- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Breaking Bad
Breaking Bad
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Dat er een magistraal einde aan zit te komen, wordt nu wel duidelijk. Geweldig hoe ze hier nog op zo'n hoog niveau kunnen doorschrijven. Hoewel ik wel het idee krijg dat er niet nog een seizoen bij had moeten komen, deze 5 zijn perfect zo. Geen echte saaie afleveringen gezien en het blijft elke keer weer interessant.
the new guy
-
- 1731 messages
- 1591 votes
Ik weet niet of jullie ook al verschillende opties hebben bedacht hoe dit gaat eindigen. Ik vind het moeilijk, wat de genialiteit van de serie laat zien.
Maar ik kan me toch niet voorstellen dat Hank en Walter echt aartsrivalen blijven, waarbij de een niet kan leven als de ander leeft (harry potter flashback). Of is dit gewoon wishfull thinking?
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Dat denk ik dus wel. Hank is in het diepst van zijn bestaan geraakt door Walt, zie het als verraad. Iemand als Hank zal dat nooit kunnen accepteren, mits de omstandigheden dit toelaten. Wat er nog bij komt kijken is of hij ook "verraden" wordt op zijn werk. Zijn werk is zijn alles, dus wanneer daar confrontaties optreden, zal hij wellicht de kant van Walt & familie kiezen.
the new guy
-
- 1731 messages
- 1591 votes
Dat denk ik dus wel. Hank is in het diepst van zijn bestaan geraakt door Walt, zie het als verraad. Iemand als Hank zal dat nooit kunnen accepteren, mits de omstandigheden dit toelaten. Wat er nog bij komt kijken is of hij ook "verraden" wordt op zijn werk. Zijn werk is zijn alles, dus wanneer daar confrontaties optreden, zal hij wellicht de kant van Walt & familie kiezen.
Vooral dat tweede gedeelte van jouw 'voorspelling' is de kern van mijn wishfull thinking, ergens hoop ik erop nl.
the new guy
-
- 1731 messages
- 1591 votes
Best lastig om de camera exact even hard te laten draaien als die draaischijf, zonder ze aan elkaar te verbinden.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Man man man, wat was deze BrBa weer goed. Er staan bij zoveel mensen zoveel belangen op het spel. Behalve bij Jesse. Die heeft niks meer om voor te leven . De onberekenbare factor in the equation. Hij gaat bepalen wie gaat winnen.
Hank zal nooit meer met Walt en Sky door een door kunnen. . Die scène in de auto, waarbij Mary nog even over de schouder keek, was een afscheid.
GuyB
-
- 1299 messages
- 0 votes
Net S5 Ep. "Dead Freight" gezien. Behoort zeker in de top 5 der episodes. Wat een spanning telkens.
david bohm
-
- 3074 messages
- 3439 votes
YAH87
-
- 230 messages
- 0 votes
Man man man, wat was deze BrBa weer goed. Er staan bij zoveel mensen zoveel belangen op het spel. Behalve bij Jesse. Die heeft niks meer om voor te leven . De onberekenbare factor in the equation. Hij gaat bepalen wie gaat winnen.
Ben daarom ook erg benieuwd naar de volgende aflevering. Wat gaat Jesse doen? De man is er duidelijk helemaal klaar mee en is op zoek naar verlossing. Gaat hij Walt verraden en/of gaat hij met Hank samenwerken om Walt op te pakken?
BB Aaron Paul in the price ...
Haha. 14 jaar geleden.
Hij wint net geen auto, scheelt 132 dollar.
Hij had wel een irritante stemmetje zeg destijds. Mooie reactie eronder:
"WHERE'S MY MONEY BITCH?"
the new guy
-
- 1731 messages
- 1591 votes
Hank zal nooit meer met Walt en Sky door een door kunnen. . Die scène in de auto, waarbij Mary nog even over de schouder keek, was een afscheid.
Geloof ik dus niet, vooral omdat ik dat niet wil geloven. Geweldige drogreden, snap ik. Hoewel ik serieus niet geloof dat 'ie Skye laat stikken.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Vinden jullie trouwens ook dat Todd zoveel lijkt op Meth Damon (lel)
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Hij heeft er wel wat van weg. Maar echt 2 druppels? neuh. Al doet deze foto wel vermoeden;

Misschien de kaaklijn, maar de ogen, het kapsel en de neus echt niet.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Hij lijkt meer op die beste vriend van de hoofdpersoon uit de serie Friday night lights.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
This is my confession: Hank has been building a meth empire... and using me as his chemist hahahaha

Weer een heerlijke aflevering!
JanDahler
-
- 199 messages
- 262 votes
S05 E11 was een geweldige aflevering zeg
Totaal onverwachte wendingen, dat word nog n knaller van een seizoenseinde. Topserie!!!
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Verbluffend goede episode weer, wat een torenhoog niveau heeft deze serie toch! 
Alleen kan iemand mijn geheugen nog even opfrissen? Jesse besefte nu dat zijn recin was gejat in season 4? Hoe zat dat ook alweer precies? Wie wilde wie uit de weg hebben met het vergif en hoe was dat ook alweer misgelopen?
Lv92
-
- 278 messages
- 0 votes
Alleen kan iemand mijn geheugen nog even opfrissen? Jesse besefte nu dat zijn recin was gejat in season 4? Hoe zat dat ook alweer precies? Wie wilde wie uit de weg hebben met het vergif en hoe was dat ook alweer misgelopen?
Hier een duidelijke uitleg.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Damn wat een egoïst is Walter White bah bah. Ik sta volledig achter Jesse. Goede episode!
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Deze aflevering was weer nice hoor, die onderhuidse spanning is echt mooi om te zien. Alleen vind ik het raar dat Jesse zo flipt vanwege een gestolen ricin sigaret, Brock is immers gedood door een giftige plant. Ik vraag me dan ook af wiens huis hij in de fik gaat zetten.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Deze aflevering was weer nice hoor, die onderhuidse spanning is echt mooi om te zien. Alleen vind ik het raar dat Jesse zo flipt vanwege een gestolen ricin sigaret, Brock is immers gedood door een giftige plant. Ik vraag me dan ook af wiens huis hij in de fik gaat zetten.
Brock is niet dood hoor. Jesse flipt, omdat Huell hem had gerold; hij merkte dat zijn wiet weg was. Toen realiseerde Jesse zich dat Huell hem eerder had moeten hebben gerold toen zijn ricin sigaret was verdwenen. Die sigaret was bedoeld om Fring te doden. Walt zei tegen hem dat Fring (!) Brock had vergiftigd, om Jesse naar zich toe te trekken. Wat Jesse heeft gerealiseerd is dat Huell hem toen heeft gerold op orders van Saul (en dus op bevel van Walt). Walt belazert dus de boel.... het is het huis van de familie White.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Fucking hell wat een aflevering. Die DVD die Walt aan Hank gaf... en dat einde met Jesse. 
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Fucking hell wat een aflevering. Die DVD die Walt aan Hank gaf... en dat einde met Jesse.
Beiden een groot WTF-moment 
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Beiden een groot WTF-moment 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ja van die momenten dat je hardop je gedachten uitspreekt of niet 
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
ace leader je hebt gelijk. Ik was even vergeten dat Brock het overleefd had.