• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.146 actors
  • 9.373.066 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Frank de Boer is ook geen spannende persoonlijkheid. Wat is je punt?

Seedorf staat bekend om zijn oeverloze geouwehoer. Wordt niet voor niets opa genoemd.

Gaat helemaal niets worden daar. Milan zal snel op zoek gaan naar een echte topcoach.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Mijn punt is dat je als coach dus niet altijd een spannende persoonlijkheid hoeft te zijn. Je brengt eigenlijk zelf al het antwoord. Zolang je oefenstof maar goed is, je tactisch sterk bent en een team kan managen.

Seedorf zal denk ik de Mourinho-Van Gaal kant op gaan. Zeer overtuigd van zichzelf, maar wel iemand die kwaliteit levert. En Seedorf staat wel om meer dingen bekend dan oeverloos ouwehoeren.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

The Oceanic Six wrote:

Ik denk dat Seedorf juist een topcoach gaat worden. Dat zit helemaal in hem. Hij heeft juist uitstraling, tactische kennis, mensenkennis en een groots voetbalverleden. Zou me verbazen als hij geen wereldcoach wordt.

Die kwaliteiten had Gullit ook.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Gullit was tactisch helemaal niet sterk. Had juist weinig van coachen gesnapt. Dat blijft toch wel een eerste vereiste wil je slagen als trainer.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Milan had beter voor Van Basten kunnen gaan, die wordt zo een beetje aanbeden in Milan. Kind van de club. Ik denk ook niet Marco heel amused zal zijn als Seedorf daar echt wordt aangesteld. Zijn niet echt

de dikste vrienden, hehe.

Maar los daarvan begrijp ik niet waarom ze bij Seedorf aankomen. Als ze dan toch een oud speler willen aanstellen zijn er zat andere, betere, opties. Maldini, iemand?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Joy4ever wrote:

Milan had beter voor Van Basten kunnen gaan, die wordt zo een beetje aanbeden in Milan. Kind van de club. Denk ook niet Marco heel amused zal zijn als Seedorf daar wordt aangesteld.

Wat boeit het Marco nou? Hij wil zelf graag in Nederland blijven en verlengen bij Heerenveen. Als hij een goede trainer is, dan komt Milan in de toekomst wel voor hem. Rijkaard-Gullit-Van Basten zou wel een leuk trio voor Milan zijn. Rijkaard hoofdcoach, die andere 2 assistent totdat Rijkaard vertrekt naar een zak geld ergens.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Gullit komt er never nooit meer in bij Milan, lijkt me dat je dat wel weet .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ehm, eigenlijk niet. Wat heeft hij gedaan dan?

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Over de "voetballer" Gullit hebben ze het nog graag in Milan, de "mens" Gullit daarentegen....

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ja ik vroeg al, wat heeft hij gedaan dan dat hij daar volgens jou niet welkom is?

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Soit, kwam uit de mond van Berlusconi destijds maar die is wel mister Milan. Ik heb de verhalen omtrent Gullit oa gelezen in een biografie over Van Basten. Maar ook in die over Gullit zelf meen ik, maar dat weet ik niet zeker.

Kwam net wel dit stukje tegen (hoewel uit 1998..): De repeterende breuken rond Gullit

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Wat boeit het Marco nou? Hij wil zelf graag in Nederland blijven en verlengen bij Heerenveen. Als hij een goede trainer is, dan komt Milan in de toekomst wel voor hem. Rijkaard-Gullit-Van Basten zou wel een leuk trio voor Milan zijn. Rijkaard hoofdcoach, die andere 2 assistent totdat Rijkaard vertrekt naar een zak geld ergens.

Zie liever Rijkaard met Ten Cate en dan eventueel Blind erbij. Volgens mij had jij het laatst ook nog over dat trio hier.

En Seedorf... tja. Die kerel voetbalt nota bene nog. Wat heeft-ie nou laten zien? Kun je beter Inzaghi voor de groep zetten. En om alles nou maar op Allegri te schuiven...

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Seedorf is een Ajacied, dan is het altijd goed. Allegri moet het ook doen met het spelersmateriaal dat hij tot zijn beschikking heeft. Neemt niet weg dat ik hem niet hoog heb zitten als coach zijnde. Lijkt me ook niet iemand die prettig ligt in de groep. Maar goed, wel Milan verder geholpen in de CL. Dat terwijl Milan

in een loodzware poule zat .

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

http://s29.postimg.org/bhd9ynhhj/1488277_10151880380407149_1198501123_n.png

Allegri heeft nog altijd diezelfde provinciale Cagliari-mentaliteit: een gelijkspel tegen een middenmoter is een goed resultaat. Niets voor niets is zijn winstpercentage over de afgelopen 3,5 jaar slechts 51% verspreid over alle competities. Daarnaast ligt zijn winstpercentage tegen de traditionele top zes op iets van 18%, geloof ik. Schrikbarend.

EDIT Overigens hoor je met dit materiaal gewoon top vijf te draaien. Maar blessures, verkeerde trainer, management, etc. dragen daar allemaal niet aan bij.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Joy4ever wrote:

Seedorf is een Ajacied, dan is het altijd goed. Allegri moet het ook doen met het spelersmateriaal dat hij tot zijn beschikking heeft. Neemt niet weg dat ik hem niet hoog heb zitten als coach zijnde. Lijkt me ook niet iemand die prettig ligt in de groep. Maar goed, wel Milan verder geholpen in de CL. Dat terwijl Milan

in een loodzware poule zat .

Seedorf is meer dan een Ajacied. Zoals Hiddink meer dan PSVer is. Dat zijn mensen van de wereld. De reden dat ik Seedorf hoog heb zitten is niet door zijn Ajax verleden.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Nicolage Rico wrote:

@ Joy: waarom heb jij iemand met het syndroom van Down op je avatar staan?

Vraag ik me ook af. Dacht al dat het Uncle Fester was, maar die heb ik nooit in zo'n groen shirtje zien lopen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Seedorf is een wijsneus 1e klas natuurlijk. Lijkt me een vreselijke trainer om te krijgen.

Als voetballer heb ik weinig op de beste man aan te merken, als je CL's weet te winnen met zoveel verschillende clubs(wel topclubs maar goed) is dat erg knap. In het Nederlands Elftal ergerde ik me altijd aan hem. Ik moet dat eerst nog even zien of de huidige generatie open staat voor professor Seedorf.

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

Mensen, een goede jaarwisseling en hopen op een niet zo grote afgang als afgelopen EK

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1526186_620419564671811_300600999_n.jpg

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

mjk87 wrote:

Mensen, een goede jaarwisseling en hopen op een niet zo grote afgang als afgelopen EK

(afbeelding)

Schitterend!

Jullie ook allemaal een mooie jaarwisseling! En ik wens een jaar vol met voorspoed op sportief vlak voor alle Ajacieden en Oranje fans!

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

mjk87 wrote:

(afbeelding)

Laten we een voorbeeld nemen aan Cruijff en allemaal geïnspireerd raken door de columns van Jaap 'ghostwriter' de Groot...

https://pbs.twimg.com/media/BcvO_v0CcAAa37f.png

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Fernandinho 0-1

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Lekker inderdaad. Dit zou zo'n typische wedstrijd kunnen zijn voor puntverlies.

Het is niet te hopen, gelukkig dus die snelle 0-1.

Daarvoor Bony met een pegel tegen de paal.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Doelpunt vh jaar voor Fernandinho. Ook lekker .

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Was te verwachten. Ze mogen alles doen en zetten geen druk.

Bony kopt 'm binnen. In buitenspelpositie...

Asaharo

• 1042 messages
  • 624 votes

Je zag het zo aankomen... Middenveld loopt er weer bij zoals vroeger.

Asaharo

• 1042 messages
  • 624 votes

Mooi. Touré.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Yaya Youre.

1-2. Dat hakje op 't middenveld was ook briljant.

2 man 't bos in.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

3 punten. Kolarov. 1-3.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

En klaar.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.