• 178.147 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.201 actors
  • 9.373.958 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

j0enne wrote:

Sowieso te triest voor woorden dat die helemaal kapot is gemaakt en dat half Nederland er als makke lammetjes achteraan lopen.

Schijnbaar deed jullie eigen directie daar dan leuk aan mee, aangezien hij al anderhalf jaar in Jong PSV speelt

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Da's best knap, anderhalf jaar, één jaar geleden zat die nog een half jaar in Engeland bij Fulham.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Feyenoord deed Janmaat nog geen aanbieding: 'Geen budget voor' - voetbalzone.nl

Slechte zaak. Lijkt me momenteel de hoogste prioriteit.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

j0enne wrote:

Da's best knap, anderhalf jaar, één jaar geleden zat die nog een half jaar in Engeland bij Fulham.

Ok, met een half jaar een uitstapje in Engeland na waar hij ook nauwelijks aan spelen kwam.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Vreemde zaak ook. Al verwacht ik niet dat Janmaat bij zal tekenen. Er wel "alles" aan doen iig.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Als je geen geld hebt heb je geen geld he...

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Is natuurlijk onzin. Vind het een kutargument. Voor een contractverlenging is heus wel geld.

Overigens zijn Singh en Cisse weg dus is dat geld er sowieso geld beschikbaar wat niet ingecalculeerd was.

stfuympos

• 13360 messages
  • 731 votes

rep_robert wrote:

(embed)

Wat een briljante voetballer toch weer he. Typische Messi goal waarbij hij verdedigers zo te kakken zet alsof ze er niet staan. Het lijkt zo simpel...

Zo dat is dan weer duidelijk!

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

@RikElfrink 10m

Cocu: #Ruiz speelt zondag mogelijk direct tegen #Ajax.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

schram101 wrote:

Is natuurlijk onzin. Vind het een kutargument. Voor een contractverlenging is heus wel geld.

Ok als jij het zegt zal het wel zo zijn.

Cisse heb je moeten afkopen... En Feyenoord heeft nog lopende schulden. Dus ik snap ook niet waarom ze Janmaat nou niet gewoon 1 miljoen aanbieden. Van Geel is gek.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Janmaat is een koekenbakker en totaal niet belangrijk voor dit Feyenoord. Vooral niet verlengen inderdaad en lekker gratis de deur uit laten lopen.

Toch?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

j0enne wrote:

@RikElfrink 10m

Cocu: #Ruiz speelt zondag mogelijk direct tegen #Ajax.

Wanhoopsactie? Al zal ik het wel horen mocht hij scoren.

Ook leuk voor de jongens die de hele winterse voorbereiding gewoon op volle kracht hebben gedraaid en wel ingespeeld en topfit zijn.

Stiekem hoop ik dat Ajax zondag dik wint, dan is PSV klaar en kan ik wel weer eens een paar maanden van Ruiz genieten. Het blijft natuurlijk wel een hele sierlijke speler.

stfuympos

• 13360 messages
  • 731 votes

Kan me nog vaag herinneren dat men beweerde dat hij beter was dan Suarez maar petje af voor PSV, heerlijke voetballer waar voor je naar het stadion gaat.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Petje voor wat af? Iedere club in de Nederlandse top met een miljoen had hem kunnen huren.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

%%%%%% wrote:

(quote)

Zou hij als back gaan spelen of als linkeraanvaller bij AZ ?

Geen idee. Ik ben Dickie niet. Hij zou ook nog linkermiddenvelder kunnen spelen in een 4-4-2 opstelling.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

The Oceanic Six wrote:

Stiekem hoop ik dat Ajax zondag dik wint.

Hoezo stiekem?

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

rep_robert wrote:

(embed)

Wat een briljante voetballer toch weer he. Typische Messi goal waarbij hij verdedigers zo te kakken zet alsof ze er niet staan. Het lijkt zo simpel...

Wat een speler toch hè. Als hij niet 2 maanden geblesseerd was geweest had hij die Gouden Bal gewoon mee naar huis genomen. Zoals het hoort.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

schram101 wrote:
Janmaat is een koekenbakker en totaal niet belangrijk voor dit Feyenoord. Vooral niet verlengen inderdaad en lekker gratis de deur uit laten lopen.

Toch?

Als er geen geld is is er geen geld. Ik heb bij AZ ook heel veel leuke spelers weg zien gaan en niet zien komen omdat er geen geld was. We zijn geen koopclub zoals Ajax tenslotte.

The Oceanic Six wrote:
Petje voor wat af? Iedere club in de Nederlandse top met een miljoen had hem kunnen huren.

Haters gonna hate.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Nicolage Rico wrote:

Wat een speler toch hè. Als hij niet 2 maanden geblesseerd was geweest had hij die Gouden Bal gewoon mee naar huis genomen. Zoals het hoort.

Als ie 30x gescoord had in die twee maanden wel ja.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Lefgozer wrote:

Als er geen geld is is er geen geld. Ik heb bij AZ ook heel veel leuke spelers weg zien gaan en niet zien komen omdat er geen geld was. We zijn geen koopclub zoals Ajax tenslotte.

Tsja, kan wel wezen, maar ik geloof gewoon niet zo dat er geen budget is voor het verlegen van je, op Pelle na, belangrijkste speler. Hier moet je budget voor maken. Zeker een club met ambities als die van Feyenoord. Dat je niet iedereen kan houden is begrijpelijk, een Indi en/of De Vrij zul je moeten verkopen.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

schram101 wrote:

Toch?

Hoezo gratis?

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

schram101 wrote:

(quote)

Als ie 30x gescoord had in die twee maanden wel ja.

Moet dit een onmogelijke doelstelling zijn voor Messi ofzo?

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

schram101 wrote:

op Pelle na, belangrijkste speler.

Hier ben ik het dan weer niet mee eens. Goed dat-ie telkens opkomt en daardoor meer ruimte creëert voor de overige spelers, maar rechtsback blijft toch één van de onbelangrijkste posities op het veld. Dat hij na Pellè zo'n beetje de beste speler is dit seizoen en vorig seizoen, doet daar weinig aan af.

Hier moet je budget voor maken. Zeker een club met ambities als die van Feyenoord. Dat je niet iedereen kan houden is begrijpelijk, een Indi en/of De Vrij zul je moeten verkopen.

Hier ben ik het wel mee eens.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Pitakaas wrote:

Hoezo gratis?

Deze winter zal die niet weggaan en van de zomer ligt die nog maar één jaar vast toch? Van een wk basisplaats is ie ook niet eens zeker als Van der Wiel nog even actief blijft in de Champions League. En Feyenoord zit niet in de positie veel geld te vragen voor een back die nog maar één jaar vast ligt. Dat weten clubs als pak-em-beet Tottenham, Schalke en Valencia natuurlijk ook, om maar wat te noemen.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Nicolage Rico wrote:

Hier ben ik het dan weer niet mee eens. Goed dat-ie telkens opkomt en daardoor meer ruimte creëert voor de overige spelers, maar rechtsback blijft toch één van de onbelangrijkste posities op het veld.

Mm. Toch de meest constante speler de laatste ander half jaar. Ook is hij (en dat is een cliche, maar toch) erg belangrijk met zijn werklust voor het elftal. Zijn opkomen is daarnaast met koekenbakker als Schaken en Verhoek voor zich bijzonder belangrijk.

Hier ben ik het wel mee eens.

Gelukkig

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

schram101 wrote:

(quote)

Mm. Toch de meest constante speler de laatste ander half jaar. Ook is hij (en dat is een cliche, maar toch) erg belangrijk met zijn werklust voor het elftal. Zijn opkomen is daarnaast met koekenbakker als Schaken en Verhoek voor zich bijzonder belangrijk.

Maar dan moet je ervoor zorgen dat je een goede rechtsbuiten erbij krijgt.

Clasie vind ik belangrijker, vooral vanwege zijn positie. Eigenlijk zou Immers dat ook moeten zijn op zijn positie, maar die komt daarvoor tekort.

Maar ik zou absoluut proberen zijn contract te verlengen. Ook omdat hij na het W.K. waarschijnlijk meer waard is, zoals je zegt (of veel minder... )

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

schram101 wrote:

(quote)

Deze winter zal die niet weggaan en van de zomer ligt die nog maar één jaar vast toch? Van een wk basisplaats is ie ook niet eens zeker als Van der Wiel nog even actief blijft in de Champions League.

Er is nu veel buitenlandse vraag voor Janmaat dus ik snap niet waarom je Van der Wiel erbij betrekt... Janmaat is gewoon in trek op het moment dus je kunt een paar miljoen voor hem vangen. Dat jij denkt dan 'gratis' noemt vind ik een beetje simpel van je.

Sterker nog, als je beweert dat Janmaat in de zomer minder waard is, zou het juist dom zijn om nu een aanbieding te doen. Kun je dat beter in de zomer doen

schram101 wrote:

En Feyenoord zit niet in de positie veel geld te vragen voor een back die nog maar één jaar vast ligt. Dat weten clubs als pak-em-beet Tottenham, Schalke en Valencia natuurlijk ook, om maar wat te noemen.

Ja, en Feyenoord zit ook niet in een positie om Janmaat een contract aan te bieden tot 2016 met een salaris van over het miljoen. Dat weet Janmaat ook.

Sorry, maar volgens mij lijk je niet te begrijpen hoe het werkt. Janmaat wil een stapje hogerop. Hij zal dus alleen bijtekenen als hij significant meer gaat verdienen (i.e. zelfde categorie als Pelé) en dat budget heeft Feyenoord nou eenmaal niet...

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Nicolage Rico wrote:

Maar dan moet je ervoor zorgen dat je een goede rechtsbuiten erbij krijgt.

Dat is goedkoper denk je?

Clasie vind ik belangrijker, vooral vanwege zijn positie. Eigenlijk zou Immers dat ook moeten zijn op zijn positie, maar die komt daarvoor tekort.

Vind ik niet. Tobt regelmatig met zijn vorm en is lang niet zo constant als Janmaat dat is.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Pitakaas wrote:

Er is nu veel buitenlandse vraag voor Janmaat dus ik snap niet waarom je Van der Wiel erbij betrekt...

Jij denkt dat Janmaat deze winter zou willen vertrekken en dus zijn basisplaats opgeeft?

Janmaat is gewoon in trek op het moment dus je kunt een paar miljoen voor hem vangen. Dat jij denkt dan 'gratis' noemt vind ik een beetje simpel van je.

Gratis is uiteraard een hyperbool (of hoe noem je zoiets) waar ik mee bedoel te zeggen dat hij in potentie veel meer waard is. Met een langer contract bijvoorbeeld.

Ja, en Feyenoord zit ook niet in een positie om Janmaat een contract aan te bieden tot 2016 met een salaris van over het miljoen.

Dat vind ik dus een kwestie van prioriteiten stellen.

Sorry, maar volgens mij lijk je niet te begrijpen hoe het werkt.

Of jij lijkt niet te begrijpen dat wanneer je hogerop wil je goede spelers nodig hebt?

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

schram101 wrote:

(quote)

Jij denkt dat Janmaat deze winter zou willen vertrekken en dus zijn basisplaats opgeeft?

(quote)

Gratis is uiteraard een hyperbool (of hoe noem je zoiets) waar ik mee bedoel te zeggen dat hij in potentie veel meer waard is. Met een langer contract bijvoorbeeld.

(quote)

Dat vind ik dus een kwestie van prioriteiten stellen.

(quote)

Of jij lijkt niet te begrijpen dat wanneer je hogerop wil je goede spelers nodig hebt?

1. Waar zeg ik dat Janmaat deze winter al weggaat? Je verzint nu dingen. Ik heb het over de zomer, dan moet hij OF z'n contract verlegen OF verkocht worden.

2. Vrij hypothetische opmerkingen. Nogmaals, tuurlijk zou ik graag zien dat hij z'n contract verlengt. Maar als het niet kan, kan het niet. Simple as that.

3. Van Geel stelt zijn prioriteiten goed op orde. Eerst financieel gezond zijn en dan pas dure spelers aantrekken/behouden. Ik wil geen PSV perikelen hier.

4. Nog zo'n mooi drogreden. Waarom koopt Feyenoord Messi niet gewoon? Willen ze geen kampioen worden?

Ik gok omdat we het budget niet hebben. O wacht, dat was de oorspronkelijke statement van Van Geel ook al! Toevallig.

Wacht gewoon lekker tot de zomer en dan kijken we verder.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.