- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Goed voor de breedte gezien we nog op alle fronten mee doen, maar niet voor een bedrag van acht ton of meer. Absolute noodzaak is er niet, gezien dat Schone er meer dan uitstekend speelt en ook Bojan er uit de voeten kan. Kishna zal ook wel minuten gaan maken nu en dan. Het liefst zie ik gewoon dat ze hem kopen.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Op basis van wat willen ze 'm eigenlijk weer?
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Update: Vitesse laat aanwinst nummer vier vast medisch keuren - voetbalzone.nl
Prima zo. Hij wilde weg en wij hebben hem niet meer nodig. Was een dodelijk koppel met Mokhtar, maar sinds zijn vertrek is Rochdi gedegradeerd tot de zwakste schakel van de ploeg.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
De breedte? Als er straks weer 3/4 in de lappenmand liggen (zoals wel vaker de afgelopen jaren) kom je misschien niet tekort in de eindspurt naar de prijzen.
Voor mij heeft het geen prioriteit momenteel, maar snap heel goed dat als Schone geblesseerd raakt of noodgedwongen een linie moet zakken als daar schorsingen of blessures ontstaan dat rechtsbuiten het zorgenkindje is.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Update: Vitesse laat aanwinst nummer vier vast medisch keuren - voetbalzone.nl
Prima zo. Hij wilde weg en wij hebben hem niet meer nodig. Was een dodelijk koppel met Mokhtar, maar sinds zijn vertrek is Rochdi gedegradeerd tot de zwakste schakel van de ploeg.
Toch jammer dat jullie zo ver zijn teruggevallen. Mede door vormcrisis, maar ook omdat toch wel wat goed spul is leeggeroofd.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Goed voor de breedte gezien we nog op alle fronten mee doen, maar niet voor een bedrag van acht ton of meer. Absolute noodzaak is er niet, gezien dat Schone er meer dan uitstekend speelt en ook Bojan er uit de voeten kan. Kishna zal ook wel minuten gaan maken nu en dan. Het liefst zie ik gewoon dat ze hem kopen.
De noodzaak is er natuurlijk wel. Schone vult het aardig in, maar is geen buitenspeler. Kishna heeft nog 0 ervaring, die kan je niet plots een half seizoen in de allesbepalende fase laten spelen. Bojan is geen rechtsbuiten, dat ging gewoon niet goed.
Ik neem aan dat Barcelona niet al te veel zal vragen. Hij is daar overbodig en mag weg. Ik hoop dat Ajax hem huurt en een optie tot koop erbij neemt, mocht hij een half jaar bevallen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Toch jammer dat jullie zo ver zijn teruggevallen. Mede door vormcrisis, maar ook omdat toch wel wat goed spul is leeggeroofd.
Nou nee. PEC leefde ver boven hun stand. Ze staan nu zo'n beetje waar ze horen te staan.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Gezien hun manier van voetballen de eerste paar weken (attractief, collectief en aanvallend) en het feit dat ze 2/3 prima individualisten in huis hebben hoop ik dat ze nog wat plekjes stijgen. Net boven de subtop en onder de middenmoot; plek 8 oid.
Moeten ze wel weer in die flow terecht komen.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
De noodzaak is er natuurlijk wel. Schone vult het aardig in, maar is geen buitenspeler. Kishna heeft nog 0 ervaring, die kan je niet plots een half seizoen in de allesbepalende fase laten spelen. Bojan is geen rechtsbuiten, dat ging gewoon niet goed.
Ik neem aan dat Barcelona niet al te veel zal vragen. Hij is daar overbodig en mag weg. Ik hoop dat Ajax hem huurt en een optie tot koop erbij neemt, mocht hij een half jaar bevallen.
Het staat wel haaks op wat de Boer heeft gezegd. Dan zijn we qua standpunten niets beter dan psv bv..
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Gezien hun manier van voetballen de eerste paar weken (attractief, collectief en aanvallend) en het feit dat ze 2/3 prima individualisten in huis hebben hoop ik dat ze nog wat plekjes stijgen. Net boven de subtop en onder de middenmoot; plek 8 oid.
Moeten ze wel weer in die flow terecht komen.
Overigens is alleen Mokhtar het voorbije jaar van ons weggekocht die echt van waarde was. Dat hij zo'n belangrijke speler was staat vast, maar wij moeten het niet erger maken dan het is. Bovendien ben ik er ook van bewust dat ons budget gewoon 9 miljoen euro bedraagt (wij staan daarmee 14e, dus je kan zelfs zeggen dat wij op dit moment nog boven ons stand leven) en dan kan je gewoon moeilijk concurreren met de topploegen van Nederland. Het is jammer, maar de waarheid.
Overigens betekent dit niet dat ik jouw sympathie niet waardeer 
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
?Eredivisieclubs melden zich in Londen voor huur van Aké? - voetbalzone.nl
Ook Vitesse?
Hier is Stefano Ploppen Denswil niets bij. 
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Geef hem eens ongelijk. Als ik voetballer was en ze liggen zo aan je voeten dan had ik ook elke dag een andere aan mijn doelpaal geregen.
Verbaast me overigens niks. In Alkmaar kwam ik em ook geregeld tegen met zijn "matties" en zijn BangBus (blijkbaar).
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
?Eredivisieclubs melden zich in Londen voor huur van Aké? - voetbalzone.nl
Ook Vitesse?
Handige klojo, in een auto bij het station. Dan vraag je er gewoon om.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Zijn gebrekkige smaak vind ik wel degelijk reden tot zorg.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Misschien, maar opvallend is het wel. En dat Blatter hem niet had gewild zal toch wel duidelijk zijn geworden na zijn 'imitatie'. Dat Ronaldo na zijn onwaarschijnlijke superjaar slechts een paar procentjes meer sprokkelde dan de gekwetste Messi en één of andere buitenspeler uit Frankrijk zegt mij genoeg. Hij mocht niet winnen, maar deed het toch. Dan ben je de allergrootste 
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Ook nog eens een Bingo met een 'maar-excuus'. Schitterend.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha, ja. Als iemand zich constant tegenspreekt is otherfool het wel. Alles is bizar, behalve als hij het zegt.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Ik wou em niet maken, maar ze heeft een apart bekkie inderdaad.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ja, ik dacht al wel dat mijn overdenkingen jou als Hoofd Complot en meervoudig Calimero van het Jaar zouden aanspreken. Had ik trouwens al gezegd dat ik vorig jaar liefst 378 niet gegeven penalties aan Ronaldo heb geturfd? Per wedstrijd dan he!
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
hij heeft wel gelijk, 'niemand komt er tussen', maar wel bovenop zo te zien : )
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Nogmaals de mening van Blatter doet helemaal niet ter zake en hij mocht natuurlijk wel winnen, de meeste stemgerechtigde vonden ook gewoon dat hij moest winnen.
Als Messi niet geblesseerd was geraakt had hij waarschijnlijk weer gewonnen en daar valt iets voor te zeggen. Het Portugal van Ronaldo was onwaarschijnlijk slecht en met het duurste team op aarde won hij 0 prijzen. Bovendien vinden de meeste kenners Messi nou eenmaal een betere voetballer.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Maar datgene dat bovenop hem zit ziet er van een afstandje ook niet echt florissant uit...
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Ach, als je met PSV 6e staat moet je maar roeien met de riemen die je hebt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ach, als je met PSV 6e staat moet je maar roeien met de riemen die je hebt.
Stonden ze maar zesde. Ze staan keurig zevende.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Toen ik dit ("De foto zou zijn gemaakt op een parkeerplaats") las dacht ik even dat er een nieuw bestemmingsplan was voor de grond van de parkeerplaats naast het PSV-stadion en zou ik de aankoop hiervan door de gemeente plots meer dan begrijpen, maar het mocht niet zo zijn.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Aanwinst Bryan Ruiz zal donderdag nog niet op het trainingsveld staan bij PSV, hij reist naar Engeland voor de nodige formaliteiten. #psv
Nou, de eerste (en belangrijkste) wedstrijd van de tweede seizoenshelft gaat hij dus al (gedeeltelijk) missen. Kan me niet inbeelden dat hij na 1/2 trainingen al de volledige negentig minuten gaat maken.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Ik snap niet waar je je druk om maakt, 't houdt je nogal bezig zo te zien, en dat als een supporter van een andere club.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Ik snap niet waar je je druk om maakt, 't houdt je nogal bezig zo te zien, en dat als een supporter van een andere club.
Er zit een verschil tussen je ergens druk om maken, en iets constateren wat noemenswaardig is. Buiten dat om heeft het betrekking tot Ajax. Dus wat is het probleem dat ik hier de primeur post over wat voor andere users wellicht ook interessant kan zijn?
Joennetje toch, niet zo miepen. Want voor wat het waard is; met of zonder Ruiz gaan jullie toch niet met de drie punten naar huis.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.