ajax en een mak PSV dat niet kan/durft en op een puntje speelt. Zal wel weer een hoop rondtikken en puzzelen worden met een plichtmatige 2-0 tot gevolg.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Het lijkt me ook vrij sterk dat er opeens lijn in zou gaan zitten bij PSV. Ik verwacht een afstraffing.
Bovendien speelden we bijna al die wedstrijden met Hendrix als centrale verdediger, lapzwans Toivonen op 't middenveld en geen Park.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Feyenoord - PSV was in uitslag geen afstraffing, maar wel qua spelbeeld.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Feyenoord had PSV toch wel echt af kunnen straffen met 5-1, 6-1. Helaas kozen ze ervoor om gas terug te nemen. Maar qua spelbeeld en niveauverschil (in die wedstrijd) was het toch wel een afstraffing, hoor.
Edit: Montorsi is me net voor. 
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Denk dat het een wedstrijd wordt zoals een jaar of twee geleden, 2-0 of zoiets met die Aisatti die scoorde en een angstig PSV. Maar het is de eredivisie dus je weet het nooit, de bal is rond, het kan alle kanten opgaan, 2x 45 minuten, wie het meeste scoort, en wie de kansen niet benut kan er zomaar één om de oren krijgen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik teken voor 6-1, maar 3-1 mag ook hoor 
PS: Wat een kutsmileys. Daar is geen zak meer aan...
Eerst zo maar eens Utrecht-Feyenoord kijken. Puntverlies moet mogelijk zijn voor Feyenoord.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.