• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.189 actors
  • 9.373.535 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

j0enne wrote:

Vanwege de achterban oké, maar grootste mogelijkheden en potentie?

Club met de meeste emotie? Je moet er maar trots op zijn dat ze dat Maasgebouw sloopte..

Feyenoord heeft absoluut meer mogelijkheden en potentie dan PSV, alleen weet Feyenoord ze al 40 jaar niet of nauwelijks meer te benutten. En dan komt het wel wat sneu over om dit als medewerker van Feyenoord over jezelf te zeggen. Maar hij heeft natuurlijk wel gelijk. Feyenoord heeft een groter stadion, veel grotere achterban en qua uitstraling winnen ze het ieder geval landelijk nog altijd ruim van PSV. PSV heeft alleen de laatste 40 jaar veel beter beleid gevoerd vergeleken met Feyenoord. Je hebt wel gelijk dat de emotie ook tegen je kan werken. Bij PSV zitten veel meer fatsoenlijke supporters itt een hoop primitievelingen bij Feyenoord.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

mjk87 wrote:

(quote)

Feyenoord heeft zelfs een grotere potentie dan Ajax. In die haven daar zit zoveel geld en mogelijkheden, daar kan zeker PSV niet tegenop en Ajax eigenlijk ook niet. Dat dat allemaal nu nog niet lukt doet daar niets aan af.

Welnee. Dat havenverhaal is een eeuwige fabel. Daar wordt helemaal niet zoveel in Feyenoord geïnvesteerd. Daarbij heeft Ajax als grootste voordeel dat ze een enorme wereldwijde uitstraling nog hebben. Levert meer en hogere sponsors op, meer tv gelden, meer transfergelden...etc etc. Alles. Dat moet je absoluut niet onderschatten. Ajax heeft natuurlijk ook een flink achterland met sowieso de randstad, maar net als Feyenoord ook eigenlijk overal in Nederland.

stfuympos

• 13360 messages
  • 731 votes

Mwa, als je het mij vraagt is Ajax gewoon zwaar afhankelijk van de CL en de verkoop van spelers als 1 van die 2 wegvalt komen ze in de rode cijfers.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

stfuympos wrote:

Mwa, als je het mij vraagt is Ajax gewoon zwaar afhankelijk van de CL en de verkoop van spelers als 1 van die 2 wegvalt komen ze in de rode cijfers.

Dat is al flink ingekort de afgelopen jaren. Ze hebben toen ze in 2010 op -22 miljoen euro stonden na het boekjaar enorme maatregelen genomen op diverse gebieden. Dus als ze nu CL missen dan zou het financieel geen ramp zijn. Sowieso heeft Ajax weer een gigantisch eigen vermogen van bijna 80 miljoen opgebouwd las ik een tijd terug. Nogal logisch, met enkele recordtransfers en 4 jaar CL voetbal op rij. Hopelijk 5 jaar op rij.

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

stfuympos wrote:

Zoals A&L zegt, niet meer inmiddels. Buiten dat is spelersverkoop een core business van Ajax, dus daar mag je best wat voor inboeken. Of tellen kaartverkoop en recettes ook niet meer anders?

Maar inmiddels zal Ajax quitte draaien, zeker als je de laatste jaarcijfers erbij pakt. Echt dure krachten zijn weg (afschrijving en loon Sulejmani 6 mio per jaar), die bonus van 6 miljoen valt ook weg als Ajax geen CL speelt (immers geen kampioen dan) en ze hebben al een winst van door de 20 miljoen.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

The Oceanic Six wrote:

Welnee. Dat havenverhaal is een eeuwige fabel. Daar wordt helemaal niet zoveel in Feyenoord geïnvesteerd.

Wat weet jij daar nou weer van?

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

stfuympos wrote:

(quote)
Laat hem eerst maar eens met Chelsea de Cl winnen tot nu was er iemand die het wel lukte dus hoe dan ook de betere dan je billemaat.

Di Matteo is een held maar Jose heeft al 2 Cupjes met de Grote Oren binnen natuurlijk...

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Het is wel echt verschrikkelijk voor de club/supporters zo'n mafketel, maar toch ook oh zo vermakelijk

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Wat weet jij daar nou weer van?

Mhow, neem nu die Vrienden van Feyenoord met die Blokland voorop. Die hebben ik weet niet hoe lang liggen schooien om geld. Het duurde geloof ik 3 jaar voordat ze eens die 30 miljoen bij elkaar hebben geschraapt. Kijk naar de historie van Feyenoord na hun EC1 zege. Er zit veel te weinig geld in Feyenoord. Het is niet dat de rijke havenmensen een jaartje weg blijven. Ze blijven altijd weg. Zou me verbazen als dit ooit zou veranderen. Sowieso krijg je niks cadeau, dan zou je hoogstens een dure lening hebben.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Doet me wat denken aan die onnozele Domenech indertijd. Die hield er ook zo'n idiote regels op na.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jawaddedadde wrote:

(quote)

Doet me wat denken aan die onnozele Domenech indertijd. Die hield er ook zo'n idiote regels op na.

Die nam gewoon zelfs een speler niet meer op in de selectie omdat zijn sterrenbeeld hem niet aan stond

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Net een telefoontje gehad van Cocu.

Leuke nieuwjaarsactie van PSV.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

depri83 wrote:

Of hij oud en nieuw bij jou mag vieren?

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Mhow, neem nu die Vrienden van Feyenoord met die Blokland voorop. Die hebben ik weet niet hoe lang liggen schooien om geld. Het duurde geloof ik 3 jaar voordat ze eens die 30 miljoen bij elkaar hebben geschraapt. Kijk naar de historie van Feyenoord na hun EC1 zege. Er zit veel te weinig geld in Feyenoord. Het is niet dat de rijke havenmensen een jaartje weg blijven. Ze blijven altijd weg. Zou me verbazen als dit ooit zou veranderen. Sowieso krijg je niks cadeau, dan zou je hoogstens een dure lening hebben.

Er is heel veel geld in de havens, ook nog eens van mensen die Feyenoord een warm hart toedragen. Het heeft voornamelijk te maken dat ze meer inspraak willen hebben in de club, teveel. Daar zegt Feyenoord - gelukkig - nee tegen. Ook buiten de haven zijn er genoeg bedrijven die willen investeren. Neem nou zo'n Trust. Alleen eist meneer Perridon veel te veel - wil de baas spelen.

Potentie genoeg.

Die 30 miljoen hadden ze vrij snel bij elkaar (de toezeggingen). Alleen wilden de investeerders eerst weten hoe de toekomst van de club exact in elkaar stak/steekt. Zou jij ook willen als je er een paar miljoen inpompt, al acht ik die kans vrij klein.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Tan zet gewoon die club op de kaart, prachtig toch. Ik ben fan!

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Of hij oud en nieuw bij jou mag vieren?

Nee, dat ik me niet al te veel moest aantrekken van die non-valeurs op het mm voetbaltopic.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Dit gaat een favorietje worden van de users in dit topic denk ik

F2014 (2014)

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

3 oplichters bij elkaar......

Benieuwd of het woord zelfverrijking nog zal vallen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Franse film. Ik gok dat Michel Platini wordt gecast voor de rol van Blatter?

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Auburtin is verantwoordelijk voor misschien wel het slechtste filmpje in Paris, je t'aime dus dat kan niks worden.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Gefinancierd door het filmfonds van de Fifa?

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

depri83 wrote:

Ik ook.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Hoewel de humor in het filmpje om te huilen was. Wel acteerwerk van de bovenste plank trouwens!

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Franse team van het jaar ´13

Enyama; Van der Wiel, Alex, Thiago Silva, Maxwell; Thiago Motta, Matuidi, Thauvin; Cavani, Ibrahimovic en Valbuena.

Twittery flikt het maar even. Had er serieuze twijfels bij toen hij naar PSG vertrok maar bewijst het toch inmiddels wekelijks. Vaste rechtsback op het WK, met Janmaat erachter.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Drie Ajacieden, 4 voormalige Eredivisie spelers. Da's toch leuk. En ontzettend knap wat vd Wiel in 2013 heeft laten zien, vooral na de zomer. Een basisplaats pakken bij het gigantisch rijke PSG is toch goed. Geeft ook regelmatig een assist. Wel zou hij eigenlijk eens de stap naar de EPL moeten maken. De Ligue 1 is zo ongeveer na de Serie A en Portugese liga de saaiste van Europa.

Wanted, Dead Or Alive: Miralem Sulejmani | NUsport - Altijd Sport

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Materny wrote:

Vaste rechtsback op het WK, met Janmaat erachter.

Twee rechtsbacks in het veld, lol

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Wiel op de bank natuurlijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.