- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Milan heeft echt niet op alle plekken meer klasse. Jongens als Cillessen, van Rhijn, Moisander, Veltman en Blind staan daar gewoon in de basis. Wat ik al zei, Milan heeft Nigel de Jong en drie behoorlijke spelers voorin. Meer is het niet. Tactisch zijn ze alleen wel redelijk als ze moeten verdedigen. Maar verder is het een triest zootje, staan niet voor niets 12e ofzo. Dat eeuwige onderdanige van Ajax voor zulke ploegen hangt me de keel uit, want ze zijn zeker niet (veel) sterker.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Van Rhijn? Abate is toch wel iets beter lijkt me. Moisander beter dan Mexes lijkt me ook wat overdreven.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Ik zie de bui weer hangen. Zo'n bal hoort in het net te liggen...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hahahaha. Van Rhijn. Hahahaha.
Ik weet dat jouw enige manier van discussiëren dingen belachelijk willen maken is. Geeft niet hoor. Van Rhijn is niet top, maar nog altijd meer dan die Abate ooit zal worden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
PSV speelt best redelijk, maar voorin kan echt niemand scoren zeg. Dit gaat PSV een laagterecord qua goals voor opleveren denk ik.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Ik weet dat jouw enige manier van discussiëren dingen belachelijk willen maken is. Geeft niet hoor. Van Rhijn is niet top, maar nog altijd meer dan die Abate ooit zal worden.
De derde rechtsback van Oranje beter dan de rechtsback van Milan. Dan moeten er al een paar belletjes gaan rinkelen..
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Kunnen jullie wel mekkeren op PSV, maar Standard (onze competitieleider) staat ondertussen alweer 1-3 achter. Tegen fucking Elfsjborg (of iets in de buurt).
Zulte gelukkig enigszins bedeesd aan het stunten (0-0 maar wel geplaatst)
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De derde rechtsback van Oranje beter dan de rechtsback van Milan. Dan moeten er al een paar belletjes gaan rinkelen..
Dat zegt me echt geen reet. Maar goed, wel typisch om uit een heel verhaal 1 naampje uit te pikken om daar een pagina over door te gaan.
Ik vind dat we onszelf in Nederland soms enorm onderschatten. Sommige clubs zijn gewoon nog van naam groot, maar meer niet. Milan, Inter, Man Utd, Lyon, Schalke etc. Dat zijn grote namen, maar echt geen teams die beter zijn dan bv Ajax qua materiaal, op een enkele naam na. Zonder van Persie en Rooney is Man Utd gewoon een heel middelmatig team om wat te noemen. Die angst moeten we eens kwijtraken. Als Ajax gister van Milan had gewonnen, wat had gemoeten, dan was het zeker niet onverdiend dat Ajax boven hen was gekomen.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Ongelofelijk... Geen woorden voor.
Weer uit het niets.

The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik wilde net typen, bijna een uur gespeeld dus PSV zal wel weer de boel gaan verknallen. En ja, 0-1.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Tiny Sanders zal nu een tevreden man zijn, maar hopelijk maakt PSV die gelijkmaker nog. Als je er serieus vanavond uitvliegt, dan moet je PSV voor 10 jaar uit Europa verbannen als straf.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Van vijftien meter
. Zoet staat ook totaal uit positie.
kos
-
- 46693 messages
- 8850 votes
Sommige clubs zijn gewoon nog van naam groot, maar meer niet.
Yup. Zoals Ajax bijvoorbeeld.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wauw, wat een stoere reply. Zeg dan gewoon dat je eigenlijk niet van plan was een discussie op te zoeken.
Ajax is al 10 jaar niet meer het grote Ajax van weleer, maar dat wisten wij al. Maar dit Ajax hoeft voor een hoop ploegen van naam niet onder te doen.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Dat zegt me echt geen reet. Maar goed, wel typisch om uit een heel verhaal 1 naampje uit te pikken om daar een pagina over door te gaan.
Twee naampjes. Van die andere kan ik het me nog voorstellen dat die bij Milan ook op het randje zitten. Van Rhijn erbij is toch wel erg opvallend, al maanden de slechtste speler van Ajax en gister ook weer dissonant, net als tegen Barca... wanneer eigenlijk niet. Maargoed het duurde ook tot het voorjaar geloof ik tot je Janmaat boven Van Rhijn verkoos in Oranje, dus misschien komt dat nog 
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Maar effe wat anders, Koeman heeft niks gehoord van de KNVB, terwijl volgens dezelfde KNVB de kandidaat wel is benaderd. 1+1=Hiddink bondscoach dus?
Laten we hopen van niet.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Janmaat heeft zich gewoon veel beter ontwikkeld. Maar je had het net over de derde optie van Oranje. Maar je kan ook stellen dat vd Wiel momenteel de tweede optie is, terwijl hij voor mij 1 van de beste backs in heel Europa is dit seizoen. Dus zoiets zegt ook niet alles.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Milan heeft echt niet op alle plekken meer klasse. Jongens als Cillessen, van Rhijn, Moisander, Veltman en Blind staan daar gewoon in de basis. Wat ik al zei, Milan heeft Nigel de Jong en drie behoorlijke spelers voorin. Meer is het niet. Tactisch zijn ze alleen wel redelijk als ze moeten verdedigen. Maar verder is het een triest zootje, staan niet voor niets 12e ofzo. Dat eeuwige onderdanige van Ajax voor zulke ploegen hangt me de keel uit, want ze zijn zeker niet (veel) sterker.
Kom kom. Ik kom echt niet verder dan Cillessen en Blind. Zou je van dat team een echt collectief weten te smeden zoals Frank dat bij Ajax heeft gedaan doen ze bovenin mee in Italië, en worden ze in Nederland op straatlengte afstand kampioen.
Individueel betere spelers dan Ajax, maar collectief zwakker dan Ajax.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Janmaat of vd Wiel kun je nog over twisten. Van Rhijn daarentegen is zelfs in de Eredivisie niet duidelijk beter dan de rest van de backs.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Kom kom. Ik kom echt niet verder dan Cillessen en Blind. Zou je van dat team een echt collectief weten te smeden zoals Frank dat bij Ajax heeft gedaan doen ze bovenin mee in Italië, en worden ze in Nederland op straatlengte afstand kampioen.
Individueel betere spelers dan Ajax, maar collectief zwakker dan Ajax.
Ik zeg ook niet dat ze allemaal minder materiaal hebben, maar bij die clubs loopt vrij veel, voor hun doen, middelmaat rond. Dan kan je als ploeg met iets minder kwaliteit, maar met beter voetbal en met een betere visie echt wel net zo goed presteren. Dat Milan dit jaar door ging is vooral erg gelukkig van hun kant. Mazzel gehad in beide duels tegen Ajax.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Dat wordt straks weer flink knuffelen in Ehv ben ik bang.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dat wordt straks weer flink knuffelen in Ehv ben ik bang.
Maar ze hebben wel hard gewerkt hoor! 
Kom op PSV, maak eens 1-1 verdorie 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Njah, Zulte 0-1 achter en staat ook met lege handen. Pffffrt.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Als Ajax tegen Cambuur zondag een man minder krijgt verwacht ik ook niet dat ze achteruit gaan hangen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Volgens mij was dit rood voor Bakkali. Die er trouwens met zijn stukje kauwgom weer erg geïnteresseerd bij loopt.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
De reactie van het publiek toen Bakkali erin kwam sprak ook wel boekdelen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.