• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.563 votes
Profile

Breaking Bad

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Nu bijna aan het eind van s2. Het blijkt verslavend, maar erg credible is het niet altijd (Skyler die zomaar aanneemt dat de bijdrage van Gray Matter gestopt wordt (dit kan ze toch makkelijk nagaan, en geloofde ze Walter sowieso al niet meer?) of Walter en Jesse die Tuco half dood achterlaten terwijl hij koste wat kost wraak zou nemen als hij het zou overleven en zijn bende onderweg is (maar ja, zo kan die shoot-out met Hank tenminste plaatsvinden - hoe kwam die eigenlijk zo snel op die plek?). Niet heel erg; het is gewoon een (soms erg) leuke serie à la een Dexter.

Ceeda7

• 3544 messages
  • 1381 votes

Helemaal niet te vergelijken met Dexter vind ik.

Elke aflevering van Breaking Bad is van hoog niveau, en maakt deel uit van het grote verhaal, met verwijzingen naar vorige en nog te komen afleveringen. Voor wie halfweg seizoen 5 zit, zal het wel begrijpen. Ik zat met kippenvel de aftiteling aan te gapen na de geweldige aflevering 8. En we zijn nog maar halfweg.

Dit terwijl Dexter bij na elk seizoen op zoek gaat naar 1 killer, continu het zelfde concept.

Sowieso beide uitstekende series, maar naar elk seizoen Breaking Bad kijk ik enorm uit. Bij Dexter begint het te minderen.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Die vergelijking slaat op het feit dat ik ze ongeveer even vermakelijk vind. Het hoge niveau van BB vind ik wel meevallen.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Schitterende serie, ben nu in seizoen 3 bezig, maar vind dit geweldig! Geweldige acteurs, spanning, humor, sfeer, super! Wel verslavend.

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Ceeda7 wrote:

Helemaal niet te vergelijken met Dexter vind ik.

Elke aflevering van Breaking Bad is van hoog niveau, en maakt deel uit van het grote verhaal, met verwijzingen naar vorige en nog te komen afleveringen. Voor wie halfweg seizoen 5 zit, zal het wel begrijpen. Ik zat met kippenvel de aftiteling aan te gapen na de geweldige aflevering 8. En we zijn nog maar halfweg.

Dit terwijl Dexter bij na elk seizoen op zoek gaat naar 1 killer, continu het zelfde concept.

Sowieso beide uitstekende series, maar naar elk seizoen Breaking Bad kijk ik enorm uit. Bij Dexter begint het te minderen.

Voor mij is Breaking Bad een alternatief voor film. Dexter blijft een voor mijn gevoel te veel een TV serie. Leuk maar niet meer dan dat.

starwars321

• 167 messages
  • 915 votes

weet iemand waneer seizoen 3 in nederland uitkomt

Luppie00

• 92 messages
  • 347 votes

Een maandje terug op twitter, Aaron Paul of te wel Jesse:

''I just finished reading the first episode of the final season of Breaking Bad and words can not express what I just experienced. Holy shit!''

Ben benieuwd. Ook die flashforward die je te zien krijgt aan het begin van seizoen 5 maakt mij uiterst nieuwsgierig. Is er al een datum bekend wanneer deel 2 van seizoen 5 van start gaat?

razielnl

• 3 messages
  • 8 votes

@Luppie00

Het laatste deel komt uit in de zomer van 2013... Het duurt dus nog wel even...:(

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Breaking Bad hier, Breaking Bad daar, ... Woensdag een totaal vrije dag en heb zowaar volledig seizoen 1 gekeken...

Niet meteen het allerbeste wat ik ooit gezien heb maar wel zeer verslavend en meeslepend.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Komt nog wel Guy B . Na het slot van episode 210 (beste scene uit BrBa) weet je het. Wat is dit een neukend briljante serie.

MB23

• 25 messages
  • 75 votes

Wanneer komen seizoen 3 en 4 nou eens in regio 2 op dvd (of bluray)?

aerodynamic

• 51 messages
  • 2276 votes

Komt het überhaupt nog wel uit op dvd aangezien serie 1 en 2 begin 2011 uit zijn gekomen en we dus bijna 2 jaar verder zijn

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Zojuist seizoen 4 afgerond. Halverwege het derde seizoen ben ik een tijd afgehaakt, het sleepte zich een beetje voort maar seizoen 4 heb ik er snel doorheen gejast. Vooral de finale is echt heel erg goed.

De dood van Gus is wel het hoogtepunt. Een prachtige einde aan een prachtig personage .

Seizoen 5 is het laatste begrijp ik?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ja. Wel in twee seizoenen verdeeld. Maar net hoe je het ziet . Ik wacht tot de serie klaar is en dan kijk ik de twee "helften" in één keer.

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

aerodynamic wrote:

Komt het überhaupt nog wel uit op dvd aangezien serie 1 en 2 begin 2011 uit zijn gekomen en we dus bijna 2 jaar verder zijn

Heeft te maken met TV-rechten in Nederland en Vlaanderen, denk ik. Ik heb de Waalse of de Franse versie van S3 en de Engelse versie van S4. Who cares about subtitles anyway?

aerodynamic

• 51 messages
  • 2276 votes

Even informeren bij de maatschappij levert het volgende op:

Wij plannen deze zeker en vast uit te brengen. Alleen hebben wij tot op heden nog geen goedkeuring gekregen om deze op DVD en BD te releasen. Wij zijn namelijk onderhevig aan airings op televisie. Maar ze komen er dus zeker en vast aan, we werken er momenteel volop aan.

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Zie je wel?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

24 juli begint het laatste seizoen.

Solis

• 86 messages
  • 1199 votes

Naomi Watts wrote:

24 juli begint het laatste seizoen.

Gaat seizoen 5 verder bedoel je natuurlijk

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wordt uitgezonden in een nieuw seizoen, dus een nieuw seizoen in mijn boekje .

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

BoordAppel wrote:
Zojuist seizoen 4 afgerond. Halverwege het derde seizoen ben ik een tijd afgehaakt, het sleepte zich een beetje voort maar seizoen 4 heb ik er snel doorheen gejast. Vooral de finale is echt heel erg goed.

De dood van Gus is wel het hoogtepunt. Een prachtige einde aan een prachtig personage .

Ik heb het op zowat dezelfde manier gekeken, leuke serie waarbij ik het houd bij de vier seizoenen (mede door enkele slechte verhalen over s05 en ik vind de serie na s04 ook wel 'af').

Helaas las ik en ik zag ik voordat ik aan de serie begon al hoe Gus ten einde kwam, veelal via fan-art etc. Beetje zonde, helemaal gezien de titel van de laatste ep dan weinig te wensen over laat.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Zelf weten, seizoen 5 is tof!

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

S4 had inderdaad best het einde kunnen zijn. Zelfs met het suggestieve laatste shot een prima einde. Ik wacht de reacties wel af als S5 is afgelopen, dan beslis ik wel of ik die ook nog ga kijken.

Grappig trouwens om de parallellen met Dexter te zien: (let op, spoilers voor S7 van Dexter!)in beide series volgen we een personage waar je, ondanks de dingen die ze doen, sympathie voor hebt en bij beide personages verdwijnt die sympathie op een gegeven moment. Zowel Walter als Dexter gaan een grens over die ervoor zorgt dat ze de dark side opgaan. Ik benieuwd hoe beide series er mee om gaan.

schip010

• 83 messages
  • 283 votes

Wat een boeiende en kwalitatief hoogstaande serie!

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Voor de liefhebbers die (ook) via de ouderwetsche manier BB willen zien. Canvas zendt vanaf maandagavond S3 uit.

Asaharo

• 1042 messages
  • 624 votes

Het einde van seizoen vijf was te verwachten. Wel jammer dat de mexicaanse kartels niet meer in beeld kwamen, vond ik één van de leukste aspecten van de serie samen met dat crackheadsfeertje( dat toch ook een beetje verloren is gegaan dit seizoen). Het draait om die climax en dat kon je in s4 ook al aanvoelen maar het blijft allemaal wat aanslepen dit keer. Wel zorgt men er zo voor dat het allemaal klaarstaat voor het einde, maar ze zullen het moeten kunnen waarmaken, de schrijvers van BB, want dit was niet zo speciaal.

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

Gister seizoen 4 afgekeken, ook dit seizoen was weer echt fantastisch.

Nu maar wachten tot de zomer en dan het aller laatste seizoen kijken.

rayaccos

• 10 messages
  • 288 votes

vooral leuk om te zien hoe mr White zich ontwikkeld tot een waar psychopaat in seizoen 5

karilem

• 208 messages
  • 935 votes

ja...... waarom boeit het me helemaal niet? Ik ben net begonnen met seizoen 1 (aflvering 2) en ik vind het zo oninteressant en saai, ik weet niet of ik nog verder zal kijken. Mis ik iets? komt het nog?

Luppie00

• 92 messages
  • 347 votes

karilem wrote:

ja...... waarom boeit het me helemaal niet? Ik ben net begonnen met seizoen 1 (aflvering 2) en ik vind het zo oninteressant en saai, ik weet niet of ik nog verder zal kijken. Mis ik iets? komt het nog?

Seizoen 1 is in het begin even doorkomen. Ikzelf vond het pas echt ''vet'' worden vanaf seizoen 2. Ik zou zeggen, zet even door.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.