- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Neen. Er zijn nu geen goede meer om iets te benadrukken, helaas.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dan moet je maar steeds een plaatje invoegen, hehe.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Gedaan. Lucky. 2-0.
Als Feyenoord dus wint, en wij verliezen, en die kans is aanwezig, sta je 10 punten achter op een plek voor rechtstreeks Europa League...
Ah. Buitenspel, maar hij laat doorgaan en rood omdat die 'm naar de grond haalt...
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 messages
- 4515 votes
Zo, die werkt gewoon.
http://www.imgdumper.nl/uploads6/51925650c1f72/51925650c07ff-troost.gif
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Makkie voor Twente vanavond, al slaat de rode kaart nergens op en is Castaignos een jankwijf.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Deze was wel echt fantastisch zeg. Wat een goal. 2-1.
Nu stiekem nog één in de laatste minuut. Hup.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nou is die rode kaart helemaal zuur. Man minder voor je slotoffensief. Had overigens niet gedacht dat dit nog spannend zou worden. Denk ik nog steeds niet. Ik denk zo 3-1.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Ik dacht ook eerder een een nulletje of 4, maar Pasveer staat ineens goed te keepen.
Jong Ajax krijgt ondertussen weer een pak slaag.
Wat een dom weer, ongelofelijk... Pingel. 3-1.
Zag die Pasveer gaan, had alles weer.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Ben na de 1-0 afgehaakt, maar tot dat moment had Heracles totaal geen problemen en vond ik ze voetballend zelfs niet minder. Jammer dat die Davidson vervolgens als een wijf staat te verdedigen, waardoor een (kennelijk) makkelijk avondje van Twente werd ingeleid.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Prima zo. Zo komt Heracles niet dichterbij en kunnen wij gerust van Vitesse verliezen morgen.
Zo net nog ff de plannetjes van PEC meegekregen. Over 3 jaar moet er volgens het bestuur een vaste middenmoter staan met een budget van ongeveer 15 miljoen euries (wat Groningen nu ook heeft). Daarbij nog stadionuitbreiding naar 15000 man. Begint er leuk uit te zien voor PEC. Eindelijk mag ik wel zeggen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Jonker maakt fraaie overstap en krijgt topbaan bij Arsenal - voetbalzone.nl
Ja kut, alle passende smileys zijn niet meer beschikbaar 
Dan maar: 
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Je kan veel zeggen van meneer Jonker, alleen hij begint de Henk Timmer onder de voetbalmannen te worden. Met heel weinig kwaliteiten en middelen toch de top van Europa halen. Gewoon de man op de juiste plaats heet dat.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Weinig kwaliteiten en middelen? Waarom zien ze dat bij Arsenal dan niet? Of zit je alleen die lui van Voetbal International na te lullen?
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Weinig kwaliteiten en middelen? Waarom zien ze dat bij Arsenal dan niet? Of zit je alleen die lui van Voetbal International na te lullen?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Neeeee, kut. Siem is geblesseerd geraakt vandaag, mist de wedstrijd morgen. Da's een dikke streep door de rekening. Bojan, Hoesen of Sigthorsson dus. Doe maar niet die laatste.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 messages
- 4515 votes
Kut, nou, dan Bojan maar. Misschien dat die dikke z'n arm nog even uit de kom kan krijgen op een training, dan weet je zeker dat die niet speelt.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Ik wil bij deze de PSV'ers alvast feliciteren met de overwinning, daar De Boer ongetwijfeld voor Sightorsson zal gaan kiezen 
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Meevaller. Op de één of andere manier is die altijd goed tegen PSV.
Doe dan maar Sigthorsson, ik meen me te herinneren dat Bojan toen in de thuiswedstrijd van PSV 't wel goed deed, daar hadden ze nauwelijks vat op.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Juist ja. Bojan is best goed, hopelijk krijgt hij nu de kans. Niet die trage IJslander, daar ben ik wel klaar mee. Die kan je nog wel eens gebruiken als invaller voor de laatste 20 minuten, maar ik hoef er geen hele wedstrijden meer naar te kijken.
De Jong is vaak wel goed tegen PSV ja. Scoorde vorig seizoen in Amsterdam nog de 1-0. Maar zijn aanwezig zal niet het verschil maken, aangezien Ajax het toch al jaren van de teamprestaties moet hebben. Alleen Vertonghen en Eriksen hebben in de periode De Boer ruim boven de ploeggenoten uitgestoken.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Dzeko heeft 'm alweer in 't netje liggen. 
Helaas is 't niet op tv, wel Arsenal.
Treffer 100 trouwens van 't seizoen!
Ronaldo uiteraard ook weer. 
En hoe. Wat een granaat zeg!
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Wat is dit nu weer? Cardiff maakt gewoon de 1-1...
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Fulham tikt Arsenal nu al een minuut of tien scheel. Spelen leuk.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Arsenal is vandaag niet veel soeps.
Gelukkig. Jesus Navas schiet City weer op 2-1.
Ajax moet oppassen! Salzburg staat met rust gewoon met 3-0 voor tegen Bayern Munchen.
Da's niet mis, ook al is 't maar een oefenpotje.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Meevaller. Op de één of andere manier is die altijd goed tegen PSV.
Doe dan maar Sigthorsson, ik meen me te herinneren dat Bojan toen in de thuiswedstrijd van PSV 't wel goed deed, daar hadden ze nauwelijks vat op.
Sigi schoot vorig seizoen de 0-1 binnen in Eindhoven en het jaar ervoor scoorde hij ook de 1-1 in Eindhoven. Hoesen maakte vorig seizoen de 2-1 in Amsterdam, vlak nadat Lens een op een miste tegenover Vermeer. In die zelfde wedstrijd kopte Siem de 1-0 binnen.
Er valt dus weinig over te zeggen, maar feit blijft dat ik liever Siem morgen had gezien. Zolang hij er maar woensdag staat, want tegen Feyenoord liegen de cijfers er niet om wat betreft Siem zijn doelgerichtheid.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Waarvoor zou ik? Ik pretendeer niet het beter te weten dan de directie van Arsenal.
Kom op zeg, beetje flauw. Waarom zou je als minder deskundige geen mening mogen vormen? Of geef jij je mening ook niet meer bij films, hoe kan jij het nou beter weten dan de maker zelf?
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Zolang hij er maar woensdag staat, want tegen Feyenoord liegen de cijfers er niet om wat betreft Siem zijn doelgerichtheid.
Laat trouwens ook maar. Als hij maandag onderzocht wordt is het op z'n minst een lichte verrekking, en dan sta je al een week buitenspel. Man man.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Sigi schoot vorig seizoen de 0-1 binnen in Eindhoven en het jaar ervoor scoorde hij ook de 1-1 in Eindhoven. Hoesen maakte vorig seizoen de 2-1 in Amsterdam, vlak nadat Lens een op een miste tegenover Vermeer. In die zelfde wedstrijd kopte Siem de 1-0 binnen.
Er valt dus weinig over te zeggen, maar feit blijft dat ik liever Siem morgen had gezien. Zolang hij er maar woensdag staat, want tegen Feyenoord liegen de cijfers er niet om wat betreft Siem zijn doelgerichtheid.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Klopt, maar ik ging alleen in op het feit dat Joenne vond dat Siem het altijd goed doet tegen PSV. Dat het spel met Sigi niet om aan te gluren is ben ik ondertussen ook wel mee bekend.
Wat mij betreft mag Bojan erin; heeft nog weinig kansen gehad in het centrum en wanneer hij aan de bal is zie je altijd wel een tempo versnelling in het aanvalsspel van Ajax. Alleen zonder bal vind ik hem te zwak.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.