- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Leuke weetjes!
Leuke weetjes!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nee hoor, hij was niet geband.
Brix
-
- 19675 messages
- 5112 votes
Gelukkig, ik vreesde al een beetje dat ' Mr. Boemerang' weer was teruggekeerd. 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ik vreesde al een beetje dat ' Mr. Boemerang' weer was teruggekeerd.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Mr Boemerang? Wie is dat..?
Is meer een geintje, een boemerang komt ook telkens terug.
Net als een gebande persoon die zich telkens weer opnieuw inschrijft.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Een boemerang komt ook telkens terug. Net als een gebande persoon die zich telkens weer opnieuw inschrijft.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Gebande personen kunnen toch niet terugkomen, of ben ik nu abuis? Hoe dan ook..
Is gebeurd en gebeurd wel degelijk.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Alle uitwerpselen van de mensen in een vliegtuig werden vroeger uit het vliegtuig geworpen! Maar omdat het in de lucht wel zo'n -50 graden kan zijn wordt al de poep en plas bevroren en gaat het kapot in de lucht. Het zou niet zo lekker zijn als je bijvoorbeeld over straat loopt en je krijgt allemaal poep en plas over je heen! In moderne vliegtuigen slaan ze de uitwerpselen op in een tank.
@ 606: Ok.
Brix
-
- 19675 messages
- 5112 votes
Is gebeurd en gebeurd wel degelijk.
Méér dan één keer zelfs 
(En bedankt voor de uitleg betreffende mijn 'Mr. Boemerang' grapje. Zo was het inderdaad bedoeld)
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
En bedankt voor de uitleg betreffende mijn 'Mr. Boemerang' grapje. Zo was het inderdaad bedoeld)
Had ik ineens een heldere ingeving zeg !!
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ik vraag me af welke gebande personen je bedoelt, Brix...?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik vraag me af welke gebande personen je bedoelt, Brix...?
Dat weet niemand denk ik tenminste !!
Brix
-
- 19675 messages
- 5112 votes
Dat hang ik hier liever niet aan de 'grote klok', want ik weet niet hoe de mods daarop reageren. 
boozebelly
-
- 1428 messages
- 1905 votes
Wisten jullie..........
Dat het, volgens de wet, in de Amerikaanse staat Ohio is toegestaan om een kernbom in je bezit te hebben?
Echter......het is niet toegestaan om hem af te laten gaan. Doe je dat wel, dan riskeer je een boete van 500 dollar.
Dat staat werkelijk zo in het wetboek aldaar 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ok, weten jullie dat:
Wanneer ogen op een foto rood zijn, dan zie je het netvlies met de bloedvaten. De pupil is een opening in de iris: een opening kan het licht niet terugkaatsen. Een "voorflits" veroorzaakt een pupilreflex; binnen 1 seconde worden de pupillen kleiner. De flits tijdens het maken van de foto verlicht de persoon, maar van het flitslicht dringt slechts een klein deel het oog binnen ( en daarvan zal slechts een zeer gering deel terugkaatsen en door de pupil weer naar buiten dringen). De pupillen zijn dan donker op de foto.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Echter......het is niet toegestaan om hem af te laten gaan.
Brix
-
- 19675 messages
- 5112 votes
@ Jacobaco:
Aha, zo zit dat dus.
De rode oogjes op foto's kun je met een paar muisklikken verwijderen via de 'foto bewerken' optie op je pc.
Maar dat weet waarschijnlijk iedereen al lang.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Ik kan dat op de camera zelf al. (niet altijd succesvol en soms zit hij ergens rode ogen waar die niet zijn. In een kledingstuk bijvoorbeeld).
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Hoe weet een trekvogel of hij de overkant van een zee kan bereiken?
Hij doet het gewoon en vertrouwt daarbij op zijn magnetisch kompas, orienteert zich op de maan en sterren, luistert naar de golven en ruikt de oceaan.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2363 votes
Hoe weet een trekvogel of hij de overkant van een zee kan bereiken?
Hij doet het gewoon en vertrouwt daarbij op zijn magnetisch kompas, orienteert zich op de maan en sterren, luistert naar de golven en ruikt de oceaan.
Shit, ik dacht dat ik op het "just a joke" topic zat. Dan valt het antwoord toch ietwat tegen.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes

Weet jij dan wel of een blinde hoogtevrees kan hebben?
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
als hem wordt verteld dat ie naast een 200 meter diepe afgrond staat dan draait zn maag ook wel drie keer om denk ik.
Of als ie een ladder beklimt, gaat het meer om de gedachte van vallen en dat je hoog staat, dan het echt zien..(?)
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
als hem wordt verteld dat ie naast een 200 meter diepe afgrond staat dan draait zn maag ook wel drie keer om denk ik.
Of als ie een ladder beklimt, gaat het meer om de gedachte van vallen en dat je hoog staat, dan het echt zien..(?)
Hoogtevrees is puur visueel. Pas als je ziet hoe hoog je staat, kun je er last van krijgen. Lachen toch?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Een kakkerlak kan 9 dagen in leven blijven zonder zijn hoofd; dan sterft hij door verhongering
De mannetjes-bidsprinkhaan niet kan vrijen als z`n kop nog op z`n romp zit ?De vrouwtjes geven dus aan, seks te willen, door de kop van z`n romp te trekken.
Vreemde beesten hebben we toch.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2363 votes
Hoogtevrees is puur visueel. Pas als je ziet hoe hoog je staat, kun je er last van krijgen.
Of als je naar beneden valt.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Hoogtevrees is puur visueel. Pas als je ziet hoe hoog je staat, kun je er last van krijgen.
En wat als iemand met hoogtevrees geblinddoekt omhoog getakeld wordt? Ik kan me voorstellen dat bij iemand met hoogtevrees dan de vrees enorm toeslaat, ook al ziet ie niks.
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Hoogtevrees is puur visueel. Pas als je ziet hoe hoog je staat, kun je er last van krijgen. Lachen toch?
Aha. Dus als iemand met zware hoogtevrees blind wordt, heeft ie dat opeens niet meer? Niet dat het doel de middelen heiligt
... Nee lijkt me sterk.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Haha, daar zit wat in idd.
Maar toch is het zo. Op zich wel logisch trouwens.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik denk dat visuele angst het meeste invloed heeft. Wat je ogen zien geven ze door aan je hersenen, waar die angst zit.
Als dit wordt weggenomen denk ik dat de angstplek ook niet wordt bereikt.
Maar ja wie ben ik? Ik ben maar een mafketel.