• 178.038 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.633 votes
Profile

De Slimste Mens ter Wereld

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

Haha inderdaad (maar waarom in spoilers?). Spijtig dat die frituur zo ver van mijn deur ligt en dat het iets te overbekend is om gezellig te zijn (drukte), want ben eigenlijk ook wel erg benieuwd geworden naar die frieten van 't Draakske, en die bewuste 'drakenburger' waar ie het altijd over heeft. Ben sowieso ook wel een vrij grote 'frietenfreak' moet ik zeggen.

Spijtig dat De Wever eruit ligt overigens.

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Is de haatcampagne tegen Linda De Win al terug begonnen?

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Pieter Montana wrote:

Toch even zeggen dat "Van Oude Mensen, de dingen die Voorbijgaan" zonder twijfel één van de mooiste titels is uit de Nederlandstalige literatuur.

Amen! Geweldig boek waar de gemiddelde leeftijd van de hoofdpersonages een jaar of 80 moet zijn

Jammer dat Bartje eruit ligt, altijd wel lachen met die vent.

Quentin

• 10202 messages
  • 8540 votes

AC1 wrote:

Is de haatcampagne tegen Linda De Win al terug begonnen?

Ik hoop het, ze was gister weer goed vervelend.

Quentin

• 10202 messages
  • 8540 votes

djelle wrote:

Spijtig dat die frituur zo ver van mijn deur ligt en dat het iets te overbekend is om gezellig te zijn (drukte), want ben eigenlijk ook wel erg benieuwd geworden naar die frieten van 't Draakske, en die bewuste 'drakenburger' waar ie het altijd over heeft.

Zie net dat ik hier vanaf 't Zuid met lijn 8 bijna direct voor de deur uitkom, ben ook benieuwd naar de Drakenburger. Snel maar eens langs gaan!

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Quentin wrote:

(quote)

Hoezo vervelend? Het is een erg slimme, vlotte en sterk spelende vrouw die er voor gaat. Niks mis mee lijkt me. Die haatcampagne van vorige jaar was echt te triest voor woorden. Hoop dat ze het dit keer wat fatsoenlijker houden.

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

Ik heb die haatcampagne ook nooit begrepen. Sommigen vinden blijkbaar dat ze er 'bitcherig uitziet'. Tja als dat al een manier moet zijn om iemand af te rekenen... Toegegeven, de opdringerige en snijdende manier waarop ze politiekers ondervraagt (of probeert te ondervragen) in Villa Politica is soms opvallend, maar ze overschreidt geen grenzen en het is vaak wel nodig bij die mannen.

Quentin wrote:

Zie net dat ik hier vanaf 't Zuid met lijn 8 bijna direct voor de deur uitkom, ben ook benieuwd naar de Drakenburger. Snel maar eens langs gaan!

Gelukzak! Stuur maar eentje op naar mijn adres!

Thorongil

• 1619 messages
  • 690 votes

Leuke serie. Enig minpunt is de presentator, Erik Van Looy. Als die kerel begint te spreken of lachen, erger ik me dood.

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2570 votes

haha nee man Erik is juist leuk.

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Thorongil wrote:

Leuke serie.

Goed geacteerd, he.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Thorongil wrote:

Leuke serie. Enig minpunt is de presentator, Erik Van Looy. Als die kerel begint te spreken of lachen, erger ik me dood.

Da's net de minst stijve presentator die er is. Echt een aanwinst voor de quiz.

Het eerste seizoen was met Bruno Wijndale, en kwa 'grappig zijn' is dat echt een groot verschil. Toen keek ook amper 600.000 man naar die quiz.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Een andere losse quiz is de zondagavondquiz; "de pappenheimers". Ooit ook nog 1 jaarke door Van Looy gepresenteerd.

"Welke kelly had...?"

Was over laatst nog "een rel". De turkse gemeenschap was boos op Jan Peumans (ook van N-VA) na deze uitzending.

Quentin

• 10202 messages
  • 8540 votes

Jawaddedadde wrote:

Hoezo vervelend? Het is een erg slimme, vlotte en sterk spelende vrouw die er voor gaat. Niks mis mee lijkt me. Die haatcampagne van vorige jaar was echt te triest voor woorden. Hoop dat ze het dit keer wat fatsoenlijker houden.

Kan er de vinger niet echt opleggen, maar het is gewoon haar hele présence. Dat ze telkens opstaat en naar voren kruipt om de puzzels te kunnen lezen etc.

Thorongil

• 1619 messages
  • 690 votes

Ik snap die haatcampagne ook niet, blijkbaar hebben sommige mensen niets beters te doen in de vrije tijd. Ik vind wel dat ze dringend eens een bril mag kopen, het begint gênant te worden.

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

Quentin wrote:

(quote)

Een sympathieke vind ik het ook niet, Linda De Win...

Maar haatcampagnes? Komaan, dat gaat véél te ver!

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Linda ligt er uit

(Ik sluit me aan bij de vorige post)

Limburgs_Finest

• 47 messages
  • 0 votes

Freud wrote:

Eerst mijn land om zeep helpen en dan nog mee ervoor zorgen dat die lieve Eva Brems naar huis moet. Nee, Bart doet echt zijn best niet om mijn vriendje te worden.

Eva Brems, de enige kandidaat die het zo lang overleeft en bij mij toch nog overkomt als een lompe trien.

Jammer dat Bart eruit is, dik respect voor die gast! Heerlijke humor ook, trok het programma in zijn eentje naar een grappiger niveau.

Limburgs_Finest

• 47 messages
  • 0 votes

dave wrote:

Hoera, De Wever ligt eruit! Ben al bijna drie kwartier aan het vreugdedansen.

Ga dan maar fijn samen met Di Rupo dansen.

De Wever eruit is gewoon een verlies, simpel.

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Die ene naast die man van Humo komt niet altijd even sterk uit de hoek.

Herreweghe is wel een grappig karikaturaal figuur. En hij is behoorlijk goed bezig.

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

AC1 wrote:

Die ene naast die man van Humo komt niet altijd even sterk uit de hoek.

Lamoot bedoel je waarschijnlijk...

Ik moet je daarin 100% gelijk geven, ik vind hem ook niet echt grappig.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Elke aflevering met Lamoot is altijd een stuk minder. Mortier kan nog leuk uit de hoek komen maar Lamoot is echt elke keer verschrikkelijk slecht. Die 'mop' met Groucho Marx bijvoorbeeld, zo tenenkrommend slecht

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

Inderdaad, ik had het de dag na de bewuste aflevering al ergens gelezen...

Jammer dat zo'n dingen moeten gebeuren in een quiz.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Ik had het ook al elders geschreven: Lamoot afvoeren aub!

Butchers

• 201 messages
  • 341 votes

Kr!kke wrote:

Jammer dat zo'n dingen moeten gebeuren in een quiz.

Niet alles kan gaan zoals je het wilt hé. Soms maakt televisie zelfs een foutje

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

Dat is waar... Maar ik vind toch dat het over een grote fout gaat, die altijd had kunnen vermeden worden (ik bedoel: het staat zelfs op wikipedia dat de NAVO ook in Brussel ligt )

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Ik denk dat die vergissing er vooral/enkel gekomen is met Evere.

Als men over de NAVO spreekt, dan heeft men het over Evere.

Evere maakt echter deel uit van het Hoofdstedelijk gewest Brussel.

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Tijd om die Paul een herkansing te geven. Ik herinner mij dat hij bijna stond te wenen toen hij eruit lag.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Het spelletje gaat erom de vijf trefwoorden te raden - niet om vijf juiste dingen te zeggen over een onderwerp. De NAVO ligt deels in Brussel en deels in Evere, dus Evere is een goed trefwoord - Brussel had dat ook kunnen zijn, maar was het niet. Net zomin als Rasmussen dat was, ook al is hij momenteel de secretaris-generaal, terwijl Willy Claes wel een trefwoord was, ook al is hij dat inmiddels al lang niet meer...

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

Vreemd inderdaad. Er kan niets 'onterecht' worden afgekeurd, want het gaat helemaal niet om 'de vijf juiste woorden'. Hoe kan er überhaupt zoiets bestaan als 'de vijf juiste woorden'? Wie bepaalt dat? De makers bepalen dat. De makers bedenken vijf woorden en de kandidaten moeten raden welke zij hebben gekozen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.