- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Wat zijn mooie auto's en in welke auto rij je zelf
Wat zijn mooie auto's en in welke auto rij je zelf
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Mijn dealer zei van de week weer dat mijn auto naar weed stonk. Maar het leuke is dat ik geen weed rook en mijn vrienden ook niet. En ik douche 2 keer per dag. Er is dus iets aan het rotten, maar ik weet niet wat.
Mijn bakkie, nog steeds tevreden mee.

U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Mijn dealer zei van de week weer dat mijn auto naar weed stonk. Maar het leuke is dat ik geen weed rook en mijn vrienden ook niet. En ik douche 2 keer per dag. Er is dus iets aan het rotten, maar ik weet niet wat.
Ik ben ook wel benieuwd wat het zou kunnen zijn...
Toffe bak.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Momenteel geen idee of ik binnen 2 - 3 jaar een auto ga kopen.
Nooit een échte behoefte aan gehad. Voor de weinige keren dat ik een auto neem, is het die van iemand anders.
Soms zou ik het heel graag willen (bij slecht, koud weer of OV-vertragingen), maar soms toch ook weer niet (altijd de BOB, altijd de pineut omdat je een auto hebt, etc.)
Maarja, wil toch na een aantal jaren weer op vakantie tijdens de zomer en wil graag een 'road trip' houden, maar om een auto alleen daarvoor te kopen, tsk. Het zal wel op huren uitdraaien.
Maar mocht ik binnen een aantal jaren een auto kopen, zal het misschien een Seat Leon, VW Golf of BMW serie-1 zijn. Hoop wel dat ik geld over heb 
stinissen (crew films & series)
-
- 23439 messages
- 76925 votes
Vandaag aangeschaft Ford Fiesta 1.6 Titanium (2010) alleen zit er een grotere achterspoiler op en extra leren bekleding
Overige opties
ABS (anti blokkeer systeem), Achterbank neerklapbaar in ongelijke delen en voorzien van armsteun en hoofdsteunen, Bestuurdersstoel met verstelbare zithoogte, Binnenspiegel automatisch dimmend, Bluetooth Carkit (affabriek), Buitenspiegels elektrisch inklapbaar, Buitenspiegels elektrisch verstelbaar, Buitenspiegels verwarmbaar, ESP (elektronische stabiliteits programma), Parkeersensoren achter, Privacy glass, Ramen voor elektrisch bedienbaar, Regensensor, Voorruitverwarming
.Carrosserie Hatchback Transmissie: 5 versnellingen Brandstof Benzine Veiligheid (Euro NCAP): Energielabel: C CO2-uitstoot: 134 g/km Verbruik: +/- 1 op 15 Vermogen: 120 pk Topsnelheid: 193 km/u 0 tot 100 km/u:

jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Is dat de nieuwe focus?
Edit: Ah Fiesta dus! Mooi wagentje! Heb je hem ook in dat frambozenkleurtje?
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Ik heb zelf geen auto omdat ik zo'n linksradicale milieu-extremist ben die het niet nodig acht om een auto te hebben. Dit aangezien ik met het openbaar vervoer en de fiets binnen 40 minuten van mijn huis op het werk kan komen (en andersom) en ook alle andere dingen (supermarkt, voetbalclub, vrienden, kroeg) met de fiets prima te doen zijn. Alleen als ik nachtienst heb (en treinen 's avonds laat en 's ochtends heel vroeg nu eenmaal wat minder vaak rijden) leen ik de auto van mijn ouders. Een drie maanden oue grijze Citroen C3. Prima karretje!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ben nog steeds heel blij met mijn waggeltje! 
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
Heel mooi.
@moviemafketel, kerst boom vervoerd?
-
- 23439 messages
- 76925 votes
Is dat de nieuwe focus?
Edit: Ah Fiesta dus! Mooi wagentje! Heb je hem ook in dat frambozenkleurtje?
deze is het
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Qua kleur matcht hij goed met mijn autootje. Zouden een fruitige combinatie zijn. 
-
- 23439 messages
- 76925 votes
hahahah dan matchen wij misschien ook wel 
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Ik vind echt dat er nu een crewlid moet zijn die wat aan deze flirts doet 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
He, ik flirt niet hoor. Nouja, behalve met stinissen zijn auto dan. Erg mooi dingetje, ik hou wel van dat soort kleurtjes. Weer eens wat anders dan standaard rood/zwart/wit.
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Excuses Eline. Ik wil 'flirts' inruilen voor 'flirt', geen joker inzetten, stop de tijd!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Even ophelderen, voordat ik weer de schuld krijg.
Zou de 3e keer zijn deze week.
Heeft je vrouw ook geen auto Pruim? Ik zou acuut depressief worden als ik vanaf morgen autoloos door het leven zou moeten gaan. Kan het me niet meer voorstellen. Eerst met de bus, dan met de trein, dan nog een flink stuk lopen naar het werk.. en dan met dit weer? Nee, geef mij het autooke dan maar.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
De mijne is 12 meter lang met eigen chauffeur. De kleuren zijn hetzelfde als op de foto, maar bij mij staat er een andere tekst bovenin de balk. Verder een prima dingetje, zolang hij het nog doet.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Kost je zeker veel duiten als je moet tanken. 
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Mijn vrouw is bezig met het halen van haar rijbewijs. Maar ook zij is redelijk anti-auto en haalt 'm (net als ik in het verleden) meer omdat het een soort van 'sociaal verplicht' wordt. Misschien, waarschijnlijk zelfs, is het feit dat zij geen rijbewijs heeft ook wel een reden dat we geen auto hebben. Dan zou ik altijd moeten rijden. En ik vind autorijden, en auto's zelf ook, echt totaal niks aan. Dan liever de fiets of de trein. De bus neem ik nooit, omdat ik dan weer wel net zo lief een auto leen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
True, ik vind auto's ook niet boeiend, maar het is nou eenmaal verdomde handig. En ik vind het openbaar vervoer ontzettend duur geworden, echt spijtig. Hier ben je rond de 6 euro kwijt als je even met de bus op en neer naar het centrum moet, als het niet meer is.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Retourtjes zijn er volgens mij niet meer, wat met de strippenkaart wel was. Binnen zoveel minuten kon je terug op dezelfde strippen, nu dok je gewoon weer de rit.
Een auto is verdomde handig, maar ik heb hem niet nodig. Ik werk als freelancer, dus veel thuis. Alles is bij mij op loop- of fietsafstand. De bus pak ik alleen naar CS als het vies weer is. En twee vrienden wonen bij mij in de buurt, dus daar lift ik mee als we ergens naar toe gaan.
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Ik heb een OV-maandkaart voor het traject Hoogezand-Groningen. En die OV-maandkaart krijg ik van mijn werk volledig vergoed. Het reizen binnen die zone (en ach, ik kom toch nooit de provincie uit verder
) kost mij dus niks.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ah dat is wel fijn ja, dan heb je inderdaad geen auto nodig, als je er toch niet van afhankelijk bent.
-
- 10970 messages
- 2790 votes
De mijne is 12 meter lang met eigen chauffeur. De kleuren zijn hetzelfde als op de foto, maar bij mij staat er een andere tekst bovenin de balk. Verder een prima dingetje, zolang hij het nog doet.
(afbeelding)
Hey de Cartesiusweg! Utrecht?
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Afhankelijk van een auto ben je in ieder middelgroot dorp tot stad natuurlijk nooit. Afhankelijk als in dat het een noodzakelijk kwaad is. Afhankelijk als in er aan gewend zijn misschien wel. Maar dan moet je van die gewenning af. En nu genoeg pseudo-intelectuele uitspraken van deze anti-auto-man. Morgen wacht het OV weer op mij. Van Hoogezand naar Rotterdam, Kralingen om precies te zijn. 256,2 km volgens de routeplanner. Kon met al die sneeuw en ander soort ellende op en rond het spoor wel eens een erg lange treintocht worden. Met een tas vol bier en whiskey, dat allemaal op moet, is de auto dan echter absoluut geen overweging!
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Hey de Cartesiusweg! Utrecht?
-
- 10970 messages
- 2790 votes
De aanleg van dat spooremplacement aan de Cartesiusweg een jaar of 5 geleden was nog een project van mij 
Film Fan
-
- 939 messages
- 2187 votes
Kwam ik donderdag middag op de A2 bij Utrecht (Hessing) tegen. Als ik deze zie dan maakt mijn hart een sprongetje. Je komt ze in Nederland (helaas) zelden tegen. Mijn liefde voor dit merk is begonnen met de Countach. Ik was in Lugano er daar kwam een zwarte voorbij rijden. Ik bleef idioot lang in de verte turen om nog een glimp op te vangen, onvergetelijk moment. Ik zal zo'n ding nooit in mijn bezit hebben maar ik heb toch weer een oudejaarslot gekocht, dat droomt best lekker.

Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Hé Pruim en Riesma, hoe doen jullie dat als je favoriete bier in de aanbieding is?