• 178.048 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.727 votes
Profile

Breaking Bad

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

karilem wrote:

ja...... waarom boeit het me helemaal niet? Ik ben net begonnen met seizoen 1 (aflvering 2) en ik vind het zo oninteressant en saai, ik weet niet of ik nog verder zal kijken. Mis ik iets? komt het nog?

Zeker niet stoppen, het wordt echt nog heel erg vet.

Ik vond het al erg leuk bij episode 3

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

Ik vond het gehele 1ste seizoen niet heel erg boeiend, naarmate s02 vordert wordt het sterker.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

S3 niet alleen via Canvas te volgen, vanaf zondag ook op NL3.

karilem

• 208 messages
  • 936 votes

ga ik dus nog even doorzetten

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Eerste twee aflvereingen van S3 zijn weer lekker!

starwars321

• 167 messages
  • 915 votes

8 mei komt breaking bad seizoen 3 op dvd in nederland

nicoot

• 63 messages
  • 67 votes

Ik heb echt geen enkel probleem gehad om seizoen 1 door te komen. Voortdurend op het puntje van mijn stoel (en dat al liggend in bed!). Ik dacht op een avond rond 21u, zo'n veertiental maand geleden, nadat ik de nacht had doorgestoken voor mijn examen die dag, laat ik me maar even de eerste aflevering bekijken, waarschijnlijk val ik toch na twee minuten in slaap. 5-6 uur later had ik het eerste seizoen erop zitten. En luttele weken later alles. O wat heb ik met ongeduld zitten wachten op de eerste helft van seizoen 5 vorige zomer. Dat het maar snel zomer is, voor de ultieme, grootse finale waarin... Haha nee ik ga niks verpesten voor de anderen

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

De laatste seizoenen van ´ The Sons´, ´Dexter´ en ´GOT´ deze maand afgewerkt. ´Walking Dead´ is op hold tot de laatste ep is gereleased dus nu tijd voor iets nieuws -en zo te lezen- goeds.

BB 101 vanavond, ben benieuwd!

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Jaloers!

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

Beste serie die ik ooit gezien heb, zit nu op de helft van seizoen 4. Dit is echt het beste wat ik gezien heb van het afgelopen jaar, topserie!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

clockwork72 wrote:

Beste serie die ik ooit gezien heb

Dit is echt het beste wat ik gezien heb van het afgelopen jaar, topserie!

Make up your mind .

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

clockwork72 is zo klaar als water. Hij zegt dat het niet alleen de beste serie is maar dat Breaking Bad tevens het beste is wat hij het afgelopen jaar heeft gezien.

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

Ja beetje verkeerd geformuleerd Heb flink doorgekeken gisteren zit nu op de helft bijna van seizoen 5. Nog nooit zó verslaafd geweest aan een serie.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Yes, het begint eindelijk wat op gang te komen! Pilot was prima om vervolgens toch wat in te zakken. Gezien de reputatie die de serie heeft toch maar besloten om op z'n minst het eerste seizoen af te kijken ongeacht hoe slecht het ook zou worden. Maar sinds 1.05 heeft de serie me goed te pakken (nu bij 1.08), dus dat tweede seizoen gaat gegarandeerd niet aan me voorbij.

De chemie tussen Walter en Jesse is net zo briljant als de Meth

Nierika

• 39 messages
  • 262 votes

starwars321 wrote:

8 mei komt breaking bad seizoen 3 op dvd in nederland

En twee weken later brengen ze al het vierde seizoen uit... Hell yeah!

Nierika

• 39 messages
  • 262 votes

Materny wrote:

Yes, het begint eindelijk wat op gang te komen! Pilot was prima om vervolgens toch wat in te zakken. Gezien de reputatie die de serie heeft toch maar besloten om op z'n minst het eerste seizoen af te kijken ongeacht hoe slecht het ook zou worden. Maar sinds 1.05 heeft de serie me goed te pakken (nu bij 1.08), dus dat tweede seizoen gaat gegarandeerd niet aan me voorbij.

De chemie tussen Walter en Jesse is net zo briljant als de Meth

1.08???

Er zijn toch maar 7 afleveringen in het eerste seizoen?

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Je hebt gelijk! Dacht bij 108 te zijn aangekomen maar het eerste seizoen zit er blijkbaar al op.

Vanaf nu season 2 dan

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat krijg je als je pindakaasd .

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Who? Me?

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Komen seizoen 3 en 4 ooit nog uit op DVD in Nederland?

starwars321

• 167 messages
  • 915 votes

zie bovenstaande berichten

milannn

• 119 messages
  • 1842 votes

Waarom zou je jezelf willen beroven van je kijkplezier door het script van het einde van de serie te gaan lezen?

Breaking Bad is voor mij de beste serie ooit al heb ik nog genoeg topseries te bekijken. Ik kan in ieder geval niet wachten tot het laatste halve seizoen.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Van de week de (voorlopig) laatste aflevering gezien.

Erg leuke serie, al zie ik er de genialiteit van sommige niet helemaal in. Seizoen 5 vind ik tot nog toe wel erg sterk.

Het einde zoals ik het nu voor me zie is: Walt die flink in de problemen komt en geen andere uitweg dan sterven ziet. Omdat hij zelf geen zelfmoord kan/wil plegen probeert hij Jesse zover te krijgen. Die wil eerst natuurlijk niet, maar dan begint Walt over het sterven van Jane, de vergiftiging van Brock en het doden van Mike. Als sinds de scene met Jane heb ik het gevoel gehad dat Walt en Jesse tegenover elkaar komen te staan in de climax. Nu met Brock en Mike erbij kan het haast niet anders.

Jammer dat het nog zo lang wachten is.

PS: Ik hoor veel mensen klagen over de aflevering The Fly, maar voor mij was het dieptepunt de dood van Gus die als een soort Two-Face nog even rustig naar buiten wandelt. WTF! Haalt elke vorm van spanning compleet weg.

milannn

• 119 messages
  • 1842 votes

Goto wrote:
PS: Ik hoor veel mensen klagen over de aflevering The Fly, maar voor mij was het dieptepunt de dood van Gus die als een soort Two-Face nog even rustig naar buiten wandelt. WTF! Haalt elke vorm van spanning compleet weg.

Volgens mij hadden ze dat gedaan om die scène extra kracht te geven en hem onuitwisbaar te maken. Dat is bij mij in ieder geval wel gelukt, vond het fantastisch.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Goto wrote:

Mee eens, vond dat ook veel te cartoonesk en voelt er out of place ivm de rest van de serie. Wat betreft The Fly, kritiek leveren op een bottle episode vind ik sowieso bespottelijk.

milannn

• 119 messages
  • 1842 votes

Ik ben het wel met je eens over dat het out of place was met de rest van de serie, toch vond ik het heel vet

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

Hey, niet haten op The Fly.

Heerlijke aflevering.

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

milannn wrote:
(quote)

Volgens mij hadden ze dat gedaan om die scène extra kracht te geven en hem onuitwisbaar te maken. Dat is bij mij in ieder geval wel gelukt, vond het fantastisch.

Het lijkt me de bedoeling geweest te zijn om schrik op te wekken. Ergens heb je de hoop dat Walter Gus de tiran verslaat en op dat ene moment wordt je alsnog in twijfel gebracht, dat hij het mogelijk nog overleefd had ook en Gus dus werkelijk onkwetsbaar is. Hoewel ik de special effects enigszins vond tegenvallen, vond ik het wel een sterke scéne.

milannn

• 119 messages
  • 1842 votes

Door die schrik geef je die scène extra kracht, dus ja. Ik had in ieder geval een keer gelezen wat nou de exacte reden was, maar het zal wel ongeveer dit zijn geweest...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.