• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.990 votes
Profile

Breaking Bad

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Joy4ever wrote:

(quote)

Een rooskleurig vooruitzicht hebben wanneer je longkanker hebt. Wicked . Soundtrack is sterk, true. Mijn knowledge van cinematografie is te beperkt om daar iets over te roepen, daar zal je best gelijk kunnen hebben. Acteerwerk vind ik tot zover dus niet heel erg sterk. Qua het wel of niet magistrale van het schrijfwerk moet ik denk nog even wachten tot verdere seizoenen. Ik vond seizoen 1 vrij simpel eerlijk gezegd. Genoeg not to love (his wife for instance ) maar toch ook genoeg puntjes om niet nu al af te haken.

Haha true. Ach, het komt wel, het is iig een serie die groeit. Al vond ik de kwaliteit al aanwezig in het eerste seizoen, jij ook, want anders was je al definitief afgehaakt . Ik ben een groot fan van Anna Gunn, en rollen zoals die van Skyler dus heb dat probleem niet zo. Gewoon volhouden, gaat zijn payoff wel hebben.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Ik heb het nergens over de kwaliteit, want ik vind BB echt top. Maar het is geen serie waar iedereen enthousiast zal worden. Zoals bv Lost dat ook niet is. Maar bv Friends is wel een serie die door de massa omarmd werd.

Er is geen serie die iedereen geweldig vindt. Al is BrBa wel een serie die wat is voor de massa. Herken jouw verhaal ook totaal niet. Veel collega's van mij zijn ook erg mainstream ingesteld maar vonden mijn tip voor BrBa een schot in de roos.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Joy4ever wrote:

(quote)
Mijn knowledge van cinematografie is te beperkt om daar iets over te roepen, daar zal je best gelijk kunnen hebben.
Je kan wel beoordelen of het mooi in beeld gebracht is toch? Film >> Toplijsten en favorieten >> Beste cinematografie New Mexico leent zich er ook perfect voor, geweldige setting.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Er is geen serie die iedereen geweldig vindt. Al is BrBa wel een serie die wat is voor de massa. Herken jouw verhaal ook totaal niet. Veel collega's van mij zijn ook erg mainstream ingesteld maar vonden mijn tip voor BrBa een schot in de roos.

Een serie over een drugsdealende wiskundeleraar met kanker, het is niet zo heel standaard. En het is best even inkomen als je aan seizoen 1 begint. Kan me best voorstellen dat mensen afhaken. Zelf twijfelde ik ook, maar gelukkig heb ik doorgezet. Series als Friends of Prison Break lijken me een stuk toegankelijker.

Berty

• 88 messages
  • 158 votes

Zijn er hier nog meer mensen die zich voelen als een kind dat over 2 dagen jarig is?

Cyaxares

• 14 messages
  • 5 votes

Berty wrote:

Zijn er hier nog meer mensen die zich voelen als een kind dat over 2 dagen jarig is?

Nee, want ik heb er helemaal geen zin in

Geen nieuwe afleveringen na zondag! Maar wel benieuwd naar het einde .

Als Walter White dood gaat, ga ik rellen

starwars321

• 167 messages
  • 915 votes

Vanaf 25 november ligt de dvd met de laatste 8 afleveringen in de winkel

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Kom op jongens, Walter gaat sowieso dood.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Een serie over een drugsdealende wiskundeleraar met kanker

Scheikunde.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

starwars321 wrote:

Vanaf 25 november ligt de dvd met de laatste 8 afleveringen in de winkel

Super!

Ik wilde de laatste 8 afleveringen eigenlijk in een keer gaan pindakazen voor de herfstvakantie, maar als hij in november al op dvd verkrijgbaar is wacht ik nog wel even. Er zouden meer series een voorbeeld moeten nemen aan zo`n snelle distributie en niet eerst meer dan een half jaar lang wachten.

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

maxcomthrilla wrote:

(quote)

Super!

Ik wilde de laatste 8 afleveringen eigenlijk in een keer gaan pindakazen voor de herfstvakantie, maar als hij in november al op dvd verkrijgbaar is wacht ik nog wel even. Er zouden meer series een voorbeeld moeten nemen aan zo`n snelle distributie en niet eerst meer dan een half jaar lang wachten.

Zolang men maar geen voorbeeld neemt aan de distributietijd van seizoen 3 en 4.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Chainsaw wrote:

Zolang men maar geen voorbeeld neemt aan de distributietijd van seizoen 3 en 4.

Dat was inderdaad schandalig ja. De Engelse import versie lag al 2 jaar in de schappen eer hij eindelijk in NL gedistribueerd werd. Toch blij verrast met dit huidige nieuws, ik had verwacht dat de Engelse import versie pas tegen eind mei 2014 verkrijgbaar zou zijn.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Cyaxares wrote:
(quote)

Als Walter White dood gaat, ga ik rellen

Met de terugkerende kanker en zijn inmiddels wereldbekende reputatie als 'Heisenberg' is het wel erg onwaarschijnlijk dat hij nog een tijdje op aarde zal gaan rondlopen...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

maxcomthrilla wrote:

Er zouden meer series een voorbeeld moeten nemen aan zo`n snelle distributie en niet eerst meer dan een half jaar lang wachten.

Ik kan zelf geen serie voor de geest halen die lang wachten met de dvd/bluray uitgave van het laatste seizoen. Volgens mij ben je in de war met nog lopende series.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Naomi Watts wrote:

Ik kan zelf geen serie voor de geest halen die lang wachten met de dvd/bluray uitgave van het laatste seizoen. Volgens mij ben je in de war met nog lopende series.

Klopt! Ik sta er zelf ook even van te kijken. Het is mij nog nooit opgevallen dat het releasen van een dvd na een laatste seizoen een stuk sneller gaat dan het releasen van een deel van de serie bij een lopende serie.

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

The Oceanic Six wrote:

Een serie over een drugsdealende wiskundeleraar

Scheikundeleraar.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

BlueVelvet wrote:

Scheikundeleraar.

Lorre

I know, scheikunde. Weet niet waarom ik wiskunde typte.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Omdat je niet op die "reacties" "rekende"?

JustMike

• 3218 messages
  • 751 votes

riesma wrote:

Omdat je niet op die "reacties" "rekende"?

jokemeistah

• 121 messages
  • 741 votes

Met afstand de beste serie allertijden.(vind ik)

Vanaf seizoen 2 is het gewoonweg geniaal. Vanaf seizoen 2 scoort elk seizoen een dikke 10.

Seizoen 1 was ff inkomen, maar scoort alsnog een dikke 8.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Say my name . Tweede favoriete scene uit de serie, hands down. Wat een powerhouse is die Cranston toch. Over powerhouses gesproken, wat is Anna Gunn toch goed en onmisbaar in deze serie (etentje FTW ), die inderdaad, onmisbaar is in favorite of all time lijstjes. Cinematografie is echt weer onmiskenbaar goed. De kadrering, positionering, angles, echt allemaal zo doordacht. Prachtig.

Joy4ever

• 4609 messages
  • 1832 votes

Zojuist seizoen 2 afgerond. Wayyyyyy better dan seizoen 1, that's for sure. Sowieso wordt er door praktisch iedereen stukken beter geacteerd. Dat maakt het allemaal een stuk aangenamer. Nog niet over de gehele lijn overtuigd maar ik ga op voor seizoen 3. Visueel was seizoen 2 ook een plaatje trouwens. Wauw.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Showdown tussen Walt en Hank en Skyler steps up big time . Aan alles zie je dat Gilligan de route van the get go al had uitgestippeld, en niet gaanderweg is gaan construeren wat dus een heel constant hoog niveau tot gevolg geeft. Kunnen er veel van leren, en daarom mag de vergelijking met The Wire wel getrokken worden. Gilligan is een meester.

Ik mag nog wel even aan de bak maar ben straks gewoo nweer up to speed en dan morgenochtend lekker de series finale. Ik ga weer kijken.

Bélon

• 1795 messages
  • 0 votes

OK het is voorbij

Einde was briljant!

Er is een markt voor dit soort TV series, hopelijk volgen er meer

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Een geweldig slot van het laatste seizoen en van de hele serie. Echt met volle teugen genoten van een weloverwogen geconstrueerde climax die ook nog het passende einde en de aanloop daar naar toe (Walt die alle loose ends aan elkaar knoopt en afscheid neemt ) heeft die de magistrale serie verdient (ook het enige bevredigende einde). Een "saga" met een zeer passend opofferend self-fulfilling prophecy ending. Intens, aandoenlijk en hartverscheurend. Over vijf seizoenen zijn er geen misstappen begaan, juiste keuzes gemaakt en is het schrijfwerk enorm constant geweest. Een serie om te koesteren en veel van te houden. Magistrale karakterstudie in een rise & fall jasje, vertolkt door een geweldige cast die de goed geschreven personages tot leven laten komen. Eén van de beste series ooit, zoveel is zeker.

JanDahler

• 199 messages
  • 262 votes

Ik moet de laatste aflevering nog zien maar ben zeer blij te horen dat het een goed einde is, dat verdient deze serie echt. Ook op IMDB scoort de laatste aflevering 9,8/10.

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Onmogelijk om hier geen mixed feelings aan over te houden. Zonde dat een briljante serie ten einde is gekomen. Positief dat de afsluiter een goede was waarbij de meeste losse eindjes aan elkaar geknoopt werden met een bevredigende slotscène (epische muziek erbij).

Absolute aanrader voor iedereen. Hier gaat de herziening beginnen.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Oei, had ik bijna uit automatisme de posts met spoilers gelezen terwijl ik de ep nog moet zien.

Dus tabee en tot later!

Delarss

• 50 messages
  • 80 votes

Het einde is fucking epic

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.