• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.105 votes
Profile

Leuke weetjes!

dave

• 1079 messages
  • 885 votes

Olifanten zijn de enige zoogdieren die niet kunnen springen.

De Egyptenaren trainden bavianen op om ober te spelen.

Er worden in de V.S. jaarlijks 5 miljoen tanden uitgeslagen.

Stripverhalen met Donald Duck in de hoofdrol werden ooit verboden in Finland omdat hij geen broek droeg.

Volgens het Kinsey Rapport uit 1992 bedraagt de gemiddelde ejaculatiesnelheid 18 kilometer per uur.

planet_of_death

• 3962 messages
  • 178 votes

dave wrote:

Stripverhalen met Donald Duck in de hoofdrol werden ooit verboden in Finland omdat hij geen broek droeg.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

JacoBaco wrote:

(quote)
Ik heb een stukje gevonden over Junk Food

Een stukJE?!

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Ik hoop dat jij het ook een beetJE interessant vond, Amity.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

dave wrote:

Volgens het Kinsey Rapport uit 1992 bedraagt de gemiddelde ejaculatiesnelheid 18 kilometer per uur.

De Mile High Club niet meegerekend denk ik

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Bottleneck wrote:

(quote)

De Mile High Club niet meegerekend denk ik

pfff, ik schiet een volwassen vent van drie hoog van zijn brommer. Vanuit stilstand he!

dave

• 1079 messages
  • 885 votes

jarno1975 wrote:

(quote)

pfff, ik schiet een volwassen vent van drie hoog van zijn brommer. Vanuit stilstand he!

Als je hetzelfde kan vanuit een vliegtuig krijg je m'n respect. Ben overigens benieuwd hoe je vrouw/vriendin er uitziet, ze krijgt het blijkbaar hard te verduren.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

JacoBaco wrote:

Ik hoop dat jij het ook een beetJE interessant vond, Amity.

EnorM

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Seks is een goed middel om dementie tegen te houden. Seks stimuleert namelijk de aanmaak van nieuwe hersencellen en zou daarom een uitstekende remedie zijn tegen dementie. Nog andere middelen om de dementie te weren zijn een eindje gaan lopen of het oplossen van cryptogrammen. Volgens professor Barlett van de Universiteit van Queensland maakt mentale en fysische training nieuwe hersencellen aan en voedt die ook. Zo blijven de cellen functioneel en houden ze ziekten als Parkinson en Alzheimer op afstand. De chemische stof die voor de nieuwe cellen zorgt, wordt blijkbaar het meest gestimuleerd tijdens seks. Je moet dus niet per se een eindje gaan lopen, er zijn zelfs nog leukere manieren om nieuwe cellen aan te maken.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Bedankt Speedy,,,en dat vertel je net nu ik van een rustige oude dag wilde gaan genieten...

Maar wellicht vergeet ik het advies binnenkort wel weer

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Kuru of 'lachziekte' is een aandoening die 100% zekerheid biedt op een fatale afloop. Ze lachen zich letterlijk dood. Gelukkig komt ze enkel voor bij de Fore-stam in Nieuw-Guinea. De Fore's krijgen kuru door het eten van de hersenen van hun verslagen vijanden.

(afbeelding)

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

jarno1975 wrote:

Kuru of 'lachziekte' is een aandoening die 100% zekerheid biedt op een fatale afloop. Ze lachen zich letterlijk dood. Gelukkig komt ze enkel voor bij de Fore-stam in Nieuw-Guinea. De Fore's krijgen kuru door het eten van de hersenen van hun verslagen vijanden.

(afbeelding)

Dat is een variant van BSE, gekke koeienziekte of Cruetzfeld-Jakob heeft ook in Europa (vooral GB) een aantal slachtoffers gemaakt. Met hard lachen heeft dat overigens niet veel te maken.

Gonzo8000

• 484 messages
  • 10 votes

Het orgasme van een varken duurt 30 minuten. En dolfijnen zijn naast de mensen de enige dieren die sex hebben voor het plezier.

Ik wou dat mijn moeder een dolfijn was en mijn vader een varken.

Gonzo8000

• 484 messages
  • 10 votes

speedy23 wrote:

Seks is een goed middel om dementie tegen te houden. Seks stimuleert namelijk de aanmaak van nieuwe hersencellen en zou daarom een uitstekende remedie zijn tegen dementie. Nog andere middelen om de dementie te weren zijn een eindje gaan lopen of het oplossen van cryptogrammen. Volgens professor Barlett van de Universiteit van Queensland maakt mentale en fysische training nieuwe hersencellen aan en voedt die ook. Zo blijven de cellen functioneel en houden ze ziekten als Parkinson en Alzheimer op afstand. De chemische stof die voor de nieuwe cellen zorgt, wordt blijkbaar het meest gestimuleerd tijdens seks. Je moet dus niet per se een eindje gaan lopen, er zijn zelfs nog leukere manieren om nieuwe cellen aan te maken.

En wat gebeurd er nou met je hersencellen als je sex-cryptogrammen oplost tijdens het lopen.

Dan ben je binnen de korste keren slimmer als Einstein??

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Orgasme van 30 minuten? Teringjantje, moet er niet aan denken.

Word je helemaal waus in de kop lijkt me.

Reinoir

• 682 messages
  • 449 votes

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Gonzo8000 wrote:

Ik wou dat mijn moeder een dolfijn was en mijn vader een varken.

Zet snel een foto in het user pics topic! Dan kunnen we zien of het misschien wel zo is.

Gonzo8000

• 484 messages
  • 10 votes

kijk maar eens op wikipedia bij Gonzo (stijl) dan weet je i.i.g wat ik ben.

Waar denk je dat die lange neus voor dient

hehehe

Complot

• 1 messages
  • 0 votes

Wist u dat....

- Het soms lijkt dat U op Moviemeter de grootste voorbeelden van censuur kunt zien.

- Het lijkt alsof er sprake is van vriendjespolitiek.

- Bepaalde gebruikers niet genoemd mogen worden op MovieMeter, deze berichten zullen worden verwijderd of gewijzigd.

- U wel een PM naar bepaalde moderators mag sturen over users die niet op het forum genoemd mogen worden.

- U geen tot weinig uitleg krijgt als u daar om vraagt

- U wordt betrokken kunt worden bij discussies tussen moderators en uitgelogde/ gebande users als u deze persoonlijk kent

- Bepaalde moderators niet professioneel over komen en gebruik maken van machtsmisbruik.

- U niet over gebande/uitgelogde users mag discusseren.

- Er veel user zich uitloggen omdat zij aangeven dat MovieMeter achteruit gaat

- Dit bericht binnen een bepaalde tijd verwijderd zal worden verwijderd/gewijzigd door een van de moderators en ik een IP-ban zal krijgen, omdat dit soort berichten niet zijn toegestaan.

Toch verzoek ik aan de moderators dit bericht te laten staan. Dit is mijn mening en ervaringen van anderen en mijzelf. Dit is een openbare website waar vrijheid van meningsuiting volgens de wet is toegestaan!

Mocht dit bericht toch gewijzigd en/of verwijderd worden, verwacht ik hier een duidelijke uitleg bij.

Bartt88

• 1577 messages
  • 1019 votes

Complot wrote:

Dit is een openbare website waar vrijheid van meningsuiting volgens de wet is toegestaan!

Lijkt me dat je je gewoon aan de regels van MM hoort te houden. Iets wat jij in het verleden niet heb gedaan, vermoed ik.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Klein beetje waarheid is het wel.

Soms en dan vooral wordt het toevoegen van film niet erg gewaardeerd.

Wel dat wij, die films toevoegen er veel tijd in steken en het vrijwillig doen om de site te helpen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Waar heb jij het nou weer over, 606?

Eerst een account aanmaken om voornamelijk dit hier neer te zetten, gok ik, en ook nog de moeite nemen een top 10 in elkaar te flansen? Wellicht blijft deze user dan wel voor langere tijd. Gezellig.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Het is in ieder geval niet toegestaan op MM een nieuwe username te nemen Remi.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Doe het dan onder je eigen naam ja, als je zo graag dit met iedereen wil delen.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Elineloves wrote:

Waar heb jij het nou weer over, 606?

Over het onderwerp Moderators en crew.

Heb al met iemand gesproken die het ook zo ervaart.

Of mag ik dat niet zeggen wat mijn gevoel er over is.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jawel, maar doe dat dan gewoon bij de moderators zelf, in plaats dat je meedoet aan het moddergooien.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Elineloves wrote:

Jawel, maar doe dat dan gewoon bij de moderators zelf, in plaats dat je meedoet aan het moddergooien.

Wil het geen moddergooien noemen, en zeg alleen dat ik het met 1 ding eens ben.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

606 wrote:

Klein beetje waarheid is het wel.

Soms en dan vooral wordt het toevoegen van film niet erg gewaardeerd.

Wel dat wij, die films toevoegen er veel tijd in steken en het vrijwillig doen om de site te helpen.

Vreemd dat je het zo ervaart dat jouw inzet bij het toevoegen van films niet wordt gewaardeerd. Mag ik vragen waar je dat uit opmaakt?

-edit- 606 vervolgt de discussie via PM, dat men het even weet. Verder geen probleem en mijn vraag is beantwoord. Ik kan er nog over zeggen dat het toevoegen van films (in principe) altijd gewaardeerd wordt, maar ook daar gelden regels voor, natuurlijk. En in het 'zelf films toevoegen...'-topic is de crew toch ook regelmatig behulpzaam om met het één of ander te helpen?

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Wéér een gebande ex-gebruiker in zicht ?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.