• 178.147 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.373.984 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Ongeïnspireerd (jaja...) en laf Ajax. Wat een drama die tweede helft...

Spannend, maar dat was dan ook alles. Bizar slechte voorzetten.

P.S. Balotelli, wat een smeerlap. Had minimaal 3 gele en één donkerrode moeten krijgen. Zowaar net zo erg als Toivonen.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Helaas alleen laatste kwartiertje kunnen kijken, was wel lekker spannend!

Finisterra

• 15532 messages
  • 4695 votes

Een eerste keer zweten en bibberen dit jaar. Al hadden ze het vooral aan zichzelf te wijten. Dortmund mist echt teveel (grote) kansen.

Bijzonder sneu voor Napoli ook, met 12 punten...

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

Heerlijk uitgespeeld door non-voetbal - geheel eens met Merijn - maar ik heb me zitten opvreten, hoor. Wat slim uitgespeeld door vooral Abbiati, Poli en Balotelli. Erg slim. Ben er absoluut niet trots op dat je Ajax zo op afstand moet houden, maar het was noodzakelijk. Allegri tactisch heel sterk vandaag. Proficiat.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Schijtteringklotezooi. Wat een enorme frustratie is dit. Milan kan er echt niks van, maar ze weten wel hoe ze Ajax uit de wedstrijd moeten spelen. Vieze zuigers. Wat een ellende. En ja, Ajax wachtte te lang af. De Boer had meteen Blind op het middenveld zetten. Pas in de slotfase werd het weer echt spannend met een goede invalbeurt van vd Hoorn.

Bahbahbah.

Dat Milan heeft gewoon 90 minuten staan verdedigen tegen een Nederlandse ploeg. Stelletje angsthazen. Ik zou me schamen als ik Milan was. Al zijn ze wel door, wat telt.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Felicitaties aan de Milan supporters hier. Over twee wedstrijden niet de terechte winnaar, maar er is meer in voetbal dan gerechtigheid. Trots op m'n clubbie.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Finisterra wrote:

Bijzonder sneu voor Napoli ook, met 12 punten...

Ongelofelijk ja. Met 12 punten eruit .

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

En dan gaat Zenit door met 6 punten terwijl ze 4-1 onderuit gaan bij de nummer laatst.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Materny wrote:

Italianen weten wel wat verdedigen is, respect voor de manier waarop ze dat hebben gepresenteerd.

Fantastisch he, de hele trukendoos ging open. Zo'n Balo kun je toch maar beter in je ploeg hebben op zo'n moment. Howard had het er maar weer druk mee...

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

En dan is toch Milan de enige Italiaanse club in de CL. Wat zei ik - hypotetisch dan, hè?

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

En bah bah, op twee doelpunten na niet bij de beste vier nummers drie. Mogen we in de EL dus aantreden tegen de poule winnaars van de EL of een van de beste vier nummers drie uit de CL.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

otherfool wrote:

(quote)

Fantastisch he, de hele trukendoos ging open. Zo'n Balo kun je toch maar beter in je ploeg hebben op zo'n moment. Howard had het er maar weer druk mee...

Die vieze Balotelli had direct rood moeten krijgen na de rust voor die charge op ik meen Blind zijn hiel.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Zul je zien dat we in de Europa League tegen Napoli of Juventus moeten spelen

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Geweldig hoe Milan Ajax uit het spel halen waardoor het nog moeilijker is. Zuid-Europeanen, Zuid-Amerikanen, Duitsers, allemaal bezitten ze psychologische oorlogsvoering. Zal altijd lastig concurreren blijven voor Nederlanders.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

The Oceanic Six wrote:

Schijtteringklotezooi. Wat een enorme frustratie is dit. Milan kan er echt niks van, maar ze weten wel hoe ze Ajax uit de wedstrijd moeten spelen. Vieze zuigers. Wat een ellende. En ja, Ajax wachtte te lang af. De Boer had meteen Blind op het middenveld zetten. Pas in de slotfase werd het weer echt spannend met een goede invalbeurt van vd Hoorn.

Bahbahbah.

Dat Milan heeft gewoon 90 minuten staan verdedigen tegen een Nederlandse ploeg. Stelletje angsthazen. Ik zou me schamen als ik Milan was. Al zijn ze wel door, wat telt.

Na de rode kaart gingen ze verdedigen ja. Niet gek, lijkt me.

Hun instelling in de Arena was wel echt genant, vanaf minuut 1.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Wat is die van Rhijn slecht trouwens. Overigens is het nu jammer, maar waarschijnlijk wel leuker voor Ajax om in de Europa League te spelen. Als je in de volgende ronde tegen een Europese topper speelt, is er waarschijnlijk ook weinig eer te behalen. Nu kan je in ieder geval nog iets bereiken.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

otherfool wrote:

(quote)

Die schijtluis durfde Balo niet zijn tweede geel te geven, waar hij wel recht op had. Maar ik kan niet kwaad zijn op Balo, ben circa 150 euro rijker geworden dankzij maffe Mario toen ik op Italië had ingezet in de halve finale tijdens het laatste EK.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Na de rode kaart gingen ze verdedigen ja. Niet gek, lijkt me.

Hun instelling in de Arena was wel echt genant.

Ze zijn al het hele seizoen gênant. Inclusief vanavond. Ook met 11 man deden ze helemaal niks. Echt triest dat een 7 voudig CL winnaar is afgezakt tot zo'n zielige ploeg.

Maargoed, gefeliciteerd Harco.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Mwah, zie niet in wat er genant aan is. Italianen vinden een gelijkspel in een uitwedstrijd gewoon een goed resultaat, wat ook gewoon zo is. Nou juist door zo berekenend te zijn word je een winnaar.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Naomi Watts wrote:

Geweldig hoe Milan Ajax uit het spel halen waardoor het nog moeilijker is. Zuid-Europeanen, Zuid-Amerikanen, Duitsers, allemaal bezitten ze psychologische oorlogsvoering. Zal altijd lastig concurreren blijven voor Nederlanders.

True story.

%%%%%%

• 2543 messages
  • 1234 votes

Hoe de trainer van AC Milan (7 voudig cl winnaar) bij een ingooi de bal uit de handen slaat van een Ajax speler om tijd te winnen.....

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Frankie laat zich een beetje kennen. Stoute ballenjongens, tijdrekken? Absoluut een factor, maar de blaam ligt bij Ajax. Gelukkig corrigeert hij zich inmiddels.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

%%%%%% wrote:

Hoe de trainer van AC Milan (7 voudig cl winnaar) de bal uit de handen slaat van een Ajax speler om tijd te winnen.....

Al was dat een epic fail

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Bojan trouwens echt goed gespeeld, met goede acties. Alleen ja, misschien had je dan toch Hoesen eerder moeten brengen. Hij komt er langs, maar dan is er niemand..

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Ik snap de wissel van Horny wel maar liever had ik gezien dat hij die laatste wissel had gebruikt om Van Rhijn uit mijn lijden te verlossen. Ligeon is sneller, verdedigend beter en geeft betere voorzetten.

Wel weer de 0 gehouden...

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

otherfool wrote:

(quote)

Op zo'n momenten snap ik de 'liefhebber' Otherfool niet. Schwalbes, janken, een 100% rode-kaart-overtreding, wat is daar zo fantastisch aan?

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Ik snap de ergernis van De Boer wel, maar hoe moet Webb verder (los van 1 of 2 minuutjes meer tijd bijtellen) in godsnaam tegen die maniertjes van Milan optreden dan?

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Kai wrote:

(quote)

Op zo'n momenten snap ik de 'liefhebber' Otherfool niet. Schwalbes, janken, een 100% rode-kaart-overtreding, wat is daar zo fantastisch aan?

Ook waar. Balo kan zo worden opgenomen in zijn zo verfoeide Catalaanse selectie.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

merijn82 wrote:

(quote)

True story.

Blijft inderdaad een probleem, voetballend kunnen ze prima mee, in veel gevallen zelfs beter maar zoveel kenmerkende voorbeelden. Waar de beroemde wedstrijd tegen Portugal het meest schrijnende voorbeeld is. Het is echt geen toeval dat je zovaak de deksel op zo'n manier op de neus krijgt.

Zoals Herman Kuiphof jaren geleden al treffend zei: zijn we er toch weer ingetuind.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Die ziekenhuisballen de hele tijd van Denswil en Schone, werden jullie daar ook zo verdrietig van?

Over de wedstrijd zelf, te weinig afgedwongen van Ajax. Vond ze niet in beste doen en te weinig creeeren. Grootste kans in de tweede helft was nog die vanaf rechts van Klaassen, en dat was al niet zo'n hele grote. Verder veel opportunisme maar weinig hoogstaand voetbal.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.