- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Breaking Bad
Breaking Bad
Ithildin
-
- 183 messages
- 3276 votes
"I don't even know who I'm talking to."
"If that's true... if you don't know who I am... Then maybe your best course... would be to tread lightly..."
Ik heb weer genoten!
Kleine aanrader voor fans van beide shows: Mythbusters Breaking Bad Special (season 12 episode 10)
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Ik had niet verwacht dat Hank Walter zo snel zou confronteren. Gaat nog interessant worden.
"Tread lightly." 
the new guy
-
- 1731 messages
- 1591 votes
Om er kort over te zijn; Nee
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Walter kan Hank natuurlijk nog bedreigen vanwege die medical bills uit seizoen 4. Ben echt benieuwd.
Rmie
-
- 528 messages
- 965 votes
Prima hervatting voor de laatste reeks afleveringen. De flashforwards zijn echt gemeen en maken je enkel nieuwsgieriger naar het einde. Teasing bitches!

De flashforward daar gelaten, pakken we de draad direct weer op na Hank’s holy shit moment op de wc. Genoeg sterke momenten weer te bewonderen en verrassend dat de confrontatie tussen Hank en Walt al zo vroeg kwam. Had ik niet verwacht.
Iemand trouwens nog stiekem al de Mythbusters aflevering gezien omtrent Br Ba? Interessante aflevering waarin o.a. het laten verdwijnen van een lichaam in een badkuip werd getoetst.
Ik hoop dat de Mythbuster ook de electromagneten in een vrachtwagen gaan doen!
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Spoilertags.
Excusez-moi
Ithildin
-
- 183 messages
- 3276 votes
Ik hoop dat de Mythbuster ook de electromagneten in een vrachtwagen gaan doen!
Helaas! Ze doen alleen het oplossen van een lichaam met hydrofluoric acid en het laten exploderen van mercury fulminate door het te gooien. Beide mythes zijn min of meer BUSTED!
Ithildin
-
- 183 messages
- 3276 votes
Nog even over de magneten in de truck: om op 5 meter afstand met een autosloopmagneet een magnetisch veld van 1 Tesla te produceren moet er zo'n 5 MA door de spoel stromen... Dit is natuurlijk onmogelijk (de kortsluitstroom van een accu is 10 kA ofzo...) De heleboel zou dan trouwens ook spontaan in de fik vliegen.
En dan is het nog niet eens zeker of een harde schijf wel gewist wordt bij 1 Tesla!
Ook behoorlijk Busted dus...
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
Helaas! Ze doen alleen het oplossen van een lichaam met hydrofluoric acid en het laten exploderen van mercury fulminate door het te gooien. Beide mythes zijn min of meer BUSTED!
Wie offerde zich op?
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Een varken bij het oplossen van het lichaam en poppen bij de mercury fulminate.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Morgen alweer een nieuwe. Breaking Bad is erg vet maar de fanbase kan wat irritant zijn. De serie zelf verdient echter wel alle lof 
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Vandaag weer een nieuwe episode!
Het einde van de laatste episode was zó ziek. Whoo man, het zat er natuurlijk aan te komen, dat moment . Maar wist niet dat het meteen aan het eind van de eerste aflevering van het laatste seizoen zou komen. By far de allerwreedste serie die ik ooit heb gezien. Het is jammer dat je geen series in je top10 kunt zetten hier op MovieMeter, anders stond Breaking Bad bij mij met stip bovenaan.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Vandaag weer een nieuwe episode!
Het einde van de laatste episode was zó ziek. Whoo man, het zat er natuurlijk aan te komen, dat moment.
Je bedoelt zeker de tweede (!) nieuwe episode...
Lucaij
-
- 472 messages
- 1861 votes
Ik heb eigenlijk niet meer zo een zin om deze serie verder te kijken na een bizar lange pauze midden in het seizoen.
Ik vond het een leuke serie, maar helaas gaat het de halve tijd over flauwe familieperikelen met zijn irritante vrouw en gehandicapt zoontje die de hele dag aan tafel zit te eten. Beide voegen ze nauwelijks wat toe aan de serie.
Als ze dit gebeuren hadden geschrapt dan had het zeker potentieel voor een van de beste series ooit te worden voor mij. Maar alsnog vind ik het een vermakelijke subtopper.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik vond het een leuke serie, maar helaas gaat het de halve tijd over flauwe familieperikelen met zijn irritante vrouw en gehandicapt zoontje die de hele dag aan tafel zit te eten. Beide voegen ze nauwelijks wat toe aan de serie.
Nieuwste episode is weer meesterlijk. Hank is tof, ik gun het hem van harte dat ie de zaak opgelost krijgt. Ik las bij de desbetreffende torrent dat ie deze episode gekilled zou worden door Skyler, maar dat is godzijdank niet waar.
YAH87
-
- 230 messages
- 0 votes
Och, dat einde... Heerlijke cliffhanger. 
Is het al 26 augustus? 
Lucaij
-
- 472 messages
- 1861 votes
Ik vind het zwaar irritant. Ik snap wel dat het erin zit, maar waarom zo veel?
Denk toch dat ik de serie nog ga afkijken. Vraag me wel af waar het heen gaat. Ben benieuwd of het nog spannend kan worden zonder een aantal personages die ik interessant vond.
Fortune
-
- 4315 messages
- 2772 votes
Dalijk nieuwe aflevering kijken. Ben extreem benieuwd of Hank liegt over zijn kanker.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Die Todd met zijn uncle Jack, ik was hem alweer vergeten! Overigens wel een saaie aflevering (al zeg ik zelf.) Én inderdaad spoiler: De kanker van Walter is terug
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Jaja dat bedoelde ik.
Nieuwe episode was wel redelijk traag maar die cliffhanger weer, manmanman. Ik wil de nieuwe episode nuuuuuuuuuu!!!!
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
De laatste is opnieuw een vrij trage aflevering met niets nieuws. Hopelijk komt de actie snel
.
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
De laatste is opnieuw een vrij trage aflevering met niets nieuws. Hopelijk komt de actie snel
.
Want Breaking Bad staat natuurlijk voornamelijk bekend om z'n balls-to-the-wall actiescènes... volgens mij kijk jij deze serie voor de verkeerde redenen; 509 en 510 waren niets minder dan uitmuntend.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
.
Haha welke actie? Er zit amper actie in Breaking Bad.
De serie moet het veel meer hebben van van de diepgang in de personages, en de verschillende verhaallijnen.
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Ik vond 'm weer nice hoor. Langzaam maar zeker wordt er gewerkt naar een heuse finale, dat kan van Dexter niet gezegd worden helaas.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Want Breaking Bad staat natuurlijk voornamelijk bekend om z'n balls-to-the-wall actiescènes... volgens mij kijk jij deze serie voor de verkeerde redenen; 509 en 510 waren niets minder dan uitmuntend.
Huh ik heb alle afleveringen tot nu toe gezien. Ik kijk de serie, omdat ik het een boeiende misdaaddrama vind. Deze eerste 2 afleveringen waren vrij traag, maar natuurlijk niet slecht. Té traag naar mijn gevoel, daarom verlang ik naar wat meer actie. En met actie bedoel ik natuurlijk dikke kungfu scènes... nee dus. Je hebt het woord 'actie' te letterlijk opgevat denk ik
.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Haha welke actie? Er zit amper actie in Breaking Bad.
De serie moet het veel meer hebben van van de diepgang in de personages, en de verschillende verhaallijnen.
I know, daarom heet het een drama. Maar ik vind het begin van deze tweede helft van het seizoen een beetje middelmatig...ik snap sowieso al niet waarom ze de serie opeens midden in het seizoen stil hadden gezet.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Ik had misschien met een andere woordkeuze moeten komen: spanning. 
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
Middelmatig? Ik heb beide afleveringen op het puntje van m'n stoel gezeten.