• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.316 votes
Profile

De Wereld Draait Door - DWDD

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Dat hij Spetters aan Spielberg heeft laten zien

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

mikey wrote:

Dat hij Spetters aan Spielberg heeft laten zien

Ik stel voor dat hij wekelijks een (Hollywood of anderszins) anekdote komt vertellen in DWDD. Nu hij toch weer (zo goed als) in Nederland woont, moet dat geen probleem zijn.

Ik Doe Moeilijk

• 1145 messages
  • 197 votes

Meneer Bungel wrote:

(quote)
Ik stel voor dat hij wekelijks een (Hollywood of anderszins) anekdote komt vertellen in DWDD. Nu hij toch weer (zo goed als) in Nederland woont, moet dat geen probleem zijn.
Geinterviewd door bij voorkeur Freek de Jonge, dat levert fascinerende televisie op.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Sitalsing . Mooi zo.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Vorige week waren er 2 dames die Aad en de dames wel erg schofterig hadden weggezet... (een cabatiere en een modebladuitgeefster) ik heb deze week bzv gezien, viel ook erg mee. Ik dacht dat Aad een soort Dutroux was.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Ah! DWDD mag geen BZV beelden meer uitzenden. Terecht ook.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Dan maar met poppen...

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Gelukkig was dominee Gremdaat erbij om de boel te redden.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Ja hij is stoer Maar is hij niet homosexueel? Hij zei volgens mij dat hij een vrouw had gisteravond.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Gremdaat is Paul Haenen, die stem van Bert (Ernie).. ik denk dat hij wel homo is maar ik google het voor de zekerheid. Hij is in ieder geval niet echt dominee, een typetje.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Paul Haenen is zo homosexueel als het maar kan. Wel een leuke man.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

De KRO heeft nu ook Yvon Jaspers verboden om nog als tafeldame op te treden in DWDD. Dat is misschien nog wel het beste nieuws van de week. Wat een vreselijke vrouw is dat zeg.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

jumpstylemovie wrote:

Ja hij is stoer Maar is hij niet homosexueel? Hij zei volgens mij dat hij een vrouw had gisteravond.

In de hoedanigheid van Gremdaat is hij getrouwd met een vrouw. ''Hij is getrouwd met vrouw Geurtie'' - wiki

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

moviefreak#1 wrote:

De KRO heeft nu ook Yvon Jaspers verboden om nog als tafeldame op te treden in DWDD. Dat is misschien nog wel het beste nieuws van de week. Wat een vreselijke vrouw is dat zeg.

Nu al die andere vreselijke tafeldames- en heren nog. En dan nomineer ik Claudia de Breij als eerste.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

mikey wrote:

Ah! DWDD mag geen BZV beelden meer uitzenden. Terecht ook.

Vond het gister dan ook veel leuker dan met de echte beelden. KRO laat zich wel enorm kennen zo, wat een kleuters. Al zal het me verder worst wezen. Ik behoor immers tot de 12 mjn mensen die niet naar BZV kijken.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Lefgozer wrote:

(quote)

Nu al die andere vreselijke tafeldames- en heren nog. En dan nomineer ik Claudia de Breij als eerste.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Reinbo wrote:

KRO laat zich wel enorm kennen zo, wat een kleuters.

Mwa, dwdd heeft zich de afgelopen jaren al zo vaak bewezen als een partij die zich niet aan de afspraken houdt. Ik zou ook zeggen donder maar op.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Lefgozer wrote:

(quote)

Amen. Wat een verschrikking, dat mens.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

kos wrote:

(quote)

Mwa, dwdd heeft zich de afgelopen jaren al zo vaak bewezen als een partij die zich niet aan de afspraken houdt. Ik zou ook zeggen donder maar op.

Welke afspraak is er dan? Dat ze niet op absurdistische wijze programma's (die van ons belastinggeld zijn gemaakt) mogen bespreken?

Fortune

• 4314 messages
  • 2772 votes

Ik snap totaal niet dat er aandacht wordt gegeven aan BZV. Er gebeurt dat eigenlijk helemaal niks boeiend in van wat ik dan in DWDD heb gezien. Genoeg mensen die het kijken maar waarom daar nog een keer tijd aan besteden in dit programma?

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Reinbo wrote:

(quote)

Welke afspraak is er dan? Dat ze niet op absurdistische wijze programma's (die van ons belastinggeld zijn gemaakt) mogen bespreken?

Welke afspraken dan ook, ze hebben zich daar gewoon aan te houden natuurlijk. En dit is niet bepaald de eerste keer dat blijkt dat ze zich daar niet aan houden.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Los van welke afspraken dan ook, vind ik het maar raar dat de KRO/Yvon moeilijk zit te doen over het feit dat ze bij DWDD op sarcastische wijze 'grappen' (kan nog niet eens glimlachen om Sanne Wallis de Vries) over de boeren maken.

Ze maken zelf een programma waarbij leedvermaak (ten koste van de boeren) voor een groot deel bijdraagt aan het succes. Als ze er dan bij DWDD cynisch over zijn (samen met heel 'Boer zoekt vrouw-kijkend' Nederland), vinden ze dat niet kunnen. Lijkt me wat hypocriet.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Amen. Wat een verschrikking, dat mens.

Vind die aandachtsgeile Giel Beelen nog veel erger dan Claudia.

De enige leuke tafelgast is Jan Mulder

Ook prima dat die vreselijke Jaspers en Boomsma nu weg zijn.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Ik vind Jan Mulder ook wel goed eigenlijk want hij houd vaak zijn mond en wanneer hij wel spreekt zorgt hij meestal voor humor.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Nu schuift Linda de Mol aanstaande vrijdag aan als tafeldame. Ik weet niet of ik daar nu weer zo vrolijk van moet worden. Laat liever Fidan Ekiz en Merel Westrik wat vaker komen (en Jan Mulder natuurlijk).

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Bedankt voor de waarschuwing, dan kijk ik dan ZEKER niet.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Vrijdag is de Televizier uitreiking he. Dus Linda met haar Prodent-lach zal vast nog even reclame komen maken.

Wat heb ik vorig jaar gelachen toen een flutconcept als Voetbal International (4 mannen, 1 tafel en lullen over voetbal) verkozen werd tot beste programma ten koste van peperdure (kut)programma's van John de Mol

(ik ben overigens een fan van VI, dus vond het dubbel zo mooi)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.