• 178.142 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.194 actors
  • 9.373.593 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

FC Twente kondigt samenwerking met investeringsmaatschappij Doyen aan - voetbalzone.nl

Waar blijven die reacties? Bij PSV destijds toen ze er aan dachten werd er moord en brand geschreeuwd.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Het blijft kansloos, jezelf aan zulke lui verbinden. Ben blij dat Ajax dat lekker niet doet. Baas in eigen huis blijven. Beter gaan die clubs beter beleid voeren, zodat ze die paar snelle euro's van Doyen niet nodig hebben. Zulke maatschappijen zijn er echt niet om clubs te helpen hoor.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Kinderhandelende zaakwaarnemers ook niet.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

otherfool wrote:

(quote)

Ja die schwalbe volgens Quido blijft een classic

Áls ik daar al iets over gezegd heb, zal het niet zijn geweest dat het een schwalbe was (ontkennen dat het een smerige overtreding is lijkt me bijzonder nutteloos). Wel even bij de feiten blijven he, gekkie.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Pitakaas wrote:

(quote)

Voetbal = emotie.

Vond het mooi om te zien. Vind dat eigenlijk leuker dan als iemand hem wint die het totaal niet boeit.

I know. Was spottend bedoelt omdat otherfool emotie en voetbal niet vindt samengaan. En hij snapt clubsupporters niet, terwijl ie zelf ook voorkeuren heeft

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

Allegri weg, Matri verhuurd aan Fiorentina en Petagna teruggehaald van Sampdoria. Een mooie week.

En Cerci naar Juventus. Goede deal.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Quido wrote:

(quote)
Áls ik daar al iets over gezegd heb (...)

Koekoek

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

We kunnen ook Materny weer even vragen de compilatie van tegenstrijdige otherfool uitspraken te plaatsen, dan kent hij zijn plek ook weer.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Harco wrote:

En Cerci naar Juventus. Goede deal.

Haha, geweldig!! Heerlijke speler, ik hoopte al dat ie zou komen

Het is nog niet officieel zie ik. Cerci zegt zelfs van niks te weten, das vaak een goed teken

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

otherfool wrote:

(quote)

Daar heb je eigenlijk helemaal gelijk in, maar dit moment overtrof gewoon alles. Ronaldo is groter dan voetbal, hier zagen we een mensch die tegen alle stromen in zijn ultieme doel wist te bereiken.

Welke stromen?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Klinkt een beetje als de West Side Story

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Kijken hoe Ronaldo omgaat met de druk van De Bal ...

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Je verwacht 't niet.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Weer die keeper van Valencia ernaast .

Atleti

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Kai wrote:

(quote)

Welke stromen?

Het is toch geen geheim dat de FIFA (Blatter / Messi) en de UEFA (Platini / Ribery) liever een andere winnaar zagen. Europa heeft bijvoorbeeld en masse voor Scarface gestemd

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

otherfool wrote:

(quote)

Het is toch vrij duidelijk dat de FIFA (Blatter / Messi) en de UEFA (Platini / Ribery) liever een andere winnaar zagen. Europa heeft bijvoorbeeld en masse voor Scarface gestemd

Je bedoelt een complot?

Maar wat dan nog? Blatter en Platini mogen niet eens stemmen.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Tja als er geen enkele voetballiefhebber ter wereld is te vinden die Ribery te vergelijken vindt met de top 2 en zo'n beetje alle vertegenwoordigers van de UEFA-landen denken daar dan anders over...

... dan is dat een grappig toeval

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Dat schreef ik hier gisteren ook, maar ik geloof niet in de invloed van Platini en Blatter voor zo'n onbelangrijke prijs.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Toch heb ik vaak wel gelijk met de voorspellingen. Maar niet in de CL toto dan...

Pas je ze achteraf toch gewoon aan?

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Hoor ik hier een Bingo?

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Kai wrote:

Dat schreef ik hier gisteren ook, maar ik geloof niet in de invloed van Platini en Blatter voor zo'n onbelangrijke prijs.

Geen invloed als in centjes uitdelen natuurlijk, maar ze hebben wel heel duidelijk hun voorkeur laten merken en natuurlijk een grote organisatie achter zich. Daar zijn genoeg mensen gevoelig voor.

Leuk voorbeeld: vooraf stond er op de FIFA site een leuk stukje over de (destijds ik geloof 10) kandidaten voor de Gouden Bal. Een positief verhaal over alle kandidaten, behalve bij Ronaldo waar iets bij stond als 'hij scoorde in dit en dit toernooi minder dan Messi'. Als enige speler werd er bij hem iets 'negatiefs' uitgelicht. Toch apart en dat verhaaltje krijgt elke stemgerechtigde dan te lezen.

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Lijkt me niet dat mannen als Del Bosque, Van Gaal of Capello daar gevoelig voor zijn.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

otherfool wrote:

(quote)

Geen invloed als in centjes uitdelen natuurlijk, maar ze hebben wel heel duidelijk hun voorkeur laten merken en natuurlijk een grote organisatie achter zich. Daar zijn genoeg mensen gevoelig voor.

Leuk voorbeeld: vooraf stond er op de FIFA site een leuk stukje over de (destijds ik geloof 10) kandidaten voor de Gouden Bal. Een positief verhaal over alle kandidaten, behalve bij Ronaldo waar iets bij stond als 'hij scoorde in dit en dit toernooi minder dan Messi'. Als enige speler werd er bij hem iets 'negatiefs' uitgelicht. Toch apart en dat verhaaltje krijgt elke stemgerechtigde dan te lezen.

BINGO!!

http://hetmeisjemetderodeschoentjes.files.wordpress.com/2013/02/calimero.jpg

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Rummenigge had voorkennis en wijst ruil Ribéry-Ronaldo direct af - voetbalzone.nl

“Bayern zou Ribéry geen moment voor Ronaldo willen inruilen”, zegt hij stuurs.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wat moet je dan in de media zeggen? Anders is die sneue Fransoos weer op zijn pik getrapt. Die Ribery behoort niet eens tot de top 5 beste spelers.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Tuurlijk wel.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Ik zie er ook niks in, in die Ribery.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

otherfool wrote:

(quote)

https://pbs.twimg.com/media/BeBLnETIQAAYMCc.jpg

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

rep_robert wrote:

(quote)

BINGO!!

(afbeelding)

Heb je er nog een zonder PSV logo weten te vinden?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ajax schijnt Cuenca alsnog een half jaar te willen huren en in onderhandeling te zijn. Op zich niet verkeerd, op rechtsbuiten is gewoon in principe een versterking nodig.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.