- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Wat zijn mooie auto's en in welke auto rij je zelf
Wat zijn mooie auto's en in welke auto rij je zelf
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Bwa, iemand in mijn klas die 18 is rijdt nu met dit:

Wel in het zwart en ook 2dehands. Maar stel dat je hem krijgt, moet je ook wel de belasting betalen, de brandstof, de onderhoudskosten,....
Wat vinden jullie van de nieuwe A1 ?

Ik zou hem wel willen, als eerste wagen 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Bwa, iemand in mijn klas die 18 is rijdt nu met dit:
(afbeelding)
Wel in het zwart en ook 2dehands. Maar stel dat je hem krijgt, moet je ook wel de belasting betalen, de brandstof, de onderhoudskosten,....
Een Turk zeker?
Sorry, vooroordeel. Toch, hier in de metropool Veendam, zie ik ze zo vaak rijden. Turken in BMW's enzo. Komt omdat ze die vaak met een groep kopen en ze dan om de beurt er een paar dagen mee mogen rijden.
BTW, Rianneke: Ik snap precies wat je bedoelt. Toen ik geen rijbewijs had, miste ik ook totaal niks. Alles kan toch met de bus of met het fietsje, dacht ik. Tót je je rijbewijs hebt. Echt meid, er gaat een wereld voor je open.
Zoals jij weet mag ik nu geen auto meer rijden en tering zeg, wat mis ik het nu. Veel meer zeg maar dan voordat ik een rijbewijs had. Auto rijden is gewoon leuk, weet zeker dat jij het ook leuk gaat vinden!
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Ik dacht dat jij zo'n hekel had aan auto's, Dijk.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Dat zeker, behalve als ik er zelf baat bij heb.
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Een Turk zeker?
Neen, een Belg.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Auto James Bond Onder De Hamer - Algemeen - Video - Zie.nl
Het is dat ik 't geld niet heb, anders wist ik het wel. 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Dadelijk geen meer..... Heb in 3 jaar tijd 4 auto's gehad, en om de zoveel tijd is er wel weer wat mee. Rij nu 8 maanden renault megane ( 600 km per week ). Apk 2 maanden geleden kwam ik uit op 400 euro, en nu is m'n cillinderkop toe aan reparatie ( 700 a 800 euro ) of vervanging (€ ?). Nekslag voor iedereen die studeert, echt niet meer normaal..........
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Je had ook niets slechters kunnen kiezen dan een tweedehands Renault... 
Maandag mag ik mijn nieuwe Octavia ophalen 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
dat is een reden waarom het verstandig is om geen auto te kopen als je studeert... en zeker als je dichtbij studeert en geen andere reden hebt m.b.t aanschaf van een auto.
ikzelf heb nog geen auto, af en toe behoefte om er 1tje te kopen en vaak weer niet, toch even wachten op een verantwoordelijke inkomen.. tot zover alles met de scooter en openbaar vervoer (
), motor rust nu in de schuur, want met al dat wind, regen en gladheid is de lol ervan af.. afwachten tot mei/juni
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Dadelijk geen meer..... Heb in 3 jaar tijd 4 auto's gehad, en om de zoveel tijd is er wel weer wat mee. Rij nu 8 maanden renault megane ( 600 km per week ). Apk 2 maanden geleden kwam ik uit op 400 euro, en nu is m'n cillinderkop toe aan reparatie ( 700 a 800 euro ) of vervanging (€ ?). Nekslag voor iedereen die studeert, echt niet meer normaal..........
Ai, een Renault kopen is sowieso nooit een goede keuze imo.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Niet alleen de looks....
Electro... turbine... 0-100 in 2,4 sec. Pff....
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Inmiddels toe aan mijn derde Ibizaatje, deze komt uit 2007 (weer 'n zwarte). Heerlijke auto! Mijn vriend heeft een Leon van ongeveer een half jaar oud (auto van de zaak, lucky bastard!). Rijd zo mogelijk nóg fijner! 
kos
-
- 46690 messages
- 8847 votes
(embed)
Niet alleen de looks....
Electro... turbine... 0-100 in 2,4 sec. Pff....
een beetje TE als je het mij vraagt.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Had 'm tijdje terug al gezien. Inderdaad zeg, wat een bak! Wat betreft de acceleratie, het ultieme geneesmiddel voor mensen met rugklachten.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Kon het niet op internet vinden, maar misschien kan iemand mij vertellen of het aan te raden is om m'n bandenspanning extra hoog te zetten vanwege de kou deze week of is dat juist niet goed? Ik weet het niet. Aanstaande vrijdag moet ik minimaal 5/6 uur rijden.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Als je in (diepe) sneeuw rijdt is een lagere bandenspanning theoretisch beter. Maar als je gewoon over de snelweg gaat gewoon op de normale druk laten staan.
kos
-
- 46690 messages
- 8847 votes
Ben wel extreem blij met mn winterbandjes moet ik zeggen!.
had ze eigenlijk alleen maar genomen omdat het in Duitsland verplicht is en ik daar regelmatig moet zijn, maar het rijdt ook echt enorm fijn.
Ik merk echt niks van de sneeuw.
Alleen jammer dat al die prutsers bij een beetje sneeuw zowat stapvoets gaan rijden zodat ik alsnog nergens door kan rijden.
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Gisteren ook, was hier nog niet eens zo heel druk maar iedereen ging standaard 10/15 km/u rijden. Voorzichtig zijn, prima, maar dit hoeft ook weer niet.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Als je in (diepe) sneeuw rijdt is een lagere bandenspanning theoretisch beter. Maar als je gewoon over de snelweg gaat gewoon op de normale druk laten staan.
Thanks Jarno!
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Was vandaag even m'n auto naar de dealer brengen. Stuit ik in de showroom opeens op een zilveren Alfa Romeo Mito. Spontaan verliefd!!
Interieur vind ik vaak nog belangrijker dan exterieur. Bij deze totaal niet verkeerd. Dat wordt doorsparen, hehe.

moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Mijn dealer zegt altijd dat die Italianen motorisch niet te vertrouwen zijn, maar ja hij kan mij alles wijsmaken
Ik vind Alfa sowieso een mooi merk.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Ik vind Alfa een van de mooiste merken, maar ik hoor ook weleens dat het allemaal niet erg betrouwbaar is (vooral elektronica).
Ze maken 3-deurs hatchbacks gewoon net zo luxe en statig als van die grote wagens en dat is gewoon cool. Maar tegenwoordig zie je dat bij andere merken ook steeds vaker.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Ferrari is mooi en indrukwekkend, maar geef mij maar Aston Martin.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Interieur van mijn auto. Ziet er altijd uit alsof ie net uit de fabriek komt. De complimenten die ik daarover krijg zijn altijd erg leuk.