• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.663 votes
Profile

Breaking Bad

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Ik heb vandaag de eerste 3 afleveringen gekeken, en om eerlijk te zijn vind ik het een beetje tegenvallen... De flauwe humor tja... ik had 2 lachmomentjes maar voor de rest vind ik het nog niet echt uit de verf komen of spannend genoeg.

Gaat het nog beter worden? of blijft het een beetje zo op die tour?

Luppie00

• 92 messages
  • 347 votes

Movie-Addicted wrote:

Ik heb vandaag de eerste 3 afleveringen gekeken, en om eerlijk te zijn vind ik het een beetje tegenvallen... De flauwe humor tja... ik had 2 lachmomentjes maar voor de rest vind ik het nog niet echt uit de verf komen of spannend genoeg.

Gaat het nog beter worden? of blijft het een beetje zo op die tour?

Ik moest even inkomen bij seizoen 1, daarna gaat het pas echt los.

JustMike

• 3218 messages
  • 751 votes

Het wordt nog veel spannender, vond vooral vanaf seizoen 3 dat het erg goed werd! Kijk het nog wel even aan zou ik zeggen

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Het wordt inderdaad beter! het is het doorkijken waard. Thanks guys

(ben bij Seizoen 2 afl. 3)

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Ik heb nooit opstartproblemen gehad bij deze serie. Echt fantastisch dit. Die cliffhanger... IK KAN DIT NIET AAN

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Het is bij series altijd ff inkomen (wennen) voor mij. Het gelden ook voor Dexter, The Sopranos en Prison Break. Met films heb ik het vele malen minder

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Hoor je van veel hoor, dat het in het tweede seizoen pas los komt. En in seizoen 2 heb je gelijk de beste scene van de serie te pakken . Dan realiseer je pas echt, godver, wat is deze serie toch goed.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Naomi Watts wrote:

Dan realiseer je pas echt, godver, wat is deze serie toch goed.

Inderdaad en de scores liegen er ook niet om. Maar een gemiddelde van een 9+ vind ik toch wel TE hoog. Tot nu toe geef ik het 7.5je

p.s.

Net Seizoen 2 afl. 10 bekeken.

stay out of my territory

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

I am the one who knocks

Mitchel_M&M

• 65 messages
  • 489 votes

In 4 dagen derest van Seizoen 1 en 2 gezien, ben helemaal verslaafd aan deze serie

Als ik vanavond tijd heb begin ik met seizoen 3

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Net begonnen aan seizoen 5. Even wat hoogtepunten van vanavond:

5.4 Vette intro met Walt en Walt Jr. die thuiskomen met een auto. Verder heerst er op dat verjaardagsfeestje ook een heerlijk onderkoeld sfeertje. Walt blijft zich maar gedragen als een gentlemen en doet alsof er niets aan de hand is.

5.5 Erg toffe aflevering met een heftige ontknoping. Ik zag het niet aankomen in ieder geval.

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

maxcomthrilla wrote:

5.4 Vette intro met Walt en Walt Jr. die thuiskomen met een auto. Verder heerst er op dat verjaardagsfeestje ook een heerlijk onderkoeld sfeertje. Walt blijft zich maar gedragen als een gentlemen en doet alsof er niets aan de hand is.

Dat 'gesprekje' dat Walter heeft met Skyler vertelt me toch iets anders. Hij lijkt wel de nieuwe Gus Fring. Zo ijskoud berekend! Ofwel is hij ook in shock (na de gebeurtenissen in S4), ofwel heeft hij last van een meerderwaardigheidsgevoel.

Het was in ieder geval weer een aflevering dat demonstreert dat BB van een ongelooflijke artistieke vrijheid kan genieten.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Movie-Addicted wrote:

(quote)

Inderdaad en de scores liegen er ook niet om. Maar een gemiddelde van een 9+ vind ik toch wel TE hoog. Tot nu toe geef ik het 7.5je

Ga alsjeblieft niet meteen denken in cijfers. Gewoon kijken en genieten.

maxcomthrilla wrote:

5.4 Vette intro met Walt en Walt Jr. die thuiskomen met een auto.

Vooral hoe het intro-muziekje aansluit op de dubstep is erg vet

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Wel jammer van de Walter White mobiel. Dat autootje was bijna ook een karakter!

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Echt he. Lelijk maar betrouwbaar.

Ze hebben een goed model uitgekozen om als Walters auto te fungeren. De auto zag ik namelijk als een fout die Walter heeft gemaakt, net als alle andere dingen in zijn leven die hij met "half measures" heeft afgehandeld zeg maar (Gray Matter) De auto stond altijd al bekend als een slechte uitvoering van SUV, niets meer dan een soort wannabe auto, maar tegelijkertijd betaalde je er wel de volle pond voor. Walter had iets veel mooiers kunnen kopen maar helaas

starwars321

• 167 messages
  • 915 votes

vandaag seizoen 5 part 1 besteld op bol.com

ik krijg hem morgen binnen ik ben benieuwd

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Die scène met die vlieg (daar ben ik nu zo een beetje met kijken)

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Spoiler:

Bij de aflevering met die vlieg kreeg ik sterk het gevoel dat de kanker terug was, en niet alleen dat, dat het uitgezaaid zou zijn naar het brein. Jesse verteld toch over zijn tante en over zo'n dier wat hun huis was binnengekomen. Nadat ze dat dier er uit hadden getrapt bleef die tante hem nog maandelang zien, illusies door de kanker. Als ze de vlieg gedood hebben bij Breaking Bad en Walt thuiskomt dan heeft hij weer last van een vlieg (dezelfde? ik denk het wel) En nu op het eind van het seizoen had hij ook even last van een vlieg die, naar mijn idee, niet door anderen gezien kon worden.

Aan de andere kant: Hoe kan de kanker zo hard terug zijn en Walter dan zoveel haar hebben op zijn 52e verjaardag zoals in de flashback te zien is? Tenzij hij geen chemo / medicatie meer wil ondergaan een daardoor binnenkort komt te sterven. Op die manier is seizoen 5 dan ook het laatste seizoen. Ik durf er mijn geld wel op in te zetten dat Walter komt te overlijden.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Ik kreeg meer het idee dat hij paranoïde werd.Die gedachte over de uitzaaiing naar de hersenen kwamen bij mij ook op. Verder kan ik mij wel vinden in jouw theorie. Sommige dingen zijn (denk ik) door de kijker niet echt te plaatsen. Misschien worden deze later voor mij pas duidelijk. Tot nu toe vind ik het heel scherp gebracht allemaal en begrijpelijk, maar aan de andere kant ook weer zo vaag. Maar goed, zoals je al eerder omschreef: Gewoon kijken en genieten ik hou het daarbij en ik zie wel waar het schip strand (om een eind oordeel te geven)

p.s. sommige afleveringen of gebeurtenissen worden (denk ik) ook een "beetje" hallucinerend overgebracht voor de kijker(s) Ook dat ze de kijker(s) met vraagtekens laten zitten.

Seizoen 3 heb ik bijna afgekeken en ik las even een pauze in.

Mitchel_M&M

• 65 messages
  • 489 votes

Net aflevering 11 van Seizoen 4 gezien. Nadat ik het seizoen halverwege een beetje vond inkakken word er nu wel heel goed toegewerkt naar de finale vooral dat moment dat Walter ontdekte dat Skyler een gedeelte van het geld had weggegeven aan Benteke en helemaal doordraaide vond ik echt geweldig .

Nu snel de laatste 2 afleveringen kijken, ben benieuwd hoe het afloopt.

JanDahler

• 199 messages
  • 262 votes

kelama3 wrote:

Ik zag de trailer van Breaking Bad en dacht pfff belachelijk die vent in zijn te grote witte onderbroek!

Ik vind die openingsscene nog altijd de beste van de hele serie. Ik was toen al helemaal gek van BB.

Alonzo

• 141 messages
  • 109 votes

een woord TOP!!!

11 aug begint de final 8 episodes. Ben erg benieuwd!!!

Zeker een must om naar te kijken.

Grote fan.

D.K

• 222 messages
  • 743 votes

Breaking Bad is een serie die ik al drie jaar wil zien. Maar ik weet niet waarom maar ik kan er maar steeds niet aan beginnen (zelfde heb ik ook met Mad Men en Six feet under). En nu ik thuis zet met een blessure aan mijn knie en mijn enkel kan ik niet werken en ook niet sporten en nog met de ramadan maand verveel ik mij wel vaker dan normaal. Dus ik moest ik wel aan een nieuwe serie beginnen en ik heb van de drie series Breaking bad gekozen en ik heb er zeker geen spijt van. Ik heb dus de afgelopen week bijna drie seizoenen uitgekeken, ben momenteel bij 3.10 en ik zal binnenkort zeker wel beginnen met het aftellen van dagen voor part 2 van seizoen 5.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Wacht ik heb nog wel wat van die domme stripjes

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Alonzo wrote:

11 aug begint de final 8 episodes. Ben erg benieuwd!!!

dan ben je zeker niet de enigste!

starwars321

• 167 messages
  • 915 votes

weet iemand vanaf hoelaat ik de nieuwe aflevering kan zien op internet.. ik kan hem nu nog nergens vinden

mvg

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Wordt vannacht om 3u uitgezonden. Morgenochtend dus.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Maar dan moeten we nog een goede rip vinden toch? Ik kan hier geen AMC krijgen iig.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.