• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.683 votes
Profile

Breaking Bad

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Kan ik mooi de laatste 4 afleveringen nog snel ff opnieuw kijken

YAH87

• 230 messages
  • 0 votes

Poeh, morgen is het lange wachten eindelijk voorbij. Ben benieuwd of Hank zijn werkje afmaakt op de wc of gelijk op Walt afgaat (wat mij zeer onwaarschijnlijk lijkt).

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Hij zal Walt waarschinlijk gaan gebruiken om achter de hele meth organisatie te komen. Dus hem eerst niets door laten hebben.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Tijd geleden dat ik het voorlaatste seizoen zag, moet nodig eerst die weer eens bekijken en dan het slot induiken

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wat ben ik blij als het eindelijk eind september is, eindelijk weer Br.Ba. Toch erg knap dat ik de discipline had om heel seizoen 5 on hold te kunnen zetten .

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Hoezo eind september pas?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dan wordt de laatste aflevering uitgezonden.

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Samen met 'The Walking Dead' het enige waar ik tijd voor maak qua televisie. Alarmerend dat ik in een tijdspanne van 1 week 2,5 seasons heb bekeken lijkt me. Voelt aan als een zonde om zovele jaren kwalitatieve tv te verslinden als gek, ik kan het me mezelf nu eenmaal niet ontzeggen 's avonds... Wat maakt deze serie zo goed?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Hier was ik dus al bang voor. Na een half jaar geen aflevering krijg je een halfbakken recap van 30 seconden. Ik ben echt veel kleine dingetjes vergeten en als je er dadelijk weer lekker in zit is het seizoen weer afgelopen.

Buiten dat geen al te bijzondere aflevering, al is de lange slotscene meteen een ijzersterke. Wel weer blij dat het terug is in ieder geval.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Er zijn op YT mogelijkheden zat om de serie even samengevat terug te zien.

Oa deze:

YouTube - 9 MINUTE BREAKING BAD: The Epic Refresher [bettingbad.com]

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ja klopt ook wel, Ajax&Litmanen1 maar mijn luiheid kent geen grenzen Maar bedankt voor de link, toch maar eens even doornemen.

TomPSV

• 503 messages
  • 445 votes

Geniale aflevering hoor. Vooral het begin en de lange eindscène waren fantastisch. Ik zat er meteen weer helemaal in. Zo jammer dat het over 7 weken is afgelopen..

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Aangezien Gilligan nu een Saul Goodman spin-off op poten aan het zetten is is het niet helemaal voorbij .

TomPSV

• 503 messages
  • 445 votes

Mwah, daar heb ik wel grote twijfels bij of dat iets gaat worden. Saul is in BB een leuke toevoeging, maar om nou een hele serie om hem te laten draaien lijkt me een beetje te veel van het goede. Ben bang dat het dan nogal flauw gaat worden. Maar wie weet.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Vind het ook een erg flauwe zet en makkelijke cash-in van Gilligan, maargoed, we zien wel waar het op uit loopt.

Aflevering 9 van seizoen 5 was in ieder geval erg goed. Hank die van het toilet afkomt, Walter lijkt in eerste instantie rustiger en normaler. Jesse die toch ook weer een intense aflevering neerzet. Wat ik me afvraag...dat in het begin van de aflevering, is dat al een fastforward naar later in de serie? Het lijkt er sterk op.

the new guy

• 1731 messages
  • 1591 votes

The Oceanic Six wrote:

Er zijn op YT mogelijkheden zat om de serie even samengevat terug te zien.

Oa deze:

YouTube - 9 MINUTE BREAKING BAD: The Epic Refresher [bettingbad.com]

Heerlijk, grappige voice over ook

Lekkere eerste aflevering, top spanning en genoeg om naar uit te kijken.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Laat de komende 8 weken a.u.b. snel voorbij vliegen, zodat ik daarna alles in 1x kan bekijken.

Het einde van 5.8 ( Hank, die Walter door lijkt te hebben ) was een briljante cliffhanger wat mij betreft!

YAH87

• 230 messages
  • 0 votes

Prima hervatting voor de laatste reeks afleveringen. De flashforwards zijn echt gemeen en maken je enkel nieuwsgieriger naar het einde. Teasing bitches!

De flashforward daar gelaten, pakken we de draad direct weer op na Hank’s holy shit moment op de wc. Genoeg sterke momenten weer te bewonderen en verrassend dat de confrontatie tussen Hank en Walt al zo vroeg kwam. Had ik niet verwacht.

Iemand trouwens nog stiekem al de Mythbusters aflevering gezien omtrent Br Ba? Interessante aflevering waarin o.a. het laten verdwijnen van een lichaam in een badkuip werd getoetst.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Inland Rabbit wrote:
Vind het ook een erg flauwe zet en makkelijke cash-in van Gilligan, maargoed, we zien wel waar het op uit loopt.

Aflevering 9 van seizoen 5 was in ieder geval erg goed. Hank die van het toilet afkomt, Walter lijkt in eerste instantie rustiger en normaler. Jesse die toch ook weer een intense aflevering neerzet. Wat ik me afvraag...dat in het begin van de aflevering, is dat al een fastforward naar later in de serie? Het lijkt er sterk op.

Dat is vrij duidelijk toch? Zo begon 5.01 ook. Wanneer Walt een groot geweer koopt.

Opening wel ok. Winter is coming, maar dan nu echt.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

YAH87 wrote:
Prima hervatting voor de laatste reeks afleveringen. De flashforwards zijn echt gemeen en maken je enkel nieuwsgieriger naar het einde. Teasing bitches!

De flashforward daar gelaten, pakken we de draad direct weer op na Hank’s holy shit moment op de wc. Genoeg sterke momenten weer te bewonderen en verrassend dat de confrontatie tussen Hank en Walt al zo vroeg kwam. Had ik niet verwacht.

Iemand trouwens nog stiekem al de Mythbusters aflevering gezien omtrent Br Ba? Interessante aflevering waarin o.a. het laten verdwijnen van een lichaam in een badkuip werd getoetst.

En, kon het?

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Vette aflevering

Allen wtf is er mis met Jesse

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Inderdaad geen slechte start! Alleen Jesse is een beetje spoiler: depressief en gooit graag met geld. Waarschijnlijk wil hij "the good guy" uithangen. Maar goed, next week zit ik er weer klaar voor

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

jumpstylemovie wrote:

Allen wtf is er mis met Jesse

Hij gaat eraan onder door. Dat is vrij duidelijk toch?

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Waah, net klaar met S4, wat een season finale! Toch maar eerst slapen voor ik verder ga met 5 en niet lezen wat hier staat over de nieuwste episode

linxde1

• 395 messages
  • 346 votes

Die scene met die vrienden van Jesse over Kirk, Chekov, Spock en beam me up Scotty was erg lachen. Hoort niet bij het verhaal ofzo, maar dit soort bijscenes maken deze serie ook zo goed.

linxde1

• 395 messages
  • 346 votes

Voor iedereen die nog bij S1E01 moet beginnen, ik ben jaloers!

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

linxde1 wrote:
Die scene met die vrienden van Jesse over Kirk, Chekov, Spock en beam me up Scotty was erg lachen. Hoort niet bij het verhaal ofzo, maar dit soort bijscenes maken deze serie ook zo goed.

korenbloem02

• 708 messages
  • 1781 votes

Respekked wrote:
(quote)

Hij gaat eraan onder door. Dat is vrij duidelijk toch?

Ik vind Jesse gewoon weer typisch Jesse in de eerste ep.

OF hij is zo blij als een kind en semi-gelukkig of hij is de ultieme nihilist, met zeer destructieve neigingen. Wanneer hij de eerste stemming is wil hij stoppen met de productie van meth en een goede toekomst opbouwen. Maar dan stuit hij telkens tegen zijn eigen leegte aan, waardoor hij weer in fase 2 beland en uiteindelijk komt hij dus weer in walter zijn tentakels terrecht

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Die Flashforward was wel weer awesome! Ook fijn dat ze snel doorgaan. Meesterlijk hoe Walt zielig doet maar toch wanneer puntje bij paaltje komt ook weer begint te dreigen. Nare vent is het eigenlijk ook. Fantastisch gespeelt.

YAH87

• 230 messages
  • 0 votes

Badger en Skinny Pete yo!

Respekked wrote:
(quote)

En, kon het?

Zal het in spoiler tags plaatsen voor wie de aflevering nog wil zien, maar helaas pindakaas lukte niets zoals het in de serie verging. Toch wel een beetje jammer.

Het badkuip gebeuren werd dus gedaan en ook Walt's explosieve bezoekje bij Tuco. Pas na de nodige aanpassingen zou het in de praktijk mogelijk worden. Vince Gilligan en Aaron Paul waren ook van de partij en hadden het één en ander uitleggen
.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.