• 178.073 movies
  • 12.209 shows
  • 33.979 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.830 votes
Profile

Breaking Bad

Mindscapes

• 6 messages
  • 0 votes

Op 11 augustus herbegint het! En eindigt het...

kelama3

• 343 messages
  • 179 votes

Ik zag de trailer van Breaking Bad en dacht pfff belachelijk die vent in zijn te grote witte onderbroek! Maar omdat ik zulke positieve reacties las hier ben ik er toch maar aan begonnen... Ze hadden allemaal gelijk! Het verslavende effect begon na de eerste 4 afleveringen, je wil perse weten wat er verder gaat gebeuren! Oké, soms zit er een wat tragere aflevering tussen, maar dat wordt weer goedgemaakt in de volgende. Ik hou van subtiele stille humor, af en toe een keiharde scène waar je van schrikt,maar ik let vooral op acteerwerk en hoe het gebracht is. En ja hoor dat zit er allemaal in! Inmiddels zijn we ( ook mijn man is hooked ) bij seizoen 3 afl. 12 en hij wordt alleen maar beter!

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

kelama3 wrote:

Ik zag de trailer van Breaking Bad en dacht pfff belachelijk die vent in zijn te grote witte onderbroek! Maar omdat ik zulke positieve reacties las hier ben ik er toch maar aan begonnen...

Ik snap precies wat je bedoelt. Voor mij was het in het begin ook raar om de altijd olijke vader uit Malcolm in the Middle zo een serieuze rol te zien spelen.

Maar dit is met recht één van de beste series van de afgelopen tijd.

Mindscapes

• 6 messages
  • 0 votes

Ik volg Shinobi en kelama3 volledig (al heb ik -misschien gelukkig- Malcolm in the Middle nooit gezien). Eén van mijn beste vrienden heeft me ooit Breaking Bad aangeraden als de meest verslavende serie ooit, dus wat doe ik, middenin de examens beginnen kijken... Ik hoor af en toe dat seizoen 3 wat minder is, maar zelfs dat heb ik niet ervaren.

Kelama3, seizoen 4 vind ik echt het beste, er staan je huiveringwekkende tv-momenten te wachten! En dan moet het afsluitende seizoen 5 nog komen. Een seizoen dat je niet meteen verwacht na het vierde, maar toch. Heerlijk gewoon. Zeker nu 11 augustus nadert...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Seizoen 2 . Zezit ook nog eens één van de beste scenes die TV ooit gezien heeft.

kelama3

• 343 messages
  • 179 votes

Ik schreef dat ik bij 3.12 was .... Opgezet, chippie erbij, sigaretten,watertje...Jezus ! 3.12 en 3.13 waren FANTASTISCH! Er waren natuurlijk nog veel meer afleveringen die eruitsprongen maar ben even vergeten welke nummers dat waren. Ik voelde de spanning! Ik wil niks verklappen voor de mensen die deze serie nog niet hebben gezien maar... Wat een karakterkop heeft die man, en wat een ( mag je hier vloeken eigenlijk?) mindfuck! Inmiddels bij 4.3... Nou Mindscapes, als het nog heftiger gaat worden.. Ik was hier al stil van! Ben je trouwens ondanks dit nog geslaagd? Lollll. Wat jammer dat het binnenkort afgelopen is. Shinobi, helemaal mee eens. Dit is inderdaad een van de beste series van de laatste tijd !

milannn

• 119 messages
  • 1842 votes

Haha, Breaking Bad is inderdaad ook gewoon genieten!

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Wat een Season 3 finale! Meteen verder...

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Of niet. Pindakaas is op! Moet ik nog naar de appie ook

Of is er nog een ander, voor mij onbekend, merk te koop?

Bla

• 769 messages
  • 2146 votes

Ik ben begonnen aan Breaking Bad en heb binnen 2 weken alle 5 de seizoenen bekeken. Dit is waarschijnlijk de beste serie beschikbaar op het moment.

Zhong Ming

• 31 messages
  • 26 votes

Heb het eerste seizoen bekeken en net als wat vele andere kijkers doen

zullen de andere delen snel volgen.

Kreeg een beetje "Dexter-gevoel" tijdens het eerste seizoen: man die een

dubbelleven heeft dat met zijn baan te maken heeft en daarbij moet op-

passen voor zijn priveleven.

Heb ooit een boek gelezen hoe je een goed verhaal kan schrijven

(permissie, bijzaken die de hoofdpersoon verbindt met de permissie ect. etc.)

Tijdens het kijken van het eerste seizoen was dit makkelijk zichtbaar

en persoonlijk gaat dit dan een beetje saai/voorspelbaar worden.

Maar bij deze serie weet ik niet hoe ze dit doen; jij blijft kijken. Kan niet

wachten to.tdat ik aan de andere seizoenen kan beginnen.

Ook compliment voor de casting: "normaal" uitziende mensen.

Even off-topic: zijn er nog andere series die in het rijtje van Breaking Bad

passen?

H1DD3

• 435 messages
  • 433 votes

@Zhong Ming

Ik zelf vind Breaking Bad altijd een combinatie van Dexter en Sopranos. Bij beide series hebben de hoofdpersonages een dubbelleven en hebben ze rekening te houden met hun gezin. Daarnaast lijkt Breaking Bad op Dexter omdat beide series erg spannend zijn. Breaking Bad lijkt op The Sopranos omdat er een duidelijke karaktervorming te zien is tijdens de opbouw van de seizoenen, alhoewel je dit ook in Dexter ziet, maar toch is het slechter uitgewerkt.

Verder zijn er nog vele overeenkomsten, maar dat zijn er te veel om op te noemen.

Dus ik zou zeggen; begin eens aan The Sopranos!

kelama3

• 343 messages
  • 179 votes

Zhong Ming wrote:

Even off-topic: zijn er nog andere series die in het rijtje van Breaking Bad

passen?

Ik weet natuurlijk niet of je hem al gezien hebt, maar misschien kun je Boardwalk Empire proberen! Geen echte beroemdheden maar stuk voor stuk heel goede acteurs,vooral de hoofdrolspeler ,met sterke/ harde scènes ,onverwachte plotwendingen, subtiele humor af en toe, geweldig! Deze serie geeft je het: je blijft kijken gevoel.. Je krijgt vanzelf een haat/ liefde verhouding met die man, zoals hij zijn rol neerzet vind ik echt vergelijkbaar met Walter White. Ik weet zeker dat je bij deze ook niet kunt stoppen met kijken!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Breaking Bad gaat 11 augustus van start

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

Naomi Watts wrote:

Breaking Bad gaat 11 augustus van start

Et zou toch al in juli beginne?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Volgens mij een schatting van vele sites maar volgens mij heeft AMC zich daar tot vandaag niet over uitgelaten.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik zeg niet zomaar wat .

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Blijft een vreemde business om een seizoen op te knippen in 2, om die vervolgens naar steeds later in het jaar te verschuiven zodat het uiteindelijk wel als een 6e seizoen uitgezonden wordt.

Ik hoop in elk geval dat ze er een mooie knaller van maken. Ondertussen ben ik de serie weer vanaf nul aan het kijken, om maar in de roes te blijven. Maar dan zonder meth...

Zhong Ming

• 31 messages
  • 26 votes

Heb nu tot en met seizoen 4 bekeken. Ik wacht met seizoen 5 totdat Deel 2 ook

beschikbaar is. Zal moeilijk zijn om te wachten, maar kijk liever gelijk alles per

seizoen.

Na vier seizoenen: het blijft geweldige serie. Soms van die droge humor,

origineel camerawerk en soms spannend.

Hoewel het niet de spanning die bij me oproept als bij Dexter.

@ H1DD3

The Sopranos nog niet gezien, Ik moet altijd een shop onder m'n kont hebben

om een serie te gaan kijken. Heb vaak deze serie voorbij zien komen maar nooit

echt overhaald om te gaan kijken. Misschien ben jij nu wel die figuurlijke schop.

@ Kelama3

Ook voor Broadwalk Empire geldt hetzelfde als wat hierboven is geschreven

voor H1DD3. Ook dit zet ik op m'n verlanglijstje.

Alleen vriendin loopt een beetje te zeuren dat ik teveel achter de computer zit.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Schop 2. Hup, kijken die Sopranos!

kelama3

• 343 messages
  • 179 votes

Zong Ming, Lolll, ook voor vrouwen is deze serie prima! ( ik ben ook een vrouw). Je kan bijv. Ook de serie op een USB stick zetten en gesellie samen met je vriendin op de bank kijken! Wijntje,toastje,kaarsjes aan.. En misschien dan wel een toetje! Ik zie het al voor me!

MB23

• 25 messages
  • 75 votes

Ik wil de BluRay boxen van seizoen 3, 4 en 5 gaan bestellen via wowhd (want het kost bijna niks daar). Ze zijn regio b dus dat is prima alleen betekend dat ook dat alle ondertitelopties voor de landen binnen die regio beschikbaar zijn?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Heb de Engelse blurays maar daar staan alleen subtitles for the hearing impaired op.

schaars

• 1 messages
  • 0 votes

Moet ik ook nog gaan kijken, nog steeds niet aan begonnen!

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Komen seizoen 3 en 4 ooit nog in Nederland op dvd uit?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zijn al te verkrijgen. In mei gereleased.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Ik ga de Series/Seizoenen maar eens bekijken. Klinkt in ieder geval veelbelovend gezien de ratings op IMDB en de positieve reacties in dit topic

JustMike

• 3218 messages
  • 751 votes

Movie-Addicted wrote:

Ik ga de Series/Seizoenen maar eens bekijken. Klinkt in ieder geval veelbelovend gezien de ratings op IMDB en de positieve reacties in dit topic

Veel plezier

Mitchel_M&M

• 65 messages
  • 489 votes

Gister de eerste 3 afleveringen gezien, bevalt me zeer goed ik ga deze serie zoiezo volgen

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.