- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Breaking Bad
Breaking Bad
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Sjezus!!! Wat een aflevering.. beste serie die ik ooit heb gekeken. Laat het heel snel zondagavond zijn! ( en dat zeg ik niet snel
)
Nou ik heb het je wel vaker horen zeggen (nee geintje) maar je hebt gelijk! voor mij ook een van de beste series aller tijden 
chipnibbler
-
- 7 messages
- 0 votes
Wat leuk dat ik deze site ontdek. Alleen had ik dat eerder moeten doen.
Breaking Bad is een echte topserie. Ik heb alle afleveringen nu gezien, ben in serie 5 op aflevering 15. Nooit ben ik eerder zo in de ban geweest van een serie. Geweldig! Fenomenaal!
Het mooiste vind ik dat het verhaal totaal niet voorspelbaar is. Althans, ik zat er steeds naast. Ik moet nu wachten op de volgende aflevering, maar ik heb geen idee hoe het nu verder gaat.
Ik heb wel mijn gedachten erover:
Zo verwacht ik dat de bende van Todd naar het huis gaat van Hank en Marie en daar het complete dossier en de videobekentenis van Jesse gaan vernietigen. Door een bom of een brand. Arme Jesse is als slaaf bezig in het lab van Todd en diens bende, maar ik verwacht wel vuurwerk van hem nog. Hij zal denk ik zich gaan verzetten. Verder speculeren heeft geen zin, want ik heb tot nog toe eigenlijk nooit iets juist voorspeld in deze serie.
Ik vind het acteren van de acteurs en actrices zo ontzettend goed.
Als je bij bent met de serie en seizoen 3 hebt afgekeken is er een leuk interview met de bedenker, twee moordenaars en bryan cranston op youtube onder de zoekterm: breaking bad moncada brothers Echt de moeite waard!
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Eindelijk helemaal bij...mindblowing!! 1 van de meest stabiele series...alle seizoenen goed...SFU is nog beste serie ooit, maar BB is een goede tweede.
Goed dat het stopt, maar ik ga het vreselijk missen. Grote kans dat ik het nog keer ga herzien.
Nou ja ik wil te veel zeggen, dus ik zeg maar nix. Alleen dat Holly een echte baas is! 
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Eens.
SFU blijft ook bij mij op 1, gevolgd door Breaking Bad.
Gisteren het eerste gedeelte van seizoen 5 afgerond. Wederom sterk, alleen het einde van episode 8 vond ik een beetje zwak.
Wel zin in het laatste gedeelte nu!
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Hmmm.. dan ga ik mezelf toch ook maar eens wagen aan Six Feet Under 
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Kan ik je alleen maar aanraden. Zolang je maar niet zoiets als Breaking Bad verwacht... Wel minstens zo meeslepend overigens.
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Met six feet under zit ik in seizoen 2, maar tot nu toe is het wel echt fantastisch en ik heb gehoord dat de latere seizoenen ook fantastisch zijn 
heibert
-
- 14 messages
- 183 votes
Intens deze laatse aflevering, wat een serie is BB!
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Mijn god zeg, dat tweede gedeelte van seizoen 5....

Eindelijk helemaal bij. Wat een geniale serie is dit zeg, intenser dan dit wordt het niet meer.
Heb ook geen idee wat ik nog allemaal kan verwachten de aankomende twee episodes. Je zou haast zeggen: te weinig tijd om alles wat er nu nog speelt bevredigend te laten eindigen. Maar aan de andere kant ook goed dat ze het bij vijf seizoenen houden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Breaking Bad-finale wordt extra lang en helemaal te gek - Televizier
Damn. Ik kan gewoon bijna niet meer wachten, helemaal na dit! Eigenlijk krijgen we dus nog 4 afleveringen in de vorm van 2.
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Wat een goed nieuws zeg, wist ik niks van! Wordt mijn gedachte van mijn eerdere post dus bevestigd; er is meer tijd nodig
.
Ben zeer benieuwd of episode 14 nog overtroffen gaat worden. Kan bijna niet zou je toch zeggen...
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Eigenlijk krijgen we dus nog 4 afleveringen in de vorm van 2.
Hehe; er staat "with commercials." Haal er gerust een kwartier vanaf en je houdt nog een leuke 60 minuten over; tien minuten langer dan normaal dus. Desalniettemin mooi meegenomen natuurlijk.
chipnibbler
-
- 7 messages
- 0 votes
Op Discoverychannel is er een special over Breaking Bad in Mythbusters. Ik weet niet het uitzendschema, maar misschien iemand van jullie wel.
Die special is erg leuk.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Die Special is te zien op: YouTube - Mythbusters Breaking Bad Special 1080p voor de liefhebbers en de nieuwsgierigen onder ons 
chipnibbler
-
- 7 messages
- 0 votes
Die Special is te zien op: YouTube - Mythbusters Breaking Bad Special 1080p voor de liefhebbers en de nieuwsgierigen onder ons
Dank je!
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Breaking Bad-finale wordt extra lang en helemaal te gek - Televizier
Damn. Ik kan gewoon bijna niet meer wachten, helemaal na dit! Eigenlijk krijgen we dus nog 4 afleveringen in de vorm van 2.
Grappig dat Gould zegt: I checked & it's official. Altijd maar afwachten wat zender wil...
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
De emmy voor Outstanding Drama Series gaat naar... Breaking Bad! En erkenning voor Anna Gunn, zo ondergewaardeerd.
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Zeer terecht, ook voor wat betreft Anna Gunn.
Delarss
-
- 50 messages
- 80 votes
Sterke aflevering. Ik ben zeer benieuwd wat Walter van plan is... Ik verwacht een spetterend einde. Dit is misschien wel de beste serie die ik ooit gezien heb.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik vond deze episode niet zo bijzonder eigenlijk. De stukken met Walter vond ik op een gegeven moment toch iets te langdradig. Wel lijp dat er wéér een relative van Jesse het moet ontgelden. Zeer benieuwd naar het slot, hoe iedereen hier uit gaat komen...
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Intense aflevering die de spanning uit de vorige episodes meeneemt. Vraag me wel af hoe ze in vredesnaam in de overige 50 minuten een eind gaan maken aan het verhaal. Hoop dat het niet een grote over the top shoot out wordt, waarbij Walter los gaat met de wapens die hij in aflevering 9 koopt.
starwars321
-
- 167 messages
- 915 votes
Jammer dat hij maar 53minuten duurde in plaats van 75
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Ja echt veel langer was deze aflevering niet, of er moet in geknipt zijn? Een "fuck" viel ook weer eens in deze aflevering, maar de "u" bleef stil, smaakvoller gedaan dan zo'n Amerikaanse *Beep*, maar nog steeds onzin natuurlijk.
Vond het verder geweldig. Een aflevering die meer om emotie draaide dan actie, dat eigenlijk nauwelijks aanwezig was. Wij als publiek moeten geloven dat de downward spiral van Walt bijna compleet is. Er is niks meer te winnen, alleen maar meer te verliezen. Zelfs Walt begint dat aanvankelijk te geloven, of toch niet? De finale wordt vooral een alles of niets actie om zijn eigen, veel te grote, ego te redden . De invulling van de laatste aflevering is me nog niet geheel duidelijk, maar een goeie afsluiter wordt het vast wel.
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Dit was wel te verwachten, omdat het normaal 60 minuten is, terwijl het maar 45 min is 
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
"75 minuten incl. reclame" zeiden ze. Maar ik had het inderdaad wel wat langer verwacht dan die 53 minuten.
YAH87
-
- 230 messages
- 0 votes
Zucht, arme Jesse 
Niet bepaald de meest spannende aflevering, maar meer een opbouwende aflevering om volgende week genadeloos te knallen en af te sluiten. De verliefde Todd bewijst wederom wat voor een koude mofo hij is door Andrea te doden en hiermee een signaal aan Jesse afgeeft (Brock’s next als hij weer een dergelijke stunt uithaalt). Nu hebben Jesse en Heisenberg een gezamenlijke vijand waardoor een mogelijke hernieuwde samenwerking niet uit te sluiten is. Walt lijkt na een bepaalde tijd geïsoleerd vertoeven in de natuur genezen (?) te zijn van zijn ziekte. Wat een beetje schone lucht en rust al niet voor een mens kan doen. Jr. wijst hem af waardoor hij beseft dat hij niets meer heeft om voor te leven totdat zijn ego weer gekrenkt wordt door zijn “oude vrienden” op tv en besluit om nog een laatste streek uit te halen.
Het beloofd iig een mooie Felina te worden. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De emmy voor Outstanding Drama Series gaat naar... Breaking Bad! En erkenning voor Anna Gunn, zo ondergewaardeerd.
Absoluut niet. Ze speelt haar rol als Skyler erg matig. Veel overacting, weinig gevoel voor timing. Een onterechte prijs, al heb ik geen idee wie ze verslagen heeft.
De aflevering van deze week was een rustige aflevering, om ons voor te bereiden op de grote finale. Gezien de laatste minuten van de aflevering lijkt er nog behoorlijk vuurwerk te komen.
Ik kijk er naar uit. Beter eindigt BB wel bevredigend. Ik heb vandaag met Dexter al een serie zeer matig zien afsluiten.